نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

شرکت آموت سفر پارسه با نام تجاری پارسه گشت ، با زیر پوشش داشتن بیش از ۵۰۰ دستگاه سواری، ون، مینی بوس، اتوبوس در مدل ها و ظرفیت های متفاوت و دارای بیش از ۱۰۰ خودروی دارای طرح ترافیک یکی از شرکت های مطرح در این حیطه میباشد.شایان ذکر است که نرم افزار سرمد با ارائه بهترین خدمات هوشمند سهولت بهرمندی از این خدمات را دوچندان نموده است.

خدمات

اتوبوس دربستی مدارس

یکی از خدماتی که ما در آموت سفر پارسه گشت ارائه می دهیم اتوبوس دربستی برای سرویس مدارس است. تمام دانش آموزان و حتی دانشجویان عاشق سفر و اردوهای یک روزه و چند روزه با دوستان دوران تحصیل خود هستند . الحق و النصاف هم که حق دارند. اردوهای مدرسه برای همه ما خاطره انگیز و پر از هیجان است. مهم نیست که در چه سنی باشیم هروقت اسم اردوی مدرسه را می شنویم لبخندی از شادی بر چهره ما می نشیند . بهترین خاطرات و روزهای خوش ما، با دوستان دوران تحصیل است. اردوهای مدرسه معمولا متشکل از دانش آموزان و مربیان است که تعداد آنها معمولا بین ۳۰ تا ۱۰۰ نفر می باشد. شرکت آموت سفر پارسه گشت، برای مدارس اتوبوس ۴۴ نفری را پیشنهاد می دهد که بسته به تعداد می توانید یک یا دو اتوبوس دربستی مدارس را تقاضا کنید. علاوه بر این اگر تعداد از این مقدار کمتر است می توانید میدل باس یا مینی بوس های، پارسه گشت را انتخاب کنید. علاوه بر خدمات اتوبوس دربستی مدارس، شرکت آموت شفر پارسه گشت خدمات اتوبوس در اختیار و اتوبوس دربستی بین شهری و اتوبوس دربستی بهشت زهرا، تاکسی فرودگاه و بیشمار خدمات در زمینه حمل و نقل به شما ارائه می دهد.

 


:: برچسب‌ها: سرویس مدارس , اردوی مدارس , اتوبوس دربستی مدارس ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

صاحبان خودرو می دانند که ممکن است در حین رانندگی با حوادث مختلفی روبه رو شوند. نکته‌ایی که هائز اهمیت است این است که نوع خودروبر در تعیین قیمت موثر است یا مسافتی که قرار است خودرو جا به جا شود هم تاثیر دارد. هزینه خودروبر شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله مسافت حمل، نوع خودرو، و خدمات اضافی مانند بیمه یا بسته‌بندی ویژه. معمولاً هزینه‌های حمل در داخل شهر نسبتاً کمتر است، در حالی که برای حمل به شهرهای دیگر یا مناطق دورتر، هزینه‌ها افزایش می‌یابد. همچنین، اندازه و وزن خودرو نیز می‌تواند بر هزینه تأثیر بگذارد، زیرا خودروهای بزرگتر و سنگین‌تر نیاز به تجهیزات ویژه‌تری دارند.



:: برچسب‌ها: خودروبر شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

 

تاکسی فرودگاه امام خمینی از فرودگاه به داخل شهر و یا از داخل شهر به فرودگاه انجام می شود . پارسه گشت سعی کرده با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، سرویس های باکیفیت را به شما عزیزان ارائه کند . همه ی تلاش ما ارائه سرویس مناسب و تجربه ای متفاوت برای شما می باشد و در این مسیر در همه ی مراحل در کنار شما هستیم . رانندگان موجه و آراسته مجموعه پارسه گشت قبل و بعد از سفر همراه شما خواهند بود، تا با آسودگی و اطمینان شما و خانواده هایتان را به مقصد برسانند .  شما می توانید تاکسی فرودگاه امام خمینی را به صورت آنلاین از سایت پاسه گشت رزرو کنید .



:: برچسب‌ها: تاکسی فرودگاه امام خمینی , رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام , تاکسی فرودگاه امام ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

 انتخاب فرش در شیراز

فروشگاه فرش شونهر مقصد نهایی انتخاب فرش در شیراز می باشد. مناسب یکی از عناصر مهم در دکوراسیون منزل می باشد. فرش مناسب با دکراسیون خانه، زیبایی و جذابیت خاصی به فضاهای مختلف خانه می بخشند. همانطور که می‌دانید فرش ها در تنوع وگوناگونی بسیاری تولید می شوند. انتخاب فرش مناسب برای دکراسیون و فضای مختلف خانه با وجود تنوع های موجود، نیازمند دانش و آگاهی در زمینه طراحی فراش ها می باشد. یکی از فروشگاه های برتر در شیراز جهت یافتن فرش جذاب و کیفیت، فروشگاه فرش شونهر می‌باشد. در فروشگاه فرش شونهر انواع فرش های ماشینی، فرش فانتزی، گلیم فرش و فرش پتینه موجود می باشد که انتخاب را برای شما عزیزان با هر نوع سلیقه ای آسان تر کرده است.فروشگاه فرش شونهر در شیراز یکی معتبر ترین فروشگاه ها در انتخاب فرش در شیرازمی باشد. شما عزیزان می توانید با خیال راحت اقدام خرید فرش کنید. به دلیل تنوع بالا در طرح ها انتخاب فرش برای شما بسیار زیاد می باشد. 



:: برچسب‌ها: انتخاب فرش در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

نمایندگی فرش شونهر در شیراز

نمایندگی فرش شونهر در شیراز یکی از بزرگترین فروشگاه های فرش در شیراز می باشد که دارای طرح های مختلف و متنوع از فرش های ماشینی و گلیم فرش ها می باشد. نمایندگی فرش شونهر در شیراز معتبر ترین نمایندگی فرش شونهر در شیراز می باشد. در فروشگاه فرش شونهر متناسب با هر سلیقه ای می توانید فرش مورد نظر خود را پیدا کنید. به دلیل تنوع در فرش ها و طراحی های فرش ها به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را خریداری کنید. وجود شرایط خاص در فروشگاه فرش شونهر، خرید را برای شما راحتر کرده است. کافیست به فروشگاه ما مراجعه کنید و با انتخاب فرش متناسب با دکراسیون خانه و محل کار خود، فضایی جذاب و خاص را ایجاد کنید. نمایندگی فرش شونهر در شیراز با توجه سلیقه مخاطبان همواره در حال به روز شدن می باشد و طرح های خاص و متنوعی را می توانید در فروشگاه ما پیدا کنید. 



:: برچسب‌ها: نمایندگی فرش شونهر ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

امداد خودرو ایمان امداد یک امداد خودرو شیراز است که در طول سال‌ها خدمات رسانی در زمینه ارائه خدمات مکانیکی در شیراز، اعزام مکانیک در شیراز، تعویض باتری در محل شیراز و ... رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب نموده است. این امداد خودرو در شیراز دارای سابقه درخشان و خدمت رسانی بی نقص و فوری است. اگر نیاز به امداد خودرو شیراز داشتید تنها کافی است با ایمان امداد شیراز تماس بگیرید. همواره هدف اول و آخر ایمان امداد شیراز در ارائه خدمات امداد خودرو شیراز، جلب رضایت مشتریان بوده و هست. این رضایت مشتریان حاصل نظارت کامل بر امور مشتریان و همچنینی بهره‌مندی از نیروی کار متعهد و متخصص است. این سرویس امداد خودرو شیراز با ارائه بارنامه رسمی و بیمه نامه معتبر خیال مشتریان خود را از هر جهت آسوده خواهد کرد.

 


:: برچسب‌ها: خدمات مکانیکی در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

تست و شارژ گاز کولر در محل شیراز

وقتی‌که هوا رو به گرم شدن می رود استفاده از کولر ماشین افزایش می یابد. بنابراین نیاز به شارژ گاز کولر ماشین بیشتر می شود. شارژ گاز کولر ماشین چند وقت یکبار باید شارژ شود. اما اگر بعد از شارژ کردن، به اندازه کافی خنک نمی کند دلایل مختلفی دارد که باید بررسی شود. در الوباتری تست و شارژ گاز کولر در محل شیراز انجام می‌شود فقط کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشکل ماشین شما را در محل برطرف کنند. شارژ گاز کولر ماشین در شیراز به صورت دوره ای نیست و نمی‌توان زمان و موعد مقرری برای آن تعیین کنید. در واقع هر زمان که حس کنید کولر ماشین شما بی رمق است؛ به درستی خنک نمی کند؛ زمانی که کولر را روشن می‌کنید، ماشین فشار زیادی را تحمل می‌کند باید شارژ گاز کولر با دستگاه در شیراز را انجام دهید. با توجه به اینکه شارژ گاز کولر کاری تخصصی است و حتما باید توسط متخصصان و مجربان در این زمینه انجام گیرد پس این مسئله را حتما به یک کاربلد بسپارید. اما برای یافتن این متخصص دیگر نیاز نیست به دنبال تعمیرکار قابل اعتماد و متخصص بگردید. مجموعه الوباتری یکی از مجموعه های امدادی و تعمیرگاهی شیراز است که به ارائه خدمت تست و شارژ گاز کولر در محل شیراز می‌پردازد. تنها یک تلفن تا خنکای هوای فاصله دارید!



:: برچسب‌ها: تست و شارژ گاز کولر در محل شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

مکانیک سیار شیراز

در مواقع اضطراری داشتن شماره مکانیک سیار شیراز که بتواند فورا در محل حاضر شود ضرورت پیدا می کند. هدف امداد شیراز عیب یابی خودرو در محل می باشد. توجه داشته باشید که بسته به شرایط خودرو ، مکانیک سیار می تواند همان لحظه یا در صورت نیاز ماشین شمارو به تعمیرگاه انتقال دهد. ما در امداد شیراز با ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر سیار خودرو در شیراز، شما را از سردرگمی نجات دهد تا بتوانید کارهایتان را سریع‌تر انجام دهید.

اعزام مکانیک در شیراز

اعزام مکانیک در شیراز به منظور خدمات تعمیر و نگهداری خودروها یک نیاز مهم در این شهر و همچنین در سطح کشوری است. شیراز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران دارای تعداد قابل توجهی از وسایل نقلیه است، بنابراین دسترسی به مکانیک‌های حرفه‌ای و ماهر با تجربه ضروری است. این مکانیک‌ها با استفاده از تخصص و تجهیزات حرفه‌ای، به مرمت و تعمیرات مختلف انواع خودروها می‌پردازند تا رانندگان شیراز بتوانند از خودروهای خود با اطمینان بیشتری بهره‌برند. همچنین، خدمات مکانیکی در شیراز معمولاً شامل تعویض روغن موتور، تعویض لاستیک و ترمیم آنها، تعمیر موتور و انتقال، تعمیرات برقی و الکترونیکی و سایر خدمات مرتبط با خودروها می‌شود. اعزام به این مکانیک‌ها به عنوان راهی مطمئن و اقتصادی برای حفظ و نگهداری ایمنی و کارایی خودروها توصیه می‌شود.

 


:: برچسب‌ها: مکانیک سیار شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

قیمت انواع باطری در شیراز

در فرایند خرید باطری شیراز، فاکتورهای متفاوتی مد نظر مشتریان عزیز است. اما یکی از فاکتورهای مهمی که تقریبا تمامی خریداران عزیز در نظر دارند، قیمت انواع باطری در شیراز است. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد باتری ماشین باید به آن دقت کرد این است که باتری ماشین چقدر دوام می آورد. لازم به ذکر است که عمر مفید باتری بین 3 تا 5 سال است. ولی عمر مفید به عوامل متعددی از جمله آب و هوا و نحوه استفاده از ماشین بستگی دارد. فرض کنید در مناطق گرمسیری زندگی میکنید در این صورت باتری ماشین شما زودتر از بقیه افراد تعویض می شود. قیمت انواع باتری در شیراز با توجه برند آن متفاوت است. بنابراین درصدد برآمدیم که به تمامی مشتریان و در تمامی تماس ها، بسته به نیاز مشتری، نوع ماشین او و ... قیمت روز باتری در شیراز را به او ارائه دهیم تا در نهایی‌سازی تصمیم خرید او تاثیرگذار باشد و افراد بتوانند بی دغدغه به دریافت قیمت انواع باطری در شیراز و خرید باتری در شیراز بپردازند. بنابراین الوباتری شیراز یکی از معتبرترین مراجع قیمت باطری اتومبیل در شیراز است و تلورانس و میزان افت یا افزایش قیمت در بازه پیش رو را هم می‌تواند در اختیار شما عزیزان بگذارد. برای اطلاع از قیمت انواع باتری در شیراز تنها کافی است با کارشناسان الوباتری با شماره ۰۹۱۷۸۵۴۰۲۳۴ تماس بگیرید و از قیمت روز انواع باطری در شیراز مطلع شوید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

قیمت باطری ماشین در شیراز

فرض کنید در حال مسافرت هستید و در جایی برای استراحت توقف کرده اید و ببینید که ماشین شما استارت نمیخورد یا به دلایلی باتری ماشین شما اسیب دیده باشد. پس فهمیدید که باطری ماشین مهمترین قسمت خودرو شماست و باید بهترین نوع آن را خریداری کنید. توجه داشته باشید که هر ماشین با توجه به میزان مصرف برقی که دارد، باتری با قدرت مختلف نیاز دارد یعنی آمپر باتری هر خودرو با خودروی دیگر متفاوت است پس بهتر است قبل از خرید باتری در شیراز از کارشناسان الوباتری مشاوره بگیرید. برای اطلاع از قیمت باطری ماشین در شیراز به سایت الو باتری مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت باطری ماشین در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد