نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

قیمت دستگاه چاپ بنر

تبلیغات امروزه یکی از راه های جذب مشتریان و بالا بردن سود و افزایش درآمد می باشد. بسته به نوع کسب و کاری که دارید و خدماتی که ارائه می دهید، می توانید با تبلیغات کاربردی به نامی آشنا و ماندگار در ذهن مردم تبدیل شوید. چاپ بنر به شما این امکان  را می دهد که بتوانید به تمام این اهداف به بهترین شکل ممکن برسید. دستگاه چاپ بنر یکی از موارد کاربردی در این حوزه است.در ادامه خصوصیات و قیمت دستگاه چاپ بنر خوب را بیان می کنیم. دستگاه چاپ بنر   برای چاپ بنر، فلکس، استیکر، مش و ………… مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه چاپ بنر در اندازه‌های مختلف و با کیفیت و امکانات متفاوتی برای چاپ تولید می‌شوند. عرض چاپ این دستگاه‌ها معمولا ۱۵۰، ۱۸۰، ۲۲۰، ۲۵۰، ۳۲۰ ،۵۰۰ ،۸۰۰ سانتی‌متر می‌باشد.

عامل تعیین‌کننده  در قیمت دستگاه چاپ بنر در مرحله اول کیفیت چاپ و قیمت یک دستگاه چاپ بنر، نوع و تعداد هد به کار رفته در دستگاه است. در مرحله دوم آپشن‌های نصب‌شده بر روی دستگاه می‌باشد. هدهای چاپ بنر که بطور معمول در ایران استفاده می‌شود شامل هد زار -کونیکا – اسپکترا -سیکو – اپسون می‌باشند. خود این هدها به دسته‌بندی‌های دیگر مانند هد کونیکا ۵۱۲ و هد کونیکا ۱۰۲۴ وغیره تقسم شده اند.دستگاه چاپ بنر می تواند بنر را در سایز های مختلف و اندازه های گوناگون چاپ کند. اصلی ترین بخش یک دفتر چاپ، دستگاه چاپ بنر می باشد. این دستگاه فضای بسیار کمی در مقایسه با چاپخانه اشغال می کند و بسیار سریع و با صرفه می باشد. قیمت دستگاه چاپ بنر به عواملی همچون عرض چاپ، سرعت چاپ، تعداد هد ها بستگی دارد.

بهترین دستگاه چاپ بنر

کیفیت و سرعت بالا از ویژگی های بهترین دستگاه چاپ بنر می باشد. از جمله مواردی که دستگاه بنر را برتر از دستگاه های دیگر می کند این است که لوازم برقی آن برای پشتیبانی بسیار باشد.

قیمت بهترین دستگاه چاپ بنر

اگر دستگاه چاپ بنر به سیستم پرژ جدا، مجهز باشد باعث می شود تا رنگ کمتری در دستگاه استفاده شود و در رنگ صرفه جویی خواهد شد. دستگاه باید به طوری طراحی شده باشد که در صورت استفاده زیاد، برق زیاد مصرف نکند.قیمت بهترین دستگاه چاپ بنر به تمام این موارد بستگی دارد.

خدمات

خدمات طراحی و چاپ

قیمت دستگاه چاپ بنر



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

لیفتینگ صورت در شیراز

اکثر انسا ها با گذشت زمان دچار پیری پوست می شوند. طی روند پیر شدن پوست دچار  اغفتادگی می شود و قابلیعت ارتجاعی خود را از دست می دهد. در این شرایط بالا کشیدن صورت یا همان لیفتینگ کمک بزرگی به پوست و ظاهر شما می تواند باشد و نشانه های پیری و افزایش سن را از بین ببرد.عمل لیفتینگ ر ا معمولا اشخاصی که 40 تا 60 سال سن دارند جهت جوانسازی انجام می دهند تا سن شان 10 تا 15 سال کمتر از سن واقعی نشان داده شود. لیفتینگ صورت در شیراز به شما کمک می کند علاوه بر جوانسازی با برداشتن چربی های اضافی، سفت کردن عضلات صورت و کشیدن پوست جوانی به پوستتان برگردد.

 

انواع روش های لیفتینگ صورت در شیراز

با روش های گوناگونی لیفتینگ صورت انجام می پذیرد : در یک روش با استفاده از جراحی مقداری از سطح پوست برداشته می شود. سپس اطراف محل برداشته شدن پوست نزدیک شده و پوست به یک دیگر نزدیک شده و محل بخیه زده می شود. به این ترتیب سطح پوست مورد کشش قرار می گیرد.

 

لیفتینگ صورت با نخ

در روش دیگر لیفتینگ صورت در شیراز از نخ استفاده شده به طوریکه نخ از سطح پوست عبور داده می شود و تعدادی گره در جاهای مختلف این نخ ایجاد می گردد که باعث کشیده شدن پوست می شود. اکثر افراد از این روش ناراضی اند زیرا به گفته آنها نگهداری از آن سخت بوده و گره ها و نخ ها آسیب می بینند و فرآیند لیفتینگ دچار مشکل می شود. گاهی اثر این روش به سرعت از بین رفته و نتایج دلخواه حاصل نمی شود.

 

لیفتینگ صورت به روش هایفو تراپی

 دستگاه هایفو، روشی نوین برای لیفتینگ می باشد اما با توجه به قیمت بالای دستگاه، هزینه جلسات درمانی این روش گران است. درصد رضایت از این روش نیز بین بیماران کم بوده و تأثیرگذاری این روش نیز مورد پذیرش اکثر بیماران نمی باشد.

 

لیفتینگ به روش RF

روش دیگر لیفتینگ صورت در شیراز RF می باشد.  نام اصلی این روش، آر-اف فرکشنال(Fractional Radio Frequency)  است که در آن، از تاباندن موج الکترومغناطیس، با تنظیماتی خاص و دقیق در زمان بسیار کوتاه بر روی پوست استفاده می شود. در حین این تابش، سوزن های بسیار نازکی از جنس طلای ۲۴ عیار وارد سطح پوست می گردد (micro-needling).

فلز طلا باعث سفت شدن پوست می شود همراهی سوزن و طلا باعث شکستن کلاژن های پیر و قدیمی می شود و تولید کلاژن و سلول های تازه در سطح پوست سرعت صعودی به خود می گیرد. بدین ترتیب این فرآیند باعث نرمیو کشش پوست می شودو جوانسازی و لیفتینگ صورت و شادابی را به ارمغان می آورد. البته روند این فرآیند در پوست های مختلف، زمان های متفاوتی دارد، اما به دلیل این که بدون هیچ گونه خونریزی و جراحی است، عوارض جانبی خاصی (مانند التهاب، ورم، درد و اثرات بیهوشی یا بی‌حسی) برای شخص نداشته و چند ساعت بعد از انجام، فرد قادر به انجام کارهای روزمره ی خود می باشد.

پیشنهاد می شود در روز استفاده از این روش از تابش مستقیم نور آفتاب به محل مورد نظر جلوگیری شود. نتایج به کارگیری این روش تا دو هفته بعد قابل رویت می باشد و پیشنهاد می شود در این مدت از مواد آرایشی بهداشتی استفاده نشود.

 


:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

شاید تا کنون  در مسیری خلوت و کم تردد گیر کرده اید و ضرورت پنچرگیری سیار را حس کرده اید .به خصوص اگر شخصی با مشغله کاری فراوان باشید و زمان برایتان ارزش داشته باشد .پنچرگیری سیار تهران برای تمامی این  مشکلات شما راه حل در نظر گرفته است .پنچر شدن امری غیرقابل پیش بینی است . پس یک پنچرگیر سیار حکم قوت قلبتان را دارد .

پنچرگیری سیار تهران



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()