نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

خودرو بر در تهران

 

 

شرکت خودرو بر در تهران پیشگامان رخش پارسیان با با سابقه ای طولانی و با دارا بودن کادر حرفه ای و مجرب در زمینه حمل و جابجایی انواع خودرو و خودرو بر در تهران و سایر استان ها فعالیت دارد. شرکت پیشگامان رخش پارسیان، خودرو بر در تهران ، مفتخر است که با تیم حرفه ای خود به خدمت رسانی به هموطنان عزیز در تمام نقاط کشور با کیفیت و قیمت مناسب همت گمارده است.

 

خودرو بر در تهران

 

خودرو بر تهران

شرکت خودرو بر تهران پیشگامان رخش پارسیان تمام خدمات خود را برای اطمینان خاطر مشتریان خود به صورت قانونی و همراه با بیمه و بارنامه رسمی به انجام می رساند. بیمه یکی از مسائل مهم برای شرکت های خودرو بر در تهران می باشد. بیمه می تواند خسارات احتمالی ناشی از تصادف ، آتش سوزی ، وازگون شدن و ... را برای خودرو بر در تهران پوشش داده و جبران نماید. بارنامه رسمی نیز به منظور درج اطلاعاتی از قبیل اطلاعات مالی ، اطلاعات راننده ، اطلاعات کامیون ، اطلاعات فرستنده و گیرنده و هزینه ها تنظیم می گردد.

 

انواع خودرو بر در تهران

خودرو بر در تهران از نظر ظرفیت به دو نوع تقسیم بندی می شود که عبارتند از خودرو بر تکی و تریلی خودرو بر. خودرو بر تکی کوچک است و ظرفیت کمی دارد و مناسب برای حمل یک خودرو به صورت تکی بوده در حالی که تریلی خودرو بر بزرگ تر از خودرو بر تکی می باشد و ظرفیت آن نیز بیشتر و در نتیجه مناسب برای حمل چندین خودرو است. تریلی خودرو بر در تهران نیز خود به دو نوع 6 تایی و 8 تایی موجود می باشد.

شرکت خودرو بر در تهران پیشگامان رخش پارسیان، با دارار بودن انواع خودرو بر ها خدمات خودرو بر در تهران را چه به صورت تکی و چه به صورت چندتایی در سریع ترین زمان ممکن به انجام خواهد رساند.

 

 

برای حمل خودروی خود با بهترین خودرو بر در تهران با ما تماس بگیرید.

 

۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 


:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

امداد خودرو در تهران

 

 

تصور کنید در جاده و یا هر جای دیگری در حال رانندگی هستید و دچار تصادف یا نقص فنی خودرو می شوید. چه تصادف کوچک باشد و چه بزرگ ممکن است خودتان به تنهایی نتوانید مشکل را حل کنید و یا خودرو اصلا دیگر قادر به ادامه ی حرکت نباشد. در این هنگام است که باید با امداد خودرو در تهران تماس بگیرید و از خدمات آن استفاده کنید.

اگر در هر ساعت از شبانه روز که این اتفاق برای شما بیفتد؛ با شرکت پیشگامان رخش پارسیان تماس بگیرید؛ در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل شما رسانده و اقدامات امداد خودرو در تهران با بالاترین کیفیت و کم ترین قیمت را به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

 

امداد خودرو در تهران

 

امداد خودرو تهران

شرکت پیشگامان رخش پارسیان سابقه ای طولانی در زمینه امداد خودرو تهران داشته و در بین مشتریان خود بسیار خوشنام است. از عمده ویژگی های شرکت پیشگامان رخش پارسیان که مشتریان خود را راضی و وفادار به خود نگه داشته می توان به سرعت بالا، کیفیت مناسب، قیمت پایین، مشاوره رایگان، مشتری مداری و امداد خودرو در تهران به صورت شبانه روزی و ... اشاره کرد.

 

خدمات امداد خودرو در تهران

خدمات امداد خودرو در تهران در شرکت پیشگامان رخش پارسیان شامل موارد زیر می گردد که در محل انجام شده و در صورت برطرف نشدن مشکل به تعمیرگاه منتقل می شود :

باتری به باتری

پنچرگیری

تعویض لاستیک

تعویض دیسک و صفحه کلاج

بنزین و گاز رسانی

تعویض سیم کلاج

تعویض سیم گاز

تعمیر و تعویض پمپ بنزین

و بسیاری موارد دیگر که با تضمین کم ترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

 

امداد خودرو سراسری

شرکت پیشگامان رخش پارسیان امداد خودرو سراسری می باشد که هم در تمام نقاط کشور و هم در تمام نقاط تهران شعبه داشته و خدمات امداد خودرو در تهران و سایر شهرها را ارائه می کند.

 

امداد خودرو شبانه روزی غرب تهران

همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم؛ شرکت پیشگامان رخش پارسیان خدمات امداد خودرو را در تمام نقاط شهر تهران و به صورت شبانه روزی انجام می دهد. بنابراین از هر نقطه ی تهران از جمله امداد خودرو شبانه روزی غرب تهران می توانید با ما تماس بگیرید. ما در اسرع وقت به کمک شما می شتابیم.

 

تلفن ثابت : ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۳۱ - ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۴۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

حمل خودرو در تهران

 

 

این روز ها هر خانواده ای در تهران حداقل یک خودرو دارد و بدون شک حداقل یک بار به حمل خودرو در تهران نیاز پیدا کرده است. شما از همان ابتدای خرید خودرو به حمل خودرو در تهران نیاز پیدا می کنید؛ چرا که خودروی خریداری شده توسط شما باید از نمایشگاه یا نمایندگی خودرو به درب منزل شما منتقل شود که این انتقال خودرو بر عهده شرکت های حمل خودرو در تهران می باشد.

شرکت پیشگامان رخش پارسیان با داشتن شعبه های متعدد در در تمام نقاط کشور که شعبه اصلی آن در تهران قرار دارد؛ خدمات حمل خودرو در تهران و سایر شهرها را به همشهریان و هموطنان عزیز خود ارائه می دهد.

 

حمل خودرو در تهران

 

حمل خودرو تهران

شرکت پیشگامان رخش پارسیان یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه حمل خودرو در تهران است و شما عزیزان با خیال آسوده می توانید حمل خودرو در تهران را به ما بسپارید. ما نیز به پاس اعتماد شما عزیزان تضمین می کنیم که با کم ترین هزینه حمل خودرو در تهران و بالاترین کیفیت، خدمات حمل خودروی شما را به عهده بگیریم.

 

خدمات حمل خودرو در تهران

از جمله خدماتی که در شرکت پیشگامان رخش پارسیان که در زمینه حمل خودرو در تهران فعالیت می کند؛ به همشهریان عزیز ارائه می گردد، عبارتند از :

*حمل خودرو در تهران و حمل خودروهای تصادفی به مراکز بیمه جهت تعیین خسارت

*حمل خودرو در تهران و حمل خودروهای معیوب به نمایندگی ها و تعمیرگاه ها جهت انجام تعمیرات

*حمل خودرو در تهران و حمل خودروهای لوکس، کلکسیونی، رالی و مسابقه ای

*حمل خودرو در تهران و حمل خودرو به منظور مسافرت

*حمل خودرو در تهران و حمل خودروهای وارداتی به مراکز تعویض پلاک

*حمل خودرو در تهران و حمل خودروهای صفر کیلومتر و تحویل به نمایندگی یا مشتری

 

لازم به ذکر است که تمامی خدمات حمل خودرو در تهران در شرکت پیشگامان رخش پارسیان همراه با بیمه و بارنامه دولتی صورت می پذیرد.

 

تلفن ثابت : ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۳۱ - ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۴۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 

 

حمل خودرو به تهران ، حمل اتومبیل در تهران ، حمل اتومبیل تهران



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()