نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به خرید خانه هایی ویلایی مخصوصا در شمال کشور دارند. قیمت خانه های ویلایی به نسبت خانه های آپارتمانی زیاد است. قیمت این املاک از 850 میلیون شروع و تا 3 میلیارد ادامه دارد. افزایش قیمت ها به متراژ و امکانات داخلی ویلا بستگی دارد.

خرید ملک ویلایی

شما باید هنگام خرید ملک ویلایی به موارد متعددی از جمله: متراژ، کنار ساحل دریا بودن و آپشن های داخلی عمارت دقت کنید.

خانه ویلایی دوبلکس: این خانه ها طوری طراحی شده است که شما می توانید به راحتی از دوبلکس منظره دریا را تماشا کنید و لذت ببرید. خرید این طور املاک تنها یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است که در طی چندین سال، سرمایه تان رشد چشمگیری خواهد داشت.

خرید خانه ویلایی دوبلکس با استخر

طراحی و اجرای یک خانه ویلایی دوبلکس استخر دار باید توسط یک مهندس معمار انجام گیرد. ترسیم نقشه خانه ویلایی استخر دار به خلاقیت زیادی نیاز دارد. ویلا استخر دار فضایی زیبا و آرامش بخش برای شما ایجاد می کند. استخر در ویلا به جذابیت ویلای شما می افزاید. در ایران برای راحتی خیال، معمولا در هنگام ترسیم، اطراف استخر پوششی در نظر گرفته می شود.

قیمت خانه ویلایی حیاط دار

بسیاری از افراد آپارتمان را مناسب زندگی نمی دانند. به علاوه در طی چند سال اخیر متاسفانه فرهنگ آپارتمان نشینی رشد نکرده است. قیمت خانه ویلایی حیاط دار، نسبتا زیاد است اما شما اطمینان خاطر دارید که استقلالتان کاملا حفظ می شود.

قیمت خانه حیاط دار شیک

توجه به عواملی چون زمین‌شناسی و اقلیم از اصلی‌ترین فاکتورها در خصوص طراحی یک خانه حیاط دار شیک  می‌باشد. بنابراین پس از مطالعات کافی در این خصوص و با توجه به سلیقه کارفرما عملیات طراحی این نوع بنا آغاز می‌شود. البته در کنار طراحی خانه حیاط دار شیک، نباید از طراحی چشم‌انداز مناسب و با صفا غافل شد، چرا که چشم‌انداز خانه حیاط دارشیک بسیار اهمیت دارد و مکمل طراحی یک ویلای خوب، محوطه‌سازی مناسب برای آن است. 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()