نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

حمل خودرو از شیراز به یزد

 

هزینه حمل خودرو در شیراز در امداد خودرو آریا مهر بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. کافیست برای برخورداری از خدمات حمل خودرو از شیراز به یزد و حمل خودرو از یزد به شیراز با قیمت مناسب و کیفیت بالا با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

حمل خودرو از شیراز به مشهد

 

مشهد نیز به دلیل مرقد مطهر امام رضا (ع) یکی از شهرهای پر تعدد در کشور است که ارائه ی خدمات حمل خودرو امداد آریا مهر به این شهر نیز امکان پذیر است. پس در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به خدمات حمل خودرو از شیراز به مشهد و حمل خودرو از مشهد به شیراز داشتید، می توانید با ما تماس گرفته تا به ارائه ی خدمات به شما عزیزان بپردازیم.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

حمل خودرو از شیراز به تهران

 

تهران یکی از شهرهای مهم کشور عزیزمان، ایران است که بسیاری از خدمات در این شهر انجام می شود. حمل خودرو از شیراز به تهران یکی از خدمات امداد خودرو آریا مهر است که به این منظور می توانید با ما در تماس باشید. ما در اسرع وقت حمل خودرو از شیراز به تهران و برعکس یعنی حمل خودرو از تهران به شیراز را به انجام می رسانیم.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

وکیل مهریه در شیراز

 

مهریه عبارت است از حق مالی که به موجب عقد به زن تعلق می گیرد و عند المطالبه است. منظور از عندالمطالبه این است که زن هر زمان که بخواهد می تواند از شوهر خود درخواست مهریه نماید و شوهر نیز موظف به پرداخت مهریه است. حال ممکن است مسائل و دعاوی مختلفی هنگام مطالبه مهریه در بین زن و شوهر پیش آید که چه تصمیم به طلاق داشته و چه نداشته باشند، وکیل مهریه در شیراز می تواند به راحتی مسائل و مشکلات مربوط به مهریه را برطرف نماید. در زیر لیستی از وکیل مهریه در شیراز را مشاهده می نمایید.

 

وکیل مهریه شیراز

مهریه می تواند سکه ی طلا، وجه نقد و یا هر چیز دیگری باشد. در صورت مطالبه ی مهریه از طرف زن، اگر مرد توانایی مالی برای پرداخت تمام مهریه به صورت یکجا را داشته باشد باید آن را پرداخت کند و در صورتی که از توانایی مالی کافی برخوردار نباشد و به تایید دادگاه می تواند مهریه را به صورت تقسیط بپردازد. وکیل مهریه در شیراز با دانش و اطلاعات کافی در رابطه با قوانین مهریه می تواند راهنما و مشاور و همچنین وکیل بسیار خوبی در دعاوی مربوط به مهریه باشد. مثلا یکی از قوانین مهم در رابطه با مهریه این است که مرد در صورت عدم توانایی می تواند تا 110 سکه را به صورت اقساطی پرداخت کند و اگر توانایی پرداخت اقساطی مهریه را نیز نداشته باشد، زن می تواند حکم جلب و حبس مرد را از دادگاه بگیرد.

 

بهترین وکیل مهریه در شیراز

از وکیلی می توان به عنوان بهترین وکیل مهریه در شیراز یاد کرد که تمام قابلیت ها و دانش و اطلاعات مربوط به مهریه را داشته و و در پرونده ی کاری خود از سابقه و تجربه ی بالایی برخوردار باشد. همچنین مشاوره و راهنمایی دقیق موکل و آگاه ساخت وی از نحوه ی برخورد با موضوع مهریه نیز امر بسیار مهمی در دعاوی مهریه است. معمولا مهریه هنگام طلاق مطالبه می شود اما گاهی نیز ممکن است زن بدون طلاق درخواست مهریه کند و به این منظور نیاز به وکیل مهریه در شیراز داشته باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

وکیل ملکی در شیراز

 

 

وکیل ملکی در شیراز به وکیلی گفته می شود که مسائل و مشکلات مربوط به اموال غیر منقول مانند خانه ، زمین و ... را در بین افراد حل و فصل می کند. خانه و زمین را از این جهت اموال غیر منقول می نامند که قابلیت جابجایی و انتقال را ندارند. بهره گیری از وکیل ملکی در شیراز در دعاوی مربوط به ملک و املاک موضوع بسیار مهمی است. چرا که قوانین مربوط به این حوزه یعنی املاک دارای پیچیدگی های بسیاری است که شاید شما با آن آشنا نباشید، ولی وکیل ملکی در شیراز به خوبی با آن ها آشناست و بنابراین به راحتی می تواند از موکل خود در دادگاه دفاع نموده و پرونده را به نفع وی تمام کند.

 

وکیل ملکی شیراز

همان طور که گفتیم وکیل ملکی در شیراز به مسائل مربوط به املاک رسیدگی می کند. انواع دعاوی ملکی که وکیل ملکی در شیراز می تواند وکالت آن ها را بر عهده بگیرد عبارتند از : جعل سند، افراز ملک، کلاهبرداری، تنظیم سند رسمی، خلع ید، تعدیل اجاره بها، ابطال قرارداد اجاره، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، تقسیم املاک مشاع، تخلیه ی املاک استیجاری، اخذ پایان کار، فسخ معامله، تصرف عدوانی، رفع مزاحمت از ملک، الزام به تحویل مبیع، انتقال یا فروش مال غیر، ممانعت از حق، مطالبه وجه التزام قراردادی، خیانت در امانت، فروش غیر قانونی ملک، انتقال منافع ملک، ورود غیر مجاز به ملک و ... .

 

بهترین وکیل ملکی در شیراز

بهترین وکیل ملکی در شیراز وکیلی است که از تمام قوانین مربوط به املاک و مستقلات اطلاع داشته و بتواند به درستی حق موکل خود را در دعاوی ملکی بگیرد. این مورد را می توان از پرونده های ملکی وکیل مورد نظر و میزان موفقیت وی در این پرونده ها متوجه شد. سابقه، تجربه و مخصوصا دانش بالا در رابطه با قوانین ملکی از خصوصیات مهم بهترین وکیل ملکی در شیراز می باشد.

 

وکیل امور ملکی در شیراز

ملک ها انواع مختلفی دارند اما مهم ترین آنها ملک مشاع و ملک مفروز می باشد. بیش ترین دعاوی ملکی نیز بر سر همین دو نوع ملک می باشد. ملک مشاع ملکی است که دو نفر یا بیشتر مالک آن ملک هستند و ملک مفروز به ملکی گفته می شود که فقط یک نفر مالکیت ملک را بر عهده دارد. اگر به مشکل حقوقی یا کیفری در ملک خود برخورده اید، بهتر است حتما از یک وکیل ملکی در شیراز مشاوره بگیرید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

مشاوره حقوقی رایگان در شیراز

 

وکلا به مشتریان خود مشاوره حقوقی داده  و در برخی موارد به عنوان نماینده آنها عمل می کنند. این مشتریان می توانند افراد، گروهی از افراد و یا شرکت ها و اشخاص حقوقی باشند.

برای انجام این شغل باید تحصیلات و تجربه کافی کسب کنید. شما باید مهارت های سخنوری و نوشتاری در حد عالی داشته باشید. همچنین داشتن توان تجزیه و تحلیل میزان زیادی از اطلاعات، اعتماد به نفس زیاد و توان تحمل فشار کاری زیاد از لازمه های انجام درست این شغل است.

یک وکیل وابسته به اینکه به صورت شخصی کار می کند یا استخدام شرکت یا سازمان خاصی است دارای ساعات کاری متفاوتی است. اگر به صورت شخصی در دفتر وکالت خودتان کار می کنید پس ساعت کاری شما کاملا منعطف است و تنها در زمان هایی که وقت ملاقات داده اید به دفتر کار خود مراجعه می کنید. اما اگر کارفرما دارید باید نظر و خواسته او را هم برای زمان کارتان درنظر بگیرید.

در برخی موارد باید همیشه در دسترس باشید حتی در شب ها و تعطیلات. محل کارتان معمولا در دفتر کار و دادگاه است ولی در برخی موارد با توجه به نوع پرونده کاری نیاز به مسافرت کاری برای ملاقات با موکلان و یا تهیه شواهد و مدارک دارید. اگر در زمینه حقوق جزا فعالیت می کنید، زمان بیشتری از کار شما در دادگاه خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

ارتودنسی در شیراز

 

 

ارتودنسی یکی از زیر مجموعه های تخصص دندانپزشکی است. ارتودنسی دندان روشی در دندانپزشکی برای تصحیح و بهبود ظاهر دندان های نامرتب و نامنظم است. هنگامی که دندان ها یا دو فک به دلایل مختلفی از جمله کوچک بودن فک یا کج بودن دندان ها و ... در موقعیت نامناسبی نسبت به یکدیگر قرار گرفته باشند و با هم تراز نباشند؛ نیاز به ارتودنسی دندان ها احساس می شود.

ارتودنسی دندان ها شامل اقدامات زیادی بر روی دندان هاست. متخصصان ارتودنسی اقدامات بسیاری بر روی دندان ها از قبیل ردیف کردن دندان های نامرتب، درمان ناهنجاری های فک، ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت، بستن فاصله ی بین دندان ها، اصلاح نامتقارن بودن دندان های فک بالا و دندان های فک پایین، درمان شلوغی و روی هم افتادگی دندان ها، درمان جلوتر بودن دندان های فک پایین از دندان های فک بالا، نزدیک کردن دندان ها به هم با ارتودنسی و ... انجام می دهند.

روش های ارتودنسی دندان به دو صورت انجام می گیرد: روش ارتودنسی دندان ثابت و روش ارتودنسی دندان متحرک. در روش ارتودنسی دندان ثابت از دستگاه هایی استفاده می شود که بیمار نمی تواند در طول درمان آنها را از دهان خود خارج کند. در روش ارتودنسی دندان متحرک نیز از دستگاه هایی جهت ارتودنسی استفاده می شود که بیمار می تواند در زمان های خاصی و با صلاح دید ارتودنتیست مانند زمان غذا خوردن و مسواک زدن آنها را از دهان خود خارج نماید.

در اینجا سعی شده لیست خدمات ارتودنسی در شیراز ، متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت در شیراز ، ارتودنسی اقساطی و ارزان در شیراز و ارتودنسی نامرئی شیراز را ارایه دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

ایمپلنت ، کاشت دندان در شیراز

 

 

ایمپلنت و کاشت دندان روش بسیار محبوب و پرطرفداری برای جایگزین کردن دندان های آسیب دیده است. یک ایمپلنت و کاشت دندان خوب می تواند تا آخر عمر مانند دندان طبیعی خود فرد برایش کار کند؛ چرا که ایمپلنت و کاشت دندان همانند دندان طبیعی دارای ریشه و تاج است.

ایمپلنت و کاشت دندان پین های باریکی از جنس تیتانیوم هستند که از تیتانیوم ساخته شده و درون استخوان فک گذاشته می شود. پوسیدگی دندان، بیماری های لثه، ضربه، شکستگی و ... از عواملی هسند که باعث می شود فرد به ایمپلنت و کاشت دندان روی بیاورد. لازم است که ایمپلنت و کاشت دندان در سنی انجام گیرد که رشد فک و استخوان فرد کامل شده باشد. بنابراین ایمپلنت و کاشت دندان برای افراد زیر 16 سال توصیه نمی شود.

انجام ایمپلنت و کاشت دندان مزایا و فواید بسیاری دارد. از جمله ی فواید ایمپلنت و کاشت دندان می توان به عدم آسیب ایمپلنت به استخوان فک، عدم درد و ناراحتی در دندان، انجام ایمپلنت همزمان با کشیدن دندان، عدم پوسیدگی دندان کاشته شده، عدم لغزش و جابه جایی در دندان کاشته شده، محافظت دندان ایمپلنت شده از دندان های سالم، راحت صحبت کردن و ... اشاره کرد.

ایمپلنت و کاشت دندان نسبت به روش های دیگر جایگزینی دندان از دست رفته نیاز به نگهداری کمتری دارد و برای بهداشت و سلامت دهان و دندان بهتر است. شانس  موفقیت ایمپلنت و کاشت دندان نیز نسبت به روش های دیگر بیشتر است و با بیش از 95 درصد موفقیت روبروست.

در اینجا سعی شده لیست خدمات ایمپلنت ، کاشت دندان در شیراز ، ایمپلنت قسطی شیراز ، مرکز تخصصی کاشت ایمپلنت دندان در شیراز و ایمپلنت دندان اقساطی و ارزان در شیراز را ارایه دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

شیراز پیشه

 

 

مزایای ثبت آگهی شغلی شما در وب سایت شیراز پیشه " :

  1. 1- بهره مندی از بازدید بالای وب سایت (بالای 200 هزار بازدید در ماه)
  2. 2- اختصاص یک صفحه کامل در سایت به شما که شامل : اطلاعات تماس ، متن تبلیغاتی ، گالری تصاویر و آدرس شما روی نقشه گوگل مپ می باشد. (با امکان ویرایش و مدیریت شخصی)
  3. 3- نمایش آگهی شما در اپلیکیشن شیراز پیشه
  4. 4- نمایش تبلیغ شما در پیج اینستاگرام شیراز پیشه ( 10 هزار فالور)
  5. 5- اختصاص لینک سایت و پیج اینستاگرام شما در آگهی جهت افزایش بازدید و فالور
  6. 6- ارتباط و جذب هدفمند مشتری برای شما ( افزایش فروش و مشتری)
  7. 7- امکان یافتن آگهی شما بر اساس منطقه و کلمه کلیدی در سایت
  8. 8- امکان تبلیغات طولانی مدت با هزینه ای اندک (ماندگاری بالای تبلیغ)
  9. 9- کارت ویزیت آنلاین و مجازی کسب و کار شما (جایگزین تبلیغات چاپی و کاغذی)
  10. 10- افزایش شانس دیده شدن شغل شما در صفحه اول گوگل
  11. مزایای دیگر بزرگترین مرجع مشاغل شیراز شامل؛ امکان ثبت مشاغل و آگهی شغلی در شیراز و فارس بصورت رایگان و همچنین بهره مندی از مزایای ثبت تبلیغات آنلاین شیراز می باشد.


:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

اقامتگاه های بوم گردی شهرستان شیراز

 

شیراز به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرامی‌خواند.پیشینه مردم شیراز فارسی‌زبان هستند و به لهجه شیرازی سخن می‌گویند. شیراز پنجمین شهر پرجمعیت ایران، پایتخت فرهنگی ایران، دومین شهر ادبی جهان و سومین شهر مذهبی ایران است.

 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان شیراز

 

 

شیراز از دیرباز به واسطه مرکزیت نسبی‌اش در منطقه زاگرس جنوبی و واقع‌شدن در یک منطقه به نسبت حاصل‌خیز، محلی طبیعی برای مبادلات محلی کالا بین کشاورزان، یک جانشینان و عشایر بوده‌است. همچنین این شهر در مسیر راه‌های تجاری داخل ایران به بنادر جنوب مانند بندرعباس و بندر بوشهر قرار گرفته‌است.

اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان شیراز

 



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

شیراز همسفر

 

نام شیراز در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، با نام‌های مختلفی نظیر: «تیرازیس»، «شیرازیس» و «شیراز» به ثبت رسیده‌است. محل اولیه این شهر در محل قلعه ابونصر بوده‌است. شیراز در دوران بنی‌امیه به محل فعلی منتقل می‌شود، و به بهای نابودی اصطخر – پایتخت قدیمی فارس – رونق می‌گیرد. این شهر در دوران صفاریان، بوییان و زندیان، پایتخت ایران بوده‌است.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()