نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

دلایل ریزش مو بعد از کرونا

بعد از شیوع بیماری کرونا و ابتلا تعداد زیادی از انسان ها به این بیماری، بسیاری از مبتلا شدگان از ریزش مو خود شکایت می کنند. آنها بیان می کنند، بعد از گذشت شش ماه از بهبود یافتن، هنوز ریزش مو دارند. مخصوصا این موضوع، باعث ناراحتی بانوان و دختران نیز می شود. در این مقاله از وبسایت تخصصی دکتر گزین، به شناخت دلایل این موضوع می پردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

آگاه شدن از عوامل ریزش مو مربوط به کرونا، به شما کمک بسیاری می کند. زیرا؛ هر نوع ریزش مویی را ناشی از کرونا نمی دانید. در نتیجه به خود استرس وارد نکرده و به دنبال درمان مربوط به آن می گردید.

این عوامل عبارتند از:

قبل از ابتلا به بیماری کرونا، دچار ریزش مو نشدید.

ریزش مو پس از درمان شدید شده است.

نقاطی تاس، رو سرتلن مشاهده می کنید

با وجود گذشت چندین ماه بعد از بهبودی کامل، هنوز ریزش مو شما شدید است.

جالب است بدانید، سازمان جهانی بهداشت، ریزش مو را، به عنوان یکی از عوارض دیر درمان کرونا، اعلام کرده است. نکته مهم دیگر این که، شدت ریزش مو با شدت بیماری هر فرد رابطه مستقیم دارد.

علل ریزش مو بعد از ابتلا به کرونا

تب بعد از ابتلا به کرونا: طبق تحقیقات متخصصین، تب و لرز بیماری کرونا، زمینه ساز ریزش مو می باشد.

استرس ناشی از کرونا: بسیاری از افراد، بعد از اینکه متوجه می شوند، به بیماری کرونا مبتلا شئند، دچار اضطراب بسیار شدید می شوند. همین استرس و وسواس، می تواند آن ها را به ریزش مو شدید، دچار کند.

استفاده از داروها: حتما مطلع هستید، هنوز داروهای مخصوصی برای درمان کرونا ویروس شناخته نشده، پس برای تسکین بیماری، ممکن است در پزشک، دارو ها متعددی را تجویز کند. یکی از دلایل ریزش مو، استفاده مکرر از داروها خاص با فرمول قوی می باشد.

 

بوتاکس در شیراز

 

 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

مشاوره تحصیلی

امروزه مشاوره تحصیلی با توجه به پیشرفت و تخصصی‌تر شدن دانش، مشاغل و کسب و کارها در هر حوزه تحصیلی اهمیت زیادی پیدا کرده است. هر کسی در زندگی تحصیلی خود با گزینش‌های زیادی روبروست و مشاوره تحصیلی در این میان نقش تاثیر گذاری در سرنوشت شما ایفا می‌کند. با انتخاب‌ صحیح، می‌توانید آینده تحصیلی و شغلی درخشانی را برای خود رقم بزند. حال سوال اصلی این است که چگونه می‌توان انتخاب‌های تحصیلی درستی داشت؟ بهترین راه حل برای داشتن انتخاب‌ تحصیلی صحیح، شناخت استعداد‌ها، علایق و پتانسیل‌های خود و همچنین بررسی آینده تحصیلی و شغلی پیش رو است. پس تصمیم آگاهانه و منطقی رمز موفقیت می‌باشد. برای داشتن چنین انتخابی استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی بهترین راه حل است.

 

کاربرد مشاوره تحصیلی

با توجه به تخصصی و پیچیده‌تر شدن دنیای امروزی نسبت به گذشته، پاسخگویی به سوالات و چالش‌های زندگی‌های امروزی نیاز به روش‌های نوین و حرفه‌ای تری دارد. مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری با آگاه کردن شما نسبت به آینده تحصیلی، کمک می‌کند تا به انتخابی صحیح دست یابید. از خدمات مشاوره تحصیلی می‌توان به برنامه ریزی درسی روزانه، معرفی بهترین منابع درسی، آموزش سبک مطالعه مفید، افزایش انگیزه تحصیلی، آموزش تکنیک‌های تست زنی، ارزیابی و نظارت بر پیشرفت تحصیلی و تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت با توجه به توانایی‌های فردی و... اشاره کرد.

اهمیت مشاوره روانشناسی در پیشرفت تحصیلی

در مشاوره روانشناسی ابتدا با آموزش مهارت‌های کنترل استرس به شما کمک می‌شود تا در هنگام تنش‌ها و موقعیت‌های بحرانی بتوانید آرامش خود را حفظ کنید. سپس با استفاده از تست‌های روانشناسی و مصاحبه تشخیصی این امکان فراهم می‌شود تا به شناخت بهتری از شخصیت، هوش، استعداد، مهارت‌ها، شرایط زندگی و پتانسیل‌های خود برسید.  یک فرد متخصص در زمینه روانشناسی به شما کمک می‌کند تا به خودشناسی دست یابید. سپس با توجه به تمامی این پارامترها و به واسطه مشاوره تحصیلی، آینده انتخاب‌های متفاوت شما بررسی می‌شود تا انتخابی آگاهانه و تصمیمی درست بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

مراحل پاکسازی پوست چرب

 

همانطور که گفته شد در ابتدا و قبل از شروع پاکسازی شما باید نوع پوست خود را تشخیص دهید.

 اولین مرحله تمیز کردن و پاک کردن آرایش صورت است . شما با شستشوی صورت می توانید در این مرحله از میسلار واتر یا ژل های شستشوی صورت کمک بگیرید زیرا شست و شو با آب به تنهایی کافی نیست.

 دومین مرحله بخور دادن و تخلیه جوش های سرسیاه است .بخور پوست باعث نرم شدن پوست و باز شدن منافذ پوست می شود تا پاکسازی بهتر انجام گیرد و جوش های سرسیاه شما به راحتی خارج شود.

 سومین مرحله لایه برداری پوست و سلول های مرده است. شما می توانید از یک اسکراپ مناسب با پوست خود در این مرحله استفاده کنید و این مرحله باعث روشن شدن و یک دست شدن پوست صورت شما می شود.

 چهارمین مرحله ریلکسینگ و  ماساژ صورت که یکی از مهم ترین و ضروری ترین مراحل است و باعث افزایش گردش خون در صورت شما می شود و همیشه پوست شما رو محکم و سفت نگه می دارد و از شل شدگی پوست جلوگیری می کند.

 پنجمین مرحله گذاشتن ماسک مناسب پوست که میتواند کمک بسیاری برای حفظ شادابی و جوانی پوست کند و همچنین تا حد زیادی می تواند مشکلات مختلف پوستی شما را برطرف کند بنابه مشکلی که پوست شما دارد می توانید از انواع مختلف ماسک ها مانند ماسک آبرسان، ماسک ضد پیری ، ماسک روشن کننده و غیره استفاده کنید .

 ششمین مرحله استفاده از تونر که برای از بین آلودگی های سطح پوست به کار می رود و باعث بسته شدن منافذ باز پوست شما می شود و رطوب پوست شما را افزایش می دهد.

آخرین مرحله استقاده از مرطوب کننده که در پایان مراحل پاکسازی انجام می شود به آبرسانی پوست و شادابی و طراوت همیشگی پوست شما کمک بسیار زیادی می کند.

 

لیزر موهای زائد در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

هزینه خمکاری لوله

خدمات خمکاری شیراز

از آنجاییکه لوله و پروفیل، از برخی جهات شبیه یکدیگر هستند، از روش های یکسانی نیز برای خمکاری آنها استفاده می شود. یکی از عواملی که در روش خمکاری تاثیر بسزایی دارد، قیمت لوله است. در خمکاری لوله های گران قیمت باید دقت و حساسیت بیشتری به خرج داده شود چرا که در صورت وارد شدن نقص به لوله، باید آن را تعویض کرد. پس هزینه خمکاری لوله را بر همین اساس در نظر می گیرند. در این مقاله با وبسایت شیرازخم همراه باشید تا به شما راجع به هزینه های خمکاری بگوییم.

خمکاری به روش های مختلفی انجام می شود. یکی از این روش ها، خمکاری به روش سرد است. این نوع خمکاری مزایا و معایبی نیز دارد. از جمله مزایای این روش، سرعت بالا و هزینه مناسب و جلوگیری از وارد شدن هرگونه عیب به لوله است. همچنین دیگر نیازی به تمیزکاری و پوسته زدایی نیست. شرکت شیرازخم، خدمات خمکاری شیراز را به روش سرد نیز انجام می دهد. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در خصوص هزینه ها، با ما در تماس باشید.

خم و نورد پروفیل

 



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()