نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

صاحبان خودرو می دانند که ممکن است در حین رانندگی با حوادث مختلفی روبه رو شوند. نکته‌ایی که هائز اهمیت است این است که نوع خودروبر در تعیین قیمت موثر است یا مسافتی که قرار است خودرو جا به جا شود هم تاثیر دارد. هزینه خودروبر شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله مسافت حمل، نوع خودرو، و خدمات اضافی مانند بیمه یا بسته‌بندی ویژه. معمولاً هزینه‌های حمل در داخل شهر نسبتاً کمتر است، در حالی که برای حمل به شهرهای دیگر یا مناطق دورتر، هزینه‌ها افزایش می‌یابد. همچنین، اندازه و وزن خودرو نیز می‌تواند بر هزینه تأثیر بگذارد، زیرا خودروهای بزرگتر و سنگین‌تر نیاز به تجهیزات ویژه‌تری دارند.



:: برچسب‌ها: خودروبر شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

 

تاکسی فرودگاه امام خمینی از فرودگاه به داخل شهر و یا از داخل شهر به فرودگاه انجام می شود . پارسه گشت سعی کرده با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، سرویس های باکیفیت را به شما عزیزان ارائه کند . همه ی تلاش ما ارائه سرویس مناسب و تجربه ای متفاوت برای شما می باشد و در این مسیر در همه ی مراحل در کنار شما هستیم . رانندگان موجه و آراسته مجموعه پارسه گشت قبل و بعد از سفر همراه شما خواهند بود، تا با آسودگی و اطمینان شما و خانواده هایتان را به مقصد برسانند .  شما می توانید تاکسی فرودگاه امام خمینی را به صورت آنلاین از سایت پاسه گشت رزرو کنید .



:: برچسب‌ها: تاکسی فرودگاه امام خمینی , رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام , تاکسی فرودگاه امام ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

شرکت آموت سفر پارسه با نام تجاری پارسه گشت ، با زیر پوشش داشتن بیش از ۵۰۰ دستگاه سواری، ون، مینی بوس، اتوبوس در مدل ها و ظرفیت های متفاوت و دارای بیش از ۱۰۰ خودروی دارای طرح ترافیک یکی از شرکت های مطرح در این حیطه میباشد.شایان ذکر است که نرم افزار سرمد با ارائه بهترین خدمات هوشمند سهولت بهرمندی از این خدمات را دوچندان نموده است.

خدمات

اتوبوس دربستی مدارس

یکی از خدماتی که ما در آموت سفر پارسه گشت ارائه می دهیم اتوبوس دربستی برای سرویس مدارس است. تمام دانش آموزان و حتی دانشجویان عاشق سفر و اردوهای یک روزه و چند روزه با دوستان دوران تحصیل خود هستند . الحق و النصاف هم که حق دارند. اردوهای مدرسه برای همه ما خاطره انگیز و پر از هیجان است. مهم نیست که در چه سنی باشیم هروقت اسم اردوی مدرسه را می شنویم لبخندی از شادی بر چهره ما می نشیند . بهترین خاطرات و روزهای خوش ما، با دوستان دوران تحصیل است. اردوهای مدرسه معمولا متشکل از دانش آموزان و مربیان است که تعداد آنها معمولا بین ۳۰ تا ۱۰۰ نفر می باشد. شرکت آموت سفر پارسه گشت، برای مدارس اتوبوس ۴۴ نفری را پیشنهاد می دهد که بسته به تعداد می توانید یک یا دو اتوبوس دربستی مدارس را تقاضا کنید. علاوه بر این اگر تعداد از این مقدار کمتر است می توانید میدل باس یا مینی بوس های، پارسه گشت را انتخاب کنید. علاوه بر خدمات اتوبوس دربستی مدارس، شرکت آموت شفر پارسه گشت خدمات اتوبوس در اختیار و اتوبوس دربستی بین شهری و اتوبوس دربستی بهشت زهرا، تاکسی فرودگاه و بیشمار خدمات در زمینه حمل و نقل به شما ارائه می دهد.

 


:: برچسب‌ها: سرویس مدارس , اردوی مدارس , اتوبوس دربستی مدارس ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

 انتخاب فرش در شیراز

فروشگاه فرش شونهر مقصد نهایی انتخاب فرش در شیراز می باشد. مناسب یکی از عناصر مهم در دکوراسیون منزل می باشد. فرش مناسب با دکراسیون خانه، زیبایی و جذابیت خاصی به فضاهای مختلف خانه می بخشند. همانطور که می‌دانید فرش ها در تنوع وگوناگونی بسیاری تولید می شوند. انتخاب فرش مناسب برای دکراسیون و فضای مختلف خانه با وجود تنوع های موجود، نیازمند دانش و آگاهی در زمینه طراحی فراش ها می باشد. یکی از فروشگاه های برتر در شیراز جهت یافتن فرش جذاب و کیفیت، فروشگاه فرش شونهر می‌باشد. در فروشگاه فرش شونهر انواع فرش های ماشینی، فرش فانتزی، گلیم فرش و فرش پتینه موجود می باشد که انتخاب را برای شما عزیزان با هر نوع سلیقه ای آسان تر کرده است.فروشگاه فرش شونهر در شیراز یکی معتبر ترین فروشگاه ها در انتخاب فرش در شیرازمی باشد. شما عزیزان می توانید با خیال راحت اقدام خرید فرش کنید. به دلیل تنوع بالا در طرح ها انتخاب فرش برای شما بسیار زیاد می باشد. 



:: برچسب‌ها: انتخاب فرش در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

نمایندگی فرش شونهر در شیراز

نمایندگی فرش شونهر در شیراز یکی از بزرگترین فروشگاه های فرش در شیراز می باشد که دارای طرح های مختلف و متنوع از فرش های ماشینی و گلیم فرش ها می باشد. نمایندگی فرش شونهر در شیراز معتبر ترین نمایندگی فرش شونهر در شیراز می باشد. در فروشگاه فرش شونهر متناسب با هر سلیقه ای می توانید فرش مورد نظر خود را پیدا کنید. به دلیل تنوع در فرش ها و طراحی های فرش ها به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را خریداری کنید. وجود شرایط خاص در فروشگاه فرش شونهر، خرید را برای شما راحتر کرده است. کافیست به فروشگاه ما مراجعه کنید و با انتخاب فرش متناسب با دکراسیون خانه و محل کار خود، فضایی جذاب و خاص را ایجاد کنید. نمایندگی فرش شونهر در شیراز با توجه سلیقه مخاطبان همواره در حال به روز شدن می باشد و طرح های خاص و متنوعی را می توانید در فروشگاه ما پیدا کنید. 



:: برچسب‌ها: نمایندگی فرش شونهر ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

امداد خودرو ایمان امداد یک امداد خودرو شیراز است که در طول سال‌ها خدمات رسانی در زمینه ارائه خدمات مکانیکی در شیراز، اعزام مکانیک در شیراز، تعویض باتری در محل شیراز و ... رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب نموده است. این امداد خودرو در شیراز دارای سابقه درخشان و خدمت رسانی بی نقص و فوری است. اگر نیاز به امداد خودرو شیراز داشتید تنها کافی است با ایمان امداد شیراز تماس بگیرید. همواره هدف اول و آخر ایمان امداد شیراز در ارائه خدمات امداد خودرو شیراز، جلب رضایت مشتریان بوده و هست. این رضایت مشتریان حاصل نظارت کامل بر امور مشتریان و همچنینی بهره‌مندی از نیروی کار متعهد و متخصص است. این سرویس امداد خودرو شیراز با ارائه بارنامه رسمی و بیمه نامه معتبر خیال مشتریان خود را از هر جهت آسوده خواهد کرد.

 


:: برچسب‌ها: خدمات مکانیکی در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

تست و شارژ گاز کولر در محل شیراز

وقتی‌که هوا رو به گرم شدن می رود استفاده از کولر ماشین افزایش می یابد. بنابراین نیاز به شارژ گاز کولر ماشین بیشتر می شود. شارژ گاز کولر ماشین چند وقت یکبار باید شارژ شود. اما اگر بعد از شارژ کردن، به اندازه کافی خنک نمی کند دلایل مختلفی دارد که باید بررسی شود. در الوباتری تست و شارژ گاز کولر در محل شیراز انجام می‌شود فقط کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشکل ماشین شما را در محل برطرف کنند. شارژ گاز کولر ماشین در شیراز به صورت دوره ای نیست و نمی‌توان زمان و موعد مقرری برای آن تعیین کنید. در واقع هر زمان که حس کنید کولر ماشین شما بی رمق است؛ به درستی خنک نمی کند؛ زمانی که کولر را روشن می‌کنید، ماشین فشار زیادی را تحمل می‌کند باید شارژ گاز کولر با دستگاه در شیراز را انجام دهید. با توجه به اینکه شارژ گاز کولر کاری تخصصی است و حتما باید توسط متخصصان و مجربان در این زمینه انجام گیرد پس این مسئله را حتما به یک کاربلد بسپارید. اما برای یافتن این متخصص دیگر نیاز نیست به دنبال تعمیرکار قابل اعتماد و متخصص بگردید. مجموعه الوباتری یکی از مجموعه های امدادی و تعمیرگاهی شیراز است که به ارائه خدمت تست و شارژ گاز کولر در محل شیراز می‌پردازد. تنها یک تلفن تا خنکای هوای فاصله دارید!



:: برچسب‌ها: تست و شارژ گاز کولر در محل شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

مکانیک سیار شیراز

در مواقع اضطراری داشتن شماره مکانیک سیار شیراز که بتواند فورا در محل حاضر شود ضرورت پیدا می کند. هدف امداد شیراز عیب یابی خودرو در محل می باشد. توجه داشته باشید که بسته به شرایط خودرو ، مکانیک سیار می تواند همان لحظه یا در صورت نیاز ماشین شمارو به تعمیرگاه انتقال دهد. ما در امداد شیراز با ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر سیار خودرو در شیراز، شما را از سردرگمی نجات دهد تا بتوانید کارهایتان را سریع‌تر انجام دهید.

اعزام مکانیک در شیراز

اعزام مکانیک در شیراز به منظور خدمات تعمیر و نگهداری خودروها یک نیاز مهم در این شهر و همچنین در سطح کشوری است. شیراز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران دارای تعداد قابل توجهی از وسایل نقلیه است، بنابراین دسترسی به مکانیک‌های حرفه‌ای و ماهر با تجربه ضروری است. این مکانیک‌ها با استفاده از تخصص و تجهیزات حرفه‌ای، به مرمت و تعمیرات مختلف انواع خودروها می‌پردازند تا رانندگان شیراز بتوانند از خودروهای خود با اطمینان بیشتری بهره‌برند. همچنین، خدمات مکانیکی در شیراز معمولاً شامل تعویض روغن موتور، تعویض لاستیک و ترمیم آنها، تعمیر موتور و انتقال، تعمیرات برقی و الکترونیکی و سایر خدمات مرتبط با خودروها می‌شود. اعزام به این مکانیک‌ها به عنوان راهی مطمئن و اقتصادی برای حفظ و نگهداری ایمنی و کارایی خودروها توصیه می‌شود.

 


:: برچسب‌ها: مکانیک سیار شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

قیمت انواع باطری در شیراز

در فرایند خرید باطری شیراز، فاکتورهای متفاوتی مد نظر مشتریان عزیز است. اما یکی از فاکتورهای مهمی که تقریبا تمامی خریداران عزیز در نظر دارند، قیمت انواع باطری در شیراز است. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد باتری ماشین باید به آن دقت کرد این است که باتری ماشین چقدر دوام می آورد. لازم به ذکر است که عمر مفید باتری بین 3 تا 5 سال است. ولی عمر مفید به عوامل متعددی از جمله آب و هوا و نحوه استفاده از ماشین بستگی دارد. فرض کنید در مناطق گرمسیری زندگی میکنید در این صورت باتری ماشین شما زودتر از بقیه افراد تعویض می شود. قیمت انواع باتری در شیراز با توجه برند آن متفاوت است. بنابراین درصدد برآمدیم که به تمامی مشتریان و در تمامی تماس ها، بسته به نیاز مشتری، نوع ماشین او و ... قیمت روز باتری در شیراز را به او ارائه دهیم تا در نهایی‌سازی تصمیم خرید او تاثیرگذار باشد و افراد بتوانند بی دغدغه به دریافت قیمت انواع باطری در شیراز و خرید باتری در شیراز بپردازند. بنابراین الوباتری شیراز یکی از معتبرترین مراجع قیمت باطری اتومبیل در شیراز است و تلورانس و میزان افت یا افزایش قیمت در بازه پیش رو را هم می‌تواند در اختیار شما عزیزان بگذارد. برای اطلاع از قیمت انواع باتری در شیراز تنها کافی است با کارشناسان الوباتری با شماره ۰۹۱۷۸۵۴۰۲۳۴ تماس بگیرید و از قیمت روز انواع باطری در شیراز مطلع شوید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

قیمت باطری ماشین در شیراز

فرض کنید در حال مسافرت هستید و در جایی برای استراحت توقف کرده اید و ببینید که ماشین شما استارت نمیخورد یا به دلایلی باتری ماشین شما اسیب دیده باشد. پس فهمیدید که باطری ماشین مهمترین قسمت خودرو شماست و باید بهترین نوع آن را خریداری کنید. توجه داشته باشید که هر ماشین با توجه به میزان مصرف برقی که دارد، باتری با قدرت مختلف نیاز دارد یعنی آمپر باتری هر خودرو با خودروی دیگر متفاوت است پس بهتر است قبل از خرید باتری در شیراز از کارشناسان الوباتری مشاوره بگیرید. برای اطلاع از قیمت باطری ماشین در شیراز به سایت الو باتری مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت باطری ماشین در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

شماره تماس یدک کش شیراز

یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز در هر امدادخودرو، یدک‌کش می باشد. در صورتیکه خودرو شما آسیب دیده باشد و قابل حرکت نباشد و نیاز به امداد رسانی و یدک کش داشته باشد فقط کافیست با امداد شیراز تماس بگیرید تا یدک کش را به محل اعزام کنند. نکته ایی که باید به آن اشاره کرد این است که با توجه به میزان خسارت وارد شده به خودرو باید تعیین کنیم که یدکش یا خودروهای کفی را به محل مورد نظر اعزام کنیم. به طور کلی می توان گفت برای مسافت های کوتاه از یدک کش و برای جا به جایی در مسافتهای طولانی یا در زمانی که اسیب خیلی زیادی به ماشین وارد شده باشد از حمل کفی در شیراز استفاده می گردد. پس بعد از برقراری ارتباط با شماره تماس یدک کش شیراز نوع خودرو و میزان خسارت وارد شده را به کارشناسان امداد شیراز بازگو می کنید تا به مشکل شما رسیدگی کنند.

حمل کفی در شیراز

شماره تماس یدک کش شیراز



:: برچسب‌ها: شماره تماس یدک کش شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

نمایندگی باطری در شیراز

اگر در شیراز هستید و نیاز به تعویض باتری ماشین دارید در نمایندگی باطری در شیراز انواع مختلف برندها وجود دارد و می‌توانید با کارشناسان الوباتری در رابطه با خرید باتری ماشین مشورت کنید در خرید باتری ماشین به تاریخ و گارانتی آن دقت کنید. همچنین اگر نیازمند تعویض باتری در محل هستید کارشناسان ما افراد با تجربه ایی هستند و میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما حضور پیدا کنند و مشکل خودرو شما را حل کنند به دلیل کسب رضایت شما مشتریان عزیز در نمایندگی باتری در شیراز ما بهترین قیمت ها را ارئه می دهیم.

نمایندگی باطری در شیراز

قیمت باطری اتومبیل در شیراز

تعویض باتری ماشین در محل شیراز



:: برچسب‌ها: نمایندگی باطری در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

باتری اقساطی شیراز

آیا تا به حال خرید اقساطی کرده اید؟ کدام فروشگاه را به دیگران معرفی میکنید؟

ممکن است باتری ماشین شما خراب شود و نیاز به خرید اقساطی باتری در شیراز داشته باشد.

باتری ماشین یکی از مهم ترین اجزای آن است اگر باتری سالمی نداشته باشید ممکن است ماشین شما دیگر روشن نشود پس خرید باتری ماشین از اهمیت زیادی برخوردار است. برای خرید باتری ماشین باید به نکاتی از جمله تاریخ و گارانتی معتبر دقت کرد. ممکن است همه نتوانند باتری را به صورت نقدی بخرند پس نیاز است که بعضی از فروشگاه ها فروش باتری ماشین اقساطی داشته باشند. با خرید باطری اقساطی شیراز شما می توانید هر برندی که مد نظرتان است را با بهترین قیمت از الوباتری خریداری کنید. برای خرید باتری اقساطی شیراز با بهترین قیمت با کارشناسان الوباتری در ارتباط باشید.

باتری اقساطی شیراز

نمایندگی باطری در شیراز

تعویض باتری ماشین در محل شیراز

 


:: برچسب‌ها: باتری اقساطی شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

خرید و فروش چک

خرید و فروش چک مدت زیادی ‌است که به‌سادگی در کشور صورت می‌گیرد. روند این کار به این صورت است که به افراد دارای چک بدحساب این امکان را می‌دهد که با دادن مبلغی، یک یا چند فقره چک امضا شده را خریداری کرده و فقط با درج مبلغ در چک، آن را به فروشنده تحویل دهد. در کل فرآیند خرید و فروش چک برای کاهش آمار چک‌های برگشتی و جلوگیری از صدور چک برای افراد بد حساب است.

خرید و فروش چک صیادی یک فرآیند مالی است که در آن فرد یا شرکتی که نیاز به پول فوری دارد، چک صیادی خود را به دیگری می‌فروشد. این نوع معامله معمولاً به صورت خصوصی انجام می‌شود. به عنوان خریدار چک صیادی، شما می‌توانید با فرد یا شرکتی که چک را صادر کرده است، تماس بگیرید و ارائه خود را به عنوان یک خریدار معتبر اعلام کنید. در صورت توافق بر قیمت و شرایط معامله، ممکن است یک قرارداد به عنوان تضمین حقوقی منعقد شود. در این قرارداد، شرایط معامله، قیمت و تاریخ پرداخت مشخص می‌شوند.

خرید چک صیادی شخصی

خرید و فروش چک صیادی



:: برچسب‌ها: خرید و فروش چک ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

معروف‌ترین مجتمع تجاری‌های انگلستان

در لندن مراکز خرید اقتصادی هم وجود دارد زیرا خیلی از افراد به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستنددر سفر به لندن اگر دوست داشتید چیزی برای خود و هدیه‌ای برای دیگران تهیه کنید به مراکز خرید معروف انگلیس بروید، یا اگر هم قصد خرید نداشتید دیدن این مجتمع تجاری‌های معروف می‌تواند تجربه خوبی برایتان باشد، چرا که انواع و اقسام برندهای جهانی در آن‌ها یافت می‌شود و طرف‌داران زیادی دارندتنوع محصولات و مغازه‌ها به‌اندازه‌ای زیاد است که برای دیدن آن‌‌ها به چند روز زمان نیاز دارید؛ بنابراین اگر فرصت کمی دارید، با توجه ‌به سلیقه و شرایطی که دارید چند مورد از آن‌ها را انتخاب کنید و به دیدن آن‌ها برویداما شاید برای برخی از مردم، رفتن و دیدن از مجتمع تجاری‌های معروف کمی سخت باشد ما در جهانی شو این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که بتوانید به راحتی با دیدن عکس و فیلم‌های سه بعدی از معروف‌ترین مجتمع تجاری‌های انگلستان لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: معروف‌ترین مجتمع تجاری‌های انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

خرید و فروش چک

خرید و فروش چک صیادی یک فرآیند مالی است که در آن فرد یا شرکتی که نیاز به پول فوری دارد، چک صیادی خود را به دیگری می‌فروشد. این نوع معامله معمولاً به صورت خصوصی انجام می‌شود. به عنوان خریدار چک صیادی، شما می‌توانید با فرد یا شرکتی که چک را صادر کرده است، تماس بگیرید و ارائه خود را به عنوان یک خریدار معتبر اعلام کنید. در صورت توافق بر قیمت و شرایط معامله، ممکن است یک قرارداد به عنوان تضمین حقوقی منعقد شود. در این قرارداد، شرایط معامله، قیمت و تاریخ پرداخت مشخص می‌شوند. مفهوم چک صیادی به معنای نوشتن چک برای پرداخت هزینه و قرض به فردی است که موجودی کافی برای پرداخت در حساب بانکی شخص وجود ندارد. به عبارتی یعنی شخص چک صادر میکند در حالی که نمی تواند ان را پرداخت کند. هدف از ایجاد چک صیادی، کاهش آمار چک‌های برگشتی و جلوگیری از صدور چک برای افراد بد حساب است.

سایت چک روز با خرید و فروش چک با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه ارائه انواع چک تضمینی در زمینه مشکلات چک و ضمانت فعالیت دارد.

خرید و فروش چک صیادی

خرید چک

خرید چک صیادی شخصی



:: برچسب‌ها: خرید و فروش چک ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

خرید کردن در ترکیه یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات گردشگران است و این کار فقط مخصوص گردشگران ایرانی نیست. ترکیه به‌جز مکان‌های دیدنی و جذاب، برای توریست‌ها یکی از کشورهای مناسب برای خرید کردن محسوب می‌شود. همانطور‌که می‌دانید استانبول ترکیه  از مقاصد پرطرفدار و محبوب برای خرید کردن است که دارای مجتمع تجاری‌های معروف می‌باشد. افراد علاوه‌ بر بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول، با مراجعه به معروف‌ترین مجتمع تجاری‌های ترکیه به خرید کردن می پردازند. خرید کردن در ترکیه یک تجربه شگفت‌انگیز و متنوع است. این کشور با بازارهای بزرگ، مراکز خرید مدرن، فروشگاه‌های معتبر برندهای جهانی، و بازارهای محلی پر از انواع کالاها و غذاها به علاقه‌مندان به خرید ارائه می‌دهد.

ترکیه به عنوان یک مقصد خرید معروف برای لباس، فرش‌های دست‌بافته، زیورآلات، مواد غذایی محلی، و سوغاتی‌های ترکیه شناخته می‌شود. برخی از شهرهای پر طرفدار خرید در ترکیه شامل استانبول، آنتالیا، ازمیر، و کوش‌آداسی می‌شوند. تنوع این مراکز، مجتمع‌ ها، پاساژهای این شهر آنقدر زیاد است که به معرفی بهترین و معروف‌ترین مجتمع تجاری‌های ترکیه می‌پردازیم و تصاویر و فیلم‌های سه بعدی آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.



:: برچسب‌ها: معروف‌ترین مجتمع تجاری‌های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

تعمیر دینام ماشین در محل شیراز

یکی از اجزای سیستم برق خودرو، دینام است. دینام یا ژنراتور تولیدکننده برق است و وظیفه شارژ باتری خودرو را به عهده دارد اگر دینام خودرو شما خراب شود باطری ماشین در مدت کوتاهی تخلیه می‌شود. دینام ماشین به دو دسته‌ی دینام‌های ژنراتور و دینام‌های آلترناتور تقسیم می‌شوند. روش تامین و تولید برق در هر دو یکسان است؛ اما نکته ایی که این دو را از هم متمایز می‌کند این است که در آلترناتور میدان مغناطیسی به دور یک آرمیچر ثابت می‌چرخد اما در ژنراتور آرمیچر درون یک میدان مغناطیسی ثابت به چرخش در می‌آید. علل خرابی دینام ماشین متنوع است اما اگر دینام ماشین شما از کار افتاد یا آسیب دید.

 

برای تعمیر دینام ماشین در محل شیراز با الوباتری تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت مشکلات خودرو شما را برطرف کنند.

تعمیر دینام ماشین در محل شیراز

تعمیر و تعویض دینام خودرو در محل شیراز

 تعمیر دینام خودرو در محل شیراز 



:: برچسب‌ها: تعمیر دینام ماشین در محل شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

امداد خودرو شبانه روزی در شیراز

تیم امداد شیراز درصدد امداد رسانی جاده ای به شما مشتریان و مسافران عزیز می باشد. جهت افزایش رفاه حال شما عزیزان، تمام خدمات ارائه شده توسط مجموعه ی امداد شیراز، به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ارائه می شود. مجموعه ما هیچ حد و مرزی برای امداد رسانی به شما دوستان ندارد حتی در شرایط بد آب و هوایی، جاده های ناهموار کوهستانی و در تمام ایام هفته یا ساعات روز در کنار شما خواهیم بود. در صورتی که وسیله نقلیه شما نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشد یا نیازمند خدمات دیگری همچون یدک‌کش، مکانیک سیار در شیراز و... باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با شماره‌های موجود در سایت  امداد شیراز تماس بگیرید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

امداد خودروبر شیراز

شماره تماس مکانیک سیار در شیراز

شماره امداد خودرو شبانه روزی در شیراز



:: برچسب‌ها: امداد خودرو شبانه روزی در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

قیمت باطری ماشین در شیراز

شاید برای شما هم سوال باشد که قیمت باطری ماشین در شیراز بر چه اساسی به دست می‌آید پس با ما همراه باشید تا نحوه به دست آوردن قیمت باتری ماشین را توضیح دهم:

اگر باطری فرسوده یا داغی را پس از نصب باتری جدید، به کارشناسان تحویل دهید، قیمت باطری ماشین شما، بر اساس یکی از سه حالت زیر مشخص می‌شود: آمپر باطری کهنه از باتری نو پایین‌تر است. در این حالت، هزینۀ نهایی شما طبق فرمول زیر محاسبه می‌شود: (اختلاف آمپر × هزینه آمپر اضافی) + قیمت باتری نو. ولی اگر باتری خودروتان به‌سرقت رفته است، و یا به هر دلیلی نمی‌خواهید آن را تحویل دهید، قیمت باطری خودرو برایتان، این‌طور محاسبه می‌شود: (کل آمپر درخواستی × هزینه آمپر اضافی) + قیمت باتری نو. برای استفاده از خدمات فوری امداد باطری شیراز با شماره ۰۹۱۷۲۰۰۲۶۲۲ تماس بگیرید.

قیمت باطری ماشین در شیراز

امداد باطری شیراز



:: برچسب‌ها: قیمت باطری ماشین در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

بهترین وکیل خانواده در شیراز

 

در مسائل حساس خانوادگی باید در نظر داشته باشید که کوچکترین اشتباه، آخرین اشتباه خواهد بود و گاهی این اشتباه جبران ناپذیر خواهد شد. بنابراین برای حل مشکلات خانواده و مطرح کردن دعاوی خانواده در مراجع قضایی باید دانش کامل حقوقی در خصوص مسائل خانواده داشته باشید. همچنین باید بتوانید به شیوایی در محضر دادگاه از حقوق خود دفاع کنید.

بسیاری از ما همچین توانایی هایی را نداریم و بهترین راه حل اعتماد به بهترین وکیل خانواده در شیراز است. او با نفوذ و قدرتی که در کلام خود دارد به راحتی می‌تواند در محضر دادگاه از حقوق شما دفاع کند و با اطلاعات حقوقی و قوانین تخصصی خانواده امکان حل مشکلات خانوادگی را به صورت تخصصی دارد. اما با حساسیتی که دعاوی خانواده دارند، انتخاب وکیل خانواده شیراز کافی نیست و باید بهترین وکیل خانواده شیراز را انتخاب کرد و با خیالی آسوده تمامی امور مربوط به دعاوی خانوادگی خود را به او محول کنید.

 

وکیل خانواده خوب در شیراز

 

یک وکیل خانواده خوب در شیراز وکیلی است که تخصص کافی در قانون خانواده داشته باشد. مثلا در مورد طلاق باید بتواند حق و حقوق فرد را از طرف مقابل گرفته و به منظور دریافت بهترین نتیجه از مسائل مختلف مانند حضانت فرزند، مسائل مالی و ... تلاش نماید. همچنین یک وکیل خانواده خوب در شیراز باید از تجربه کافی برخوردار بوده و قادر باشد مسائل پیچیده را به راحتی بررسی نماید. البته فقط طلاق نیست که نیاز به وکیل خانواده دارد بلکه دعاوی خانوادگی بسیاری پیش می آید که بهتر است برای حل و فصل آن از یک وکیل خانواده خوب در شیراز کمک بگیرید.

شما به هیچ وجه نمی توانید جلوی اختلافات خانوادگی را بگیرید. در واقع هر چه اجتماع از دو نفر اولیه گسترده‌تر می‌شود، به تبع اختلافات نیز افزایش می‌یابد. بنابراین باید برای این اختلافات راه حل پیدا کرد نه اینکه آن‌ها را در نطفه خفه کرد. یکی از بهترین راه حل های ممکن برای حل مسائل و اختلافات خانوادگی مشورت با یک وکیل خانواده خوب در شیراز است. وکیل شیراز به عنوان بزرگترین مرجع معرفی وکلای شیراز، ارائه دهنده اطلاعات وکلای مختلف در زمینه های مختلف به شماست تا به راحتی بتوانید وکیل مورد نظر خود را بیابید و از راهنمایی های او بهره‌مند شوید.



:: برچسب‌ها: وکیل , وکیل شیراز , وکیل خانواده , وکیل خانواده شیراز , وکیل خانواده در شیراز , بهترین وکیل خانواده در شیراز , وکیل خانواده خوب در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

وکیل ملکی در شیراز

 

با توجه به وسعت شهر شیراز، به تبع میزان خرید و فروش وحتی ساخت و ساز املاک و اموال غیرمنقول بسیار زیاد خواهد بود؛ بنابراین میزان مشکلات و مسائل ملکی نیز افزایش خواهد یافت. در صورت بروز مشکلات ملکی و برای طرح دعاوی ملکی بهترین راهکار مراجعه به وکیل ملکی شیراز است؛ چراکه معمولا اموال غیرمنقول از جمله خانه، زمین و ... دارای ارزش مالی بالایی بوده و از دست دادن آن می‌تواند فرد را متحمل ضرر مالی بسیاری نماید. وکیل ملکی شیراز با تسلط به تمامی قوانین پیچیده موجود در حوزه ملک و دعاوی ملکی می‌تواند با بهترین راه‌حل‌های ممکن در دادگاه به دفاع از شما بپردازد و نتیجه پرونده را به نفع شما تمام نماید.

اما حالا سوال اینجاست که بهترین وکیل ملکی در شیراز کیست؟ چگونه باید وکیل ملکی در شیراز را انتخاب کرد؟ وکیل ملکی در شیراز چه خصوصیات منحصربه‌فردی دارد؟ و ... اما جواب این سوالات ساده است. سامانه جامع معرفی وکیل شیراز سعی کرده است در لیست زیر به معرفی بهترین وکیل ملکی در شیراز پرداخته است تا به راحتی به مقایسه وکلا بپردازید و یکی از وکلای ملکی شیراز را با خیالی آسوده برگزینید.

 

چطور بهترین وکیل ملکی در شیراز را پیدا کنیم؟!

یافتن بهترین وکیل ملکی شیراز با توجه به وسعت شیراز و تعدد وکلای ملکی در شیراز کار دشوار و زمانبری خواهد بود. برای پیدا کردن وکیل ملکی در شیراز چندین راه معتبر وجود دارد. اولین گزینه پرس و جو از افراد معتمد است. با توجه به اینکه بهترین وکلای ملکی شیراز از شهرت خوبی نیز برخوردارند، می‌توان با پرس و جو به خوشنام‌ترین وکیل ملکی شیراز رسید. گزینه دوم مراجعه به موسسه های حقوقی معتبر است. این موسسات با توجه به قدمت، سابقه و اعتباری که در میان مردم به دست آورده‌اند، معمولا بهترین وکیل های ملکی شیراز را به شما معرفی خواهند کرد. راه سوم، مدرن ترین و کوتاه ترین راه ممکن مراجعه به مراجع معتبر معرفی وکیل در شیراز است.

وکیل شیراز یکی از معتبرترین مراجع معرفی وکیل در شیراز است که در این مجال سعی نموده است لیستی از بهترین وکلای ملکی شیراز را به شما عزیزان ارائه نماید تا از میان آن‌ها به انتخاب وکیل مورد نظر خود بپردازید.

 

بهترین وکیل ملکی در شیراز

 

همانطور که پیش تر بیان کردیم بهترین وکیل ملکی در شیراز وکیلی است که از تمام قوانین مربوط به املاک و مستقلات اطلاع داشته و بتواند به درستی حق موکل خود را در دعاوی ملکی بگیرد. این مورد را می توان از پرونده های ملکی وکیل مورد نظر و میزان موفقیت وی در این پرونده ها متوجه شد. سابقه، تجربه و مخصوصا دانش بالا در رابطه با قوانین ملکی از خصوصیات مهم بهترین وکیل ملکی در شیراز می باشد.

به گفته بسیاری از کارشناسان رواست که در خرید، فروش، اجاره و همچنین تقسیم اموال و ... از مشاوره حقوقی وکیل ملکی استفاده کنید تا متضرر نگردید. ما در صفحه وکیل ملکی شیراز سعی کرده‌ایم بهترین وکیل ملکی شیراز را به صورت تضمینی معرفی کنیم تا شما با خیالی آسوده بتوانید با آن‌ها تماس بگیرید، شماروه حقوقی در زمینه ملک دریافت نمایید و یا حتی وکالت خود را به آن‌ها بسپارید.



:: برچسب‌ها: وکیل , وکیل ملکی , وکیل ملکی شیراز , بهترین وکیل ملکی شیراز , وکیل شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

امداد بنزین تهران

گاهی در مسیری قرار دارید که جایگاه سوخت در نزدیکی آن وجود ندارد و به دلیل عدم وجود سوخت خودروی شما قادر به حرکت  نمیباشد در این شرایط بهترین روش آن است که شما با امداد خودرو تماس بگیرید.

سوخت رسانی سیار

یکی از خدمات امداد خودرو سوخت رسانی در محل میباشد در هرکجای مسیر سوخت خودروی شما به اتمام رسید میبایست با امداد خودروی جاده ای تماس حاصل کنید گروه امدادهلپ در کمترین زمان خودروی شما مجدد به حرکت در می آید.

خدمات بنزین در سالهای اخیر محبوبیت بسیاری پیدا کرده در بین مشتری ها و توانسته مفید واقع شود.

از مزایای سوخت رسانی توسط امدادهلپ به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

  • قیمت بر اساس اتحادیه
  • ارائه خدمات شبانه روزی
  • حضور در کمترین زمان ممکن
  • وجود خودروهای امداد بنزین در تمام نقاظ شهر و راحتترین دسترسی

بنزین سیار غرب تهران

قابل ذکر است که بنزین کم آسیب های جدی به خودروی شما میرساند. همیشه سعی کنید یک چهارم باک بنزین در خودروی شما باشد ، مسافتی که خودرو ها بعد از روشن شدن چراغ طی میکنند متفاوت است اما تلاش کنید زمانی که چراغ خودروی شما روشن میشود در اولین موقعیت به جایگاه سوخت رسانی بروید و باک خودرو را پر کنید.

بنزین سیار تلفن

برای دریافت خدمات سوخت رسانی و پمپ بنزین سیار با شماره امدادهلپ در داخل سایت تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: امدادبنزین امداد سوخت رسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

 

تعویض باطری در محل در تهران

تعویض باطری در محل یکی از خدماتی است که ممکن است در طول شبانه روز به آن احتیاج داشته باشید برای دسترسی آسان تر و تعویض باطری ماشین خود میتوانید با امداد خودرو تماس بگیرید.

امدادکمک با سابقه درخشان و رضایت مشتری های بیشمار در زمینه های مختلف امدادرسانی فعالیت دارد و شما عزیزان میتوانید هر ساعت از شبانه روز با آن تماس حاصل کنید.

تعویض باتری در محل

تعویض باتری محدودیتی از لحاظ برند ندارد:

  • باتری های ایرانی شرکتی و اصلی
  • و باتری های کره ای تولید اصل

کی باید باطری ماشینم رو عوض کنم؟

اگر ماشین شما پس از مدتی خوابیدن استارت نمیزند باتری خراب است و فورا باید تعویض شود.

اگر در هنگام استارت زدن خودرو استارت نمیخورد و فقط صدای تق تق از استارت میشنوید این هم از نشانه های خراب بودن باتری ماشین و زمان تعویض باتری میباشد.

اگر ماشین شما با استارت سنگین روشن میشود نشانه خراب بودن باتری و زمان تعویض باتری میباشد.

در باتری های اتمی و روی باتری یک چشمی و یا نشانگر تعبیه شده است که با سفید شدن رنگ نشانگر باتری خودرو باید تعویض شود.

اگر چراغهای ماشین در زمان خاموش بودن خودرو کم نور شده است باتری معیوب و باید تعویض شود

و موارد این چنینی….

امداد باطری تهران

شاید در گذشته بهترین روش خرید و تعویض باتری به صورت حضوری و در گاراژ صورت میگرفت ولی امروزه با وجود اینترنت و امداد باتری دسترسی به همه چیز اسان تر شده و شما میتوانید برای صرفه جویی در هزینه و ارزیابی قیمت ها از طریق اینترنت مراجعه کنید .

از مزیت های گروه خدمت رسانی امدادکمک خرید و تعویض باطری در محل است و شما میتوانید بدون هیچ گونه هزینه اضافه بابت ارسال محصول و تعویض درعین حال در کوتاه ترین زمان خدمات خود را دریافت کنید.

امداد باتری شبانه روزی

تعویض باتری بباید به موقع و به صورت صحیح انجام شود در مواردی دیده شده به علت عدم رعایت اصول صحیح دچار اسیب جدی شده است .

امدادکمک با مشاوره لازم به شما بهترین باتری را برای شما در نظر میمگیرد و توسط بهترین و جرب ترین کارشناس باتری روی خودروی شما نصب میشود.

تعویض باتری تهران



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

آشنایی بیشتر درباره سئو

با سئو، می توانید ترافیک بیشتری را به سایت خود وارد کنید. روزانه هزاران نفر سایت شما را کلیک می کنند. محتویات و اطلاعات سایت شما توسط آنها دیده می شود. با زمینه شغلی شما بیشتر آشنا می شوند. در نتیجه شناخته می شوید.

 

سئو سایت فروشگاهی چیست؟

به مجموعه فرآیندهایی که توسط آنها یک وبسایت فروشگاهی جزء نتایج برتر گوگل قرار می گیرد، سئو گفته می شود. در نتیجه با یک کلیک به سایت، مشتری به راحتی جذب می شود. در نتیجه فرآیندی تاثیرگذار در افزایش درآمد و فروش می باشد. زیرا؛ با دیده  شدن در نتایج اول گوگل، کاربر در جست و جو به دنبال کالا، به آسانی می تواند آن سایت را ببیند و پیدا کند. به همین ترتیب، روند خرید آنلاین خود را تکمیل نماید. چه قدر خوب است، سایت خود را مجهز به درگاه پرداخت کنید. زیرا کاربران پس از انتخاب کالا، در همان لحظه مبلغ را پرداخت و برای تحویل سفارش با شما هماهنگ می کنند.

 

مزایا سئو سایت فروشگاهی

 

  1. جزء نتایج برتر بودن در گوگل، ارائه اطلاعات کامل و متناسب درباره محصول، رضایتمندی اکثر کاربران را به دنبال دارد. بدین ترتیب کاربران زیادی به شما اعتماد می کنند و شما را به عنوان فروشنده حرفه ای می شناسند.
  2. میدان تنگاتنگ رقابت را می پیمایید. چون تعداد افرادی که تمایل به خرید آنلاین دارند، روز به روز در حال افزایش است.
  3. با سئو کردن سایت فروشگاهی تان، فقط در معرض دید آن افرادی هستید که به کالاها و خدمات شما نیاز دارند و خواهان واقعی محصولات شما هستند. در نتیجه، هزینه زیادی صرف تبلیغات نمی کنید. در یک مسیر معین و با شناخت هدف، رو به جلو حرکت می کنید و تاثیر آن را در مدت کوتاهی می بینید.

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

میکرونیدلینگ در شیراز

داشتن پوستی با طراوت و شاداب آرزوی اکثر افراد به ویژه خانم ها می باشد که ارتباط خاصی با سن ندارد. تمام اشخاص چه مرد، چه زن به دنبال راه کار هایی برای جوان تر به نظر آمدن هستند.با گسترش روش های نوین جوانسازی و زیبایی، کسب اطلاعات و آگاهی در این زمینه از اهمییت بسیار زیادی برخوردار است. در این مطلب از سایت خانم دکتر لیلا گزین قصد داریم تا با ارائه نکاتی در خصوص میکرونیدلینگ در شیراز، شما عزیزان را در انتخاب بهترین روش برای جوانسازی پوستتان یاری کنیم.

میکرونیدلینگ در شیراز از جمله روشهای غیر تهاجمی است که جهت از بین بردن جای زجم و جوش که اصطلاحا به آن اسکار گفته می شود، به کار گرفته می شود. این روش از قدمت زیادی برخوردار است.به طوریکه مصریان باستان از این روش برای از بین بردن جای جوش و زخم استفاده می کردند.تا به امروز روش های گوناگون سنتی و مدرن برای از بین بردن جای جوش و زخم استفاده می شده که میکرونیدلینگ یکی از همین روش ها است.

انجام میکرونیدلینگ در شیراز با سوزن هایی کوچک است که در دستگاهی قرارگرفته اند و در اثر تماس با صورت و وارد کردن مقداری فشار، سوراخ های کوچکی روی پوست ایجاد کرده. با انجام این کار فضای کوچکی روی پوست ایجاد می شود تا مواد و سرم به راحتی وارد پوست شود.جهت ایجاد منافذ از دستگاهی مخصوص استفاده می کنند که سرعت آن قابل تنظیم است و تعداد منافذی که روی پوست ایجاد می شود قابل توجه است.

بهترین مراکز میکرونیدلینگ در شیراز

اگر در یافتن بهترین مراکز میکردنیدلینگ در شیراز دچار سردرگمی شده اید، چند نکته ی زیر را به یاد داشته باشید تا بتوانید با اطمینان خاطر به نتیجه دلخواه خود برسید.

چون در این روش پوست دارای منافذ باز می شود، پس بهتر است در ابتدا از بهداشت مطب اطمینان حاصل فرمایید تا در محیطی کاملا تمییز و عاری از هر گونه میکروب این کار را انجام دهید.
از تخصص پزشک مد نظر اطمینان حاصل فرمایید و از کسانی که قبلا این عمل را تحت نظر همان پزشک انجام داده اند مشورت کنید.
¨ چون پوست صورت زخمی می شود اگر لوازم مناسبی برای انجام این کار استفاده نشود، احتمال انتقال بسیاری از بیماری های عفونی افزایش می یابد. پس به هیچ عنوان توصیه نمی شود که این روش بازسازی پوست را در مکان هایی غیر تخصصی و یا در منزل انجام دهید.

دکتر خوب برای میکرونیدلینگ در شیراز

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

خرید گربه اسکاتیش در تهران

 ویژگی گربه های اسکاتیش

قبل از خرید گربه ی اسکاتیش شما باید با خصوصیات و ویژگی های این گربه ی دوست داشتنی آشنا شوید .

گربه اسکاتیش بسیار زیباست این گربه جثه متوسطی دارد چشم هایشان بزرگ، گرد و دوراز هم هستند پاها و گردن متوسط و کوتاه است بینی کوتاه با یک انحنای ملایم و گوش ها به جلو خم شده و انتهای گوش گرد است  در رنگ های سفید، سیاه،آبی ، نقره ای ، حنایی هستند طول عمری حدود 15 سال را دارند

گربه اسکاتیش فوق العاده دوست داشتنی ، پرانرژی و همراه هستند. این گربه ی باهوش عاشق بازی های تعاملی مثل آوردن و بردن اسباب بازی است. گربه ی اسکاتیش علاقه ای به تنها ماندن ندارد پس اگر شما زمان زیادی از طول روز را خارج از خانه هستید این گربه گزینه ی مناسبی برای شما نیست. این گربه به آب و هوا حساس نیست ولی همیشه شما باید دمای متعادل را برای او فراهم کنید .

 

خرید گربه اسکاتیش لانگ هیر در تهران

اسکاتیش فولد رنگ های مختلفی را دارند آنها تک رنگ، دو رنگ، چند رنگ ، تبی و سفید هستند و رنگ چشم های آبی ، سبز یا سایر رنگ ها را دارند . نحوه مراقب گربه های اسکاتیش لانگ هیر کمی متفاوت تر است شما باید هر روز چشم هایشان پاک کنید تا تغییر رنگ مو زیر چشم ها کاهش پیدا کند . هر روز گوش های گربه را چک کنید به دلیل تا خوردگی گوش های گربه اسکاتیش پاک کردن گوش ها امری ضروری می باشد . گربه های اسکاتیش لانگ هیر باید حداقل هفته ای 3بار موهایشان را شانه کنید تا درخشش خود را از دست ندهد .

 

فروش گربه اسکاتیش فولد در تهران

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

تایخچه بازی بیلیارد در جهان

تاریخچه بازی بیلیارد به صد ها سال قبل بر می گردد. این بازی اولین بار در قرن 13 میلادی و در اروپای شمالی و فرانسه با ظاهری کاملا متفاوت با امروزه مشاهده شده است. به این صورت که در فضای باز و روی چمن انجام می شد و شبیه به بازی کروکت بود. به همین دلیل نیز بسیاری از افراد بر این باورند که ریشه ی بازی بیلیارد از بازی کروکت گرفته شده است. در آن زمان این بازی مخصوص اشراف زاده های فرانسوی بود.

پس از آن در قرن 19 میلادی بود که ورزش بیلیارد دچار تغییر و تحولاتی شد و به شکل امروزی درآمد. در این زمان تجهیزات مورد استفاده در این بازی بسیار توسعه پیدا کرد.

و اما در قرن بیستم بود بازی بیلیارد برای خود تشکیلاتی رقم زد و به عنوان یک ورزش شناخته شد. همچنین برای آن فدراسیون ایجاد و مسابقات قهرمانی نیز برای آن در نظر گرفته شد. در آینده نیز قرار است به عنوان یک رشته ی ورزشی وارد المپیک جهانی شود.

از افراد مشهور و معروفی که ورزش بیلیارد را انجام می داده اند می توان به شکسپیر، موتزارت، لویی چهاردهم، ماری آنتوانت، ناپلئون، آبراهام لینکلن، مارک تواین، چارلز ديکنز، لوئيس کارول، باب هوپ و ... اشاره کرد. حتی شکسپیر در بسیاری از آثار خود از جمله نمایشنامه "آنتونی و کلئوپاترا" نیز به این بازی اشاراتی داشته است.

 

تاریخچه بازی بیلیارد در ایران

بازی بیلیارد در ایران توسط روس ها و انگلیسی ها وارد شد و اکنون نیز این بازی به شیوه ی روس ها انجام می شود. به رسمیت یافتن ورزش بیلیارد در ایران به سال 1380 بر می گردد. به این منظور فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی تشکیل شد. قبل از آن تا سال 1342 فقط افراد خاصی مثل نظامی ها، ارتشی ها و هنرمندان این بازی را انجام می دادند اما از این سال به بعد عموم مردم نیز در اماکن عمومی و کلوپ های ورزشی به انجام بازی بیلیارد پرداختند.

 برای سفارش بیلیارد با بهترین کیفیت میتوانید سایت ما را دنبال کنید و  یا برای خواندن مقالات بیشتر یکه سازان را دنبال کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

دلایل ناک زدن خودرو

اصطلاحا، ناک زدن به حالتی در موتور اطلاق می شود. در این وضعیت، از موتور صدایی شبیه به ناک ناک (Knock) شنیده می شود. بیشتر اوقات، این صدا هنگام کار کردن موتور خودرو در دور پایین شنیده می شود. اگر این صدا را از خودرو خود هنگام حرکت شنیدید، به آن اهمیت دهید و سریعا خودرو خود را به تعمیرگاه ببرید. یا با امداد خودرو تماس حاصل فرمایید . گروه سعادت امداد با ارائه خدمات 24 ساعته  هرساعت از شبانه روز در اختیار همشری های تهرانی هستند.

در ادامه این مقاله از وبسایت سعادت امداد، با ارائه توضیحات تکمیلی درباره این موضوع در خدمت شما هستیم.

دیگر دلایل ناک زدن خودرو

شمع‌های نامناسب

هر یک از شمع‌ها، پایداری مختلفی در برابر گرما و حرارت دارند. استفاده از شمع‌های بی کیفیت و بدون استاندارد، بر میزان عملکرد موتور فوق العاده تاثییر گذار است.

ترکیب نامناسب سوخت و هوا

در صورت مناسب نبودن ترکیب سوخت و هوا، احتراق ناقص اتفاق می افتد و به پیستون و سلندر آسیب وارد می شود.

روغن موتور و وضعیت آن

روغن موتور تا حد معینی کارایی دارد. بعد از مدتی باید تعوض شود. اگر سرسیلندر به خوبی روغن کاری نشود، صدا ناک از موتور به گوش می رسد.

 



:: برچسب‌ها: سعادت امداد , تعمیرگاه سیار ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

وکیل شیراز

چه تخلفاتی موجب توقیف خودرو می‌شوند؟

قانون گذار اجازه دارد در صورت بروز برخی تخلفات رانندگی ، وسیله نقلیه شما را توقیف کند.

 

 

اما جای سوال است چه زمانی و چه تخلفاتی منجر به توقیف وسیله نقیله میشود؟

 

تصادفات

 

هرزمان بر اثر تصادف که باعث آسیب شخصی یا فوت یک نفر شود و پلیس تشخیص دهد علت این تصادف وسیله نقیله بوده است آن را به پارکینگ ارجاع میدهد، در موارد دیگر اگر جریمه یا خلافی خودرو به یک میلیون یا بیشتر از آن برسد قانون گذار خودرو را توقیف خواهد کرد.

 

مدارک

 

یکی دیگر از مواردی که منجر به توقیف خودرو میشود همراه نداشتن مدارک اصلی خودرو و همینطور همراه  نداشتن کارت گواهینامه است.

 

توقیف وسیله نقلیه

 

انجام حرکات نمایشی مانند تک چرخ زدن، تجاوز از سرعت مجاز، سبقت غیرمجاز در مسیر‌های دو طرفه، عبور از چراغ قرمز، حرکت به صورت مارپیچ، توقف در محل پارک ممنوع به شرط حضور نداشتن راننده، توقف داخل پیاده رو از جمله مواردی هستند که ارتکاب همزمان دو مورد از آن‌ها سبب توقیف وسیله نقلیه می‌شود.

 

توقیف گواهینامه

 

درمواردی مانند ایجاد صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی با موتورسیکلت نه تنها سبب توقیف وسیله نقلیه می‌شود، منجر به توقیف گواهینامه شود.

 

توقیف موتور سیکلت

 

در صورتی که راننده موتور سیکلت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز حرکت کند یا اقدام به حرکات نمایشی و مارپیچ باعث توقیف وسیله نقیله خواهد شد.

وکیل شیراز

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

دلایل ریزش مو بعد از کرونا

بعد از شیوع بیماری کرونا و ابتلا تعداد زیادی از انسان ها به این بیماری، بسیاری از مبتلا شدگان از ریزش مو خود شکایت می کنند. آنها بیان می کنند، بعد از گذشت شش ماه از بهبود یافتن، هنوز ریزش مو دارند. مخصوصا این موضوع، باعث ناراحتی بانوان و دختران نیز می شود. در این مقاله از وبسایت تخصصی دکتر گزین، به شناخت دلایل این موضوع می پردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

آگاه شدن از عوامل ریزش مو مربوط به کرونا، به شما کمک بسیاری می کند. زیرا؛ هر نوع ریزش مویی را ناشی از کرونا نمی دانید. در نتیجه به خود استرس وارد نکرده و به دنبال درمان مربوط به آن می گردید.

این عوامل عبارتند از:

قبل از ابتلا به بیماری کرونا، دچار ریزش مو نشدید.

ریزش مو پس از درمان شدید شده است.

نقاطی تاس، رو سرتلن مشاهده می کنید

با وجود گذشت چندین ماه بعد از بهبودی کامل، هنوز ریزش مو شما شدید است.

جالب است بدانید، سازمان جهانی بهداشت، ریزش مو را، به عنوان یکی از عوارض دیر درمان کرونا، اعلام کرده است. نکته مهم دیگر این که، شدت ریزش مو با شدت بیماری هر فرد رابطه مستقیم دارد.

علل ریزش مو بعد از ابتلا به کرونا

تب بعد از ابتلا به کرونا: طبق تحقیقات متخصصین، تب و لرز بیماری کرونا، زمینه ساز ریزش مو می باشد.

استرس ناشی از کرونا: بسیاری از افراد، بعد از اینکه متوجه می شوند، به بیماری کرونا مبتلا شئند، دچار اضطراب بسیار شدید می شوند. همین استرس و وسواس، می تواند آن ها را به ریزش مو شدید، دچار کند.

استفاده از داروها: حتما مطلع هستید، هنوز داروهای مخصوصی برای درمان کرونا ویروس شناخته نشده، پس برای تسکین بیماری، ممکن است در پزشک، دارو ها متعددی را تجویز کند. یکی از دلایل ریزش مو، استفاده مکرر از داروها خاص با فرمول قوی می باشد.

 

بوتاکس در شیراز

 

 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

مشاوره تحصیلی

امروزه مشاوره تحصیلی با توجه به پیشرفت و تخصصی‌تر شدن دانش، مشاغل و کسب و کارها در هر حوزه تحصیلی اهمیت زیادی پیدا کرده است. هر کسی در زندگی تحصیلی خود با گزینش‌های زیادی روبروست و مشاوره تحصیلی در این میان نقش تاثیر گذاری در سرنوشت شما ایفا می‌کند. با انتخاب‌ صحیح، می‌توانید آینده تحصیلی و شغلی درخشانی را برای خود رقم بزند. حال سوال اصلی این است که چگونه می‌توان انتخاب‌های تحصیلی درستی داشت؟ بهترین راه حل برای داشتن انتخاب‌ تحصیلی صحیح، شناخت استعداد‌ها، علایق و پتانسیل‌های خود و همچنین بررسی آینده تحصیلی و شغلی پیش رو است. پس تصمیم آگاهانه و منطقی رمز موفقیت می‌باشد. برای داشتن چنین انتخابی استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی بهترین راه حل است.

 

کاربرد مشاوره تحصیلی

با توجه به تخصصی و پیچیده‌تر شدن دنیای امروزی نسبت به گذشته، پاسخگویی به سوالات و چالش‌های زندگی‌های امروزی نیاز به روش‌های نوین و حرفه‌ای تری دارد. مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری با آگاه کردن شما نسبت به آینده تحصیلی، کمک می‌کند تا به انتخابی صحیح دست یابید. از خدمات مشاوره تحصیلی می‌توان به برنامه ریزی درسی روزانه، معرفی بهترین منابع درسی، آموزش سبک مطالعه مفید، افزایش انگیزه تحصیلی، آموزش تکنیک‌های تست زنی، ارزیابی و نظارت بر پیشرفت تحصیلی و تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت با توجه به توانایی‌های فردی و... اشاره کرد.

اهمیت مشاوره روانشناسی در پیشرفت تحصیلی

در مشاوره روانشناسی ابتدا با آموزش مهارت‌های کنترل استرس به شما کمک می‌شود تا در هنگام تنش‌ها و موقعیت‌های بحرانی بتوانید آرامش خود را حفظ کنید. سپس با استفاده از تست‌های روانشناسی و مصاحبه تشخیصی این امکان فراهم می‌شود تا به شناخت بهتری از شخصیت، هوش، استعداد، مهارت‌ها، شرایط زندگی و پتانسیل‌های خود برسید.  یک فرد متخصص در زمینه روانشناسی به شما کمک می‌کند تا به خودشناسی دست یابید. سپس با توجه به تمامی این پارامترها و به واسطه مشاوره تحصیلی، آینده انتخاب‌های متفاوت شما بررسی می‌شود تا انتخابی آگاهانه و تصمیمی درست بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

مراحل پاکسازی پوست چرب

 

همانطور که گفته شد در ابتدا و قبل از شروع پاکسازی شما باید نوع پوست خود را تشخیص دهید.

 اولین مرحله تمیز کردن و پاک کردن آرایش صورت است . شما با شستشوی صورت می توانید در این مرحله از میسلار واتر یا ژل های شستشوی صورت کمک بگیرید زیرا شست و شو با آب به تنهایی کافی نیست.

 دومین مرحله بخور دادن و تخلیه جوش های سرسیاه است .بخور پوست باعث نرم شدن پوست و باز شدن منافذ پوست می شود تا پاکسازی بهتر انجام گیرد و جوش های سرسیاه شما به راحتی خارج شود.

 سومین مرحله لایه برداری پوست و سلول های مرده است. شما می توانید از یک اسکراپ مناسب با پوست خود در این مرحله استفاده کنید و این مرحله باعث روشن شدن و یک دست شدن پوست صورت شما می شود.

 چهارمین مرحله ریلکسینگ و  ماساژ صورت که یکی از مهم ترین و ضروری ترین مراحل است و باعث افزایش گردش خون در صورت شما می شود و همیشه پوست شما رو محکم و سفت نگه می دارد و از شل شدگی پوست جلوگیری می کند.

 پنجمین مرحله گذاشتن ماسک مناسب پوست که میتواند کمک بسیاری برای حفظ شادابی و جوانی پوست کند و همچنین تا حد زیادی می تواند مشکلات مختلف پوستی شما را برطرف کند بنابه مشکلی که پوست شما دارد می توانید از انواع مختلف ماسک ها مانند ماسک آبرسان، ماسک ضد پیری ، ماسک روشن کننده و غیره استفاده کنید .

 ششمین مرحله استفاده از تونر که برای از بین آلودگی های سطح پوست به کار می رود و باعث بسته شدن منافذ باز پوست شما می شود و رطوب پوست شما را افزایش می دهد.

آخرین مرحله استقاده از مرطوب کننده که در پایان مراحل پاکسازی انجام می شود به آبرسانی پوست و شادابی و طراوت همیشگی پوست شما کمک بسیار زیادی می کند.

 

لیزر موهای زائد در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

هزینه خمکاری لوله

خدمات خمکاری شیراز

از آنجاییکه لوله و پروفیل، از برخی جهات شبیه یکدیگر هستند، از روش های یکسانی نیز برای خمکاری آنها استفاده می شود. یکی از عواملی که در روش خمکاری تاثیر بسزایی دارد، قیمت لوله است. در خمکاری لوله های گران قیمت باید دقت و حساسیت بیشتری به خرج داده شود چرا که در صورت وارد شدن نقص به لوله، باید آن را تعویض کرد. پس هزینه خمکاری لوله را بر همین اساس در نظر می گیرند. در این مقاله با وبسایت شیرازخم همراه باشید تا به شما راجع به هزینه های خمکاری بگوییم.

خمکاری به روش های مختلفی انجام می شود. یکی از این روش ها، خمکاری به روش سرد است. این نوع خمکاری مزایا و معایبی نیز دارد. از جمله مزایای این روش، سرعت بالا و هزینه مناسب و جلوگیری از وارد شدن هرگونه عیب به لوله است. همچنین دیگر نیازی به تمیزکاری و پوسته زدایی نیست. شرکت شیرازخم، خدمات خمکاری شیراز را به روش سرد نیز انجام می دهد. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در خصوص هزینه ها، با ما در تماس باشید.

خم و نورد پروفیل

 



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

تاثیر لوگو جذاب بر درآمدزایی

امروزه کمتر کسی است که وقتی نام یک برند تجاری معروف را می شنود آرم یا لوگو آن را در ذهنش تصور نکند. کسب و کارها و شرکت ها برای ماندگارترشدن و برای معرفی بهتر خود به افراد، باید آرم یا لوگو مخصوص به خود را داشته باشند. اینگونه، مردم بیشتر به آنها و کسب و کار آن ها اعتماد می کنند. در این مقاله تاثیر طراحی یک لوگو جذاب را در کسب و کار، برای شما شرح می دهیم.

اهمیت طراحی لوگو

در شروع هر تجارت یا شغل، اولین سوالی که مطرح می شود، این است که چگونه می توان با جلب اعتماد مردم، آن ها را به سوی خرید دعوت کرد. یکی از راه های معرفی بهتر کسب و کار، داشتن یک لوگو جذاب است. پس اگر به دنبال راهی برای بهتر دیده شدن در شغل خود هستید، طراحی یک لوگو خوب را فراموش نکنید. بطور مثال، وقتی نام برندهای معروفی چون آدیداس، نایک یا اپل را می شنوید، اولین تصویری که به ذهنتان می آید لوگوی آن هاست. بنابراین می بینید که داشتن آن چه اندازه برای یک عنوان شغلی، حائز اهمیت است.

 

 

ویژگی های یک لوگوی حرفه ای مناسب کسب و کار

منحصربفرد بودن: کپی کردن از روی کار دیگران، نه تنها شما را در نظر بقیه بد جلوه می دهد، بلکه از لحاظ اخلاق کاری، ناجوانمردانه نیز محسوب می شود.پس همواره سعی کنید یک طراحی خاص، جدید و منحصربفرد برای لوگو خود انتخاب کنید.

استفاده از نام تجاری در لوگو: بکارگیری نام برند و کسب و کار در لوگو، باعث می شود افراد، لوگوی شما را بهتر و سریع تر به خاطر بسپارند. طراحان حرفه ای لوگو به خوبی می دانند که چگونه از نماد، نوشتار و تصویر برای گنجاندن نام شرکت، در طراحی لوگو استفاده کنند.

سادگی: همیشه ساده ترین ها در ذهن مردم ماندگارترند. پس به دنبال یک لوگو سخت و پیچیده و ناخوان نباشید. لوگوهای معروف دنیا معمولا در عین سادگی، زیبایی خاصی نیز دارند. پس هرچه ساده تر، بهتر.

رنگ بندی در لوگو: رنگ ها در طراحی لوگو نقش بسزایی دارند. اینکه بدانید هر رنگ نمایانگر چه موضوعی است، به جذابیت لوگو شما کمک زیادی می کند. برای مثال رنگ سبز نشان دهنده ی آرامش یا طبیعت است و رنگ قرمز هیجان و احساسات زیاد را نشان می دهد. 



:: برچسب‌ها: طراحی لوگو در شیراز، طراحی لوگو شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

بانک مشاغل شیراز

سایت شیراز پیشه به عنوان جامع ترین سایت مشاغل شیراز با هدف معرفی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در تلاش است تا بتواند با انتشار آگهی رایگان شیراز رونق بخش کسب و کار هموطنان خود باشد. با ثبت کسب و کار خود و درج تبلیغ مشاغل شیراز در بانک مشاغل شیراز به دیده شدن خود کمک کنید. کسب اطلاعات کامل از بهترین مشاغل در شیراز در زمینه های مختلف در استان فارس و شهر شیراز در سایت آگهی مشاغل شیراز پیشه به هر آن چه که نیاز دارید خواهید رسید.

برای درج تبلیغات در شیراز آگهی می توانید با راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

بانک مشاغل برتر شیراز

بهترین آموزشگاه زبان در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

آشنایی با سیستم جرقه زنی

کلیت و رویه کار کردن موتور هم طوری است که مخلوط هوا و بخار بنزین، به سیلندر وارد می شود. پس از انفجار، نیرویی ایجاد می کند. این نیرو، باعث حرکت پیستون های موجود در سیلندر ها می گردد. مجموعه این پیستون‌ها، باید حرکت رفت و برگشتی داشته باشند. نکته بسیار مهم بعدی این است که عملاً بتوانند موجب حرکت مداوم شوند. این حرکت، نهایتا توسط سیستم ها دیگر خودرو به چرخ‌ها انتقال می یابد و خودرو از حاتل سکون خارج شده و به حرکت می افتد. در مرحله، سیستم جرقه‌زنی وارد عمل می شود و متوجه اهمیت آن می شویم. سیستم جرقه زنی در تولید انفجارهای داخل سیلندر مهم ترین نقش را دارد؛ زیرا از طریق جرقه‌ها ایجاد شده توسط این فرآیند، در نهایت، انفجار و تبدیل واکنش‌های شیمیایی به فیزیکی رخ می دهد. در اصل، اگر این جرقه‌ها تولید نشود، هیچگاه ماشین به حرکت در نخواهد آمد. سیستم جرقه‌زنی با تولید جرقه، موجب منفجر شدن مخلوط متراکم شده بنزین و هوا در موتور می‌شود. البته این انفجار در مناسب ترین لحظه در هر یک از سیلندرها باید انجام شود. حالا اهمیت سیستم جرقه‌زنی را به درستی درک می کنید.

 

یدکش کرمان

خودروبر کرمان

امداد خودرو و یدک کش کرمان



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

نکات حفاظتی خودرو در زمستان

فصل زمستان به دلیل شرایط جوی که دارد، ایمنی های خاص خود را می طلبد. بارش برف و باران و یخبندان در بعضی مناطق، برای رانندگان، بخصوص رانندگان جاده ای چالش برانگیز است. برای در امان ماندن از خطرات احتمالی، بهتر است قبل از شروع زمستان، خودروتان را تجهیز کنید.

بررسی روغن موتور

یکی از اصلی ترین مایعات موتور، روغن موتور است. در فصل سرما، اجزای موتور در معرض خوردگی و زنگ زدگی قرار می گیرند. اما در صورت تعویض روغن موتور قبل از زمستان، می توان از بروز این مشکل جلوگیری کرد. در فصل زمستان هنگامی که خودرو به دلیل توقف های طولانی و یخبندان، بی استفاده می ماند، سوخت موجود در باک، کیفیت خود را از دست می دهد. در این صورت بهتر است از مکمل های سوخت استفاده شود.

 استفاده از ضد یخ

در مقابله با سرما و یخبندان، ضد یخ نقش مهمی را در اتومبیل ایفا می کند. همانگونه که در تابستان، استفاده از ضد یخ، از جوش آوردن خودرو جلوگیری می کند، در زمستان نیز مانع یخ زدگی آب رادیاتور می شود. همزمان با تعویض آب رادیاتور، ضد یخ را هم به آن اضافه کنید.

چک کردن ترمز

لغزندگی جاده ها در روزهای بارانی و برفی سال، درصد حوادث رانندگی را افزایش می دهد. بنابراین بررسی سیستم ترمز در زمستان، برای رانندگان، امری حیاتی و مهم محسوب می شود. قبل از شروع سرما، از عملکرد صحیح پدال ترمز و پمپ آن مطمئن شوید.

اطمینان از عملکرد درست برف پاک کن و چراغ ها

عامل مهم دیگری که پیش از شروع فصل سرما، نیازمند بررسی است، برف پاک کن و چراغ ها می باشند. اگر برف پاک کن شما دارای عملکرد مناسبی نباشد، قادر نخواهید بود در صورت برف و باران شدید دید مناسبی از جلو داشته باشید.

تعمیرگاه ایران خودرو در شیراز

حمل خودرو شیراز

یدک کش شیراز



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

نکات باتری به باتری کردن خودرو

استفاده از وسایل ایمنی

سعی کنید همیشه دستکش و عینک ایمنی همراه خود داشته باشید تا در این مواقع از آن ها استفاده کنید و مشکلی برای خودتان پیش نیاید.

 

تشخیص قطب های باتری

باید قطب های مثبت و منفی باطری را در هر دو خودرو به خوبی شناسایی کنید. این کار برای این است که اتصال به درستی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است خطراتی به همراه داشته باشد. همچنین ممکن است دیگر قطعات آسیب ببینند.

 

باتری سالم باشد

توجه کنید که باطری ها هر دو سالم باشند. هر گونه ترک خوردگی، نشتی و ... ممکن است عمل باطری به باطری کردن را با اختلال مواجه کند.

 

در آخر روش اصولی باتری به باتری کردن خودرو را توضیح می دهیم. اگر این گونه عمل کنید، مشکلی پیش نمی آید.

1- در ابتدا خودرو ها را کاملا خاموش کنید. کلید ها، سوئیچ ها، چراغ ها و ... همه باید خاموش باشند.

2- عینک ایمنی و دستکش مخصوص بپوشید.

3- قطب مثبت باطری خودرویی که شارژ می دهد را پیدا کرده و جامپر مثبت را به آن وصل کنید.

4- سر دیگر جامپر مثبت را نیز به قطب مثبت ماشین شارژ گیرنده متصل نمایید.

5- سپس جامپر منفی را به قطب منفی باتری دارای شارژ وصل کنید.

6- سر دیگر جامپر منفی را نباید به قطب منفی باتری خالی وصل کنید بلکه باید آن را به بدنه ی فلزی ماشینی که باتری آن خالی شده متصل کنید.

7- با ماشین خراب استارت بزنید تا خودرو روشن شود.

8- پس از روشن شدن ماشین خراب، ابتدا کابل ها را خارج کنید. ابتدا کابل منفی متصل به بدنه فلزی خودروی خراب، دوم کابل منفی متصل به قطب منفی خودروی سالم و در آخر نیز کابل های مثبت را جدا کنید.

نکات باتری به باتری کردن خودرو

الو باتری شیراز

فروش باطری در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

آشنایی با جرم آدم ربایی

آدم ربایی یکی از ناعادلانه ترین جرم هایی است که افراد می توانند مرتکب شوند و به همین دلیل نیز قانون مجازات سنگینی برای آن تعیین کرده است. زندگی آزادانه حق هر کسی است و هیچ فردی نمی تواند این حق یعنی آزاد بودن را از کسی بگیرد. چنانچه فردی این جرم را مرتکب شود، حال به هر دلیل که باشد، مجازات سنگینی در انتظارش خواهد بود.

جرم آدم ربایی چیست؟

آدم ربایی در اصطلاح به معنای سلب آزادی تن است. جرم آدم ربایی به معنای ربودن و دزدیدن افراد بالای 15 سال بدون رضایت او و با اجبار و زور می باشد. دزدیدن افراد زیر 15 سال و افراد فوت شده نیز شامل جرم آدم ربایی می شود اما قوانین آن مربوط به طفل ربایی و مرده ربایی می شود. جرم آدم ربایی با اهداف و دلایل متفاوتی ممکن است رخ دهد. انتقام گیری، دستیابی به پول، وادار کردن شخصی به انجام کاری خاص و ... از جمله اهداف وقوع جرم آدم ربایی می باشد.

اما تعریف جرم آدم ربایی در قانون مجازات اسلامی به شرح زیر می باشد:

"هرکس به قصد مطالبه وجه یا مال یا به قصد انتقام یا به هر منظور دیگر با تهدید یا حیله یا به هر نحو دیگری شخصاً یا توسط دیگری شخصی را برباید یا مخفی کند."

 شماره وکیل آدم ربایی در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد