نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

خرید ضدعفونی کننده سطوح در شیراز

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز برای پاک کردن آلودگی و میکروب از سطوح به منظور حفظ سلامتی عمومی است. شرکت بهداشتی مادسان تولید کننده محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح در شیراز و جنوب کشور است. مشتریان عزیز در سراسر شهرهای جنوبی کشور می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنند.

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز برند مادسان بسیار ویژگی های برتری نسبت به دیگر محصولات ضدعفونی موجود دارد. در تولید این محصول با استفاده از فرمولاسیون قوی هیچ گونه عوارضی به انسان و محیط زیست وارد نمی شود و لک و پوسیدگی بر جای نمی گذارد. برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن: 17-07132605111 و شماره همراه:09174862383 تماس حاصل نمایید.

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز

 

ماده ضدعفونی کننده سطوح برای پاک کردن انواع سطح از هرگونه میکروب، ویروس و آلودگی استفاده می شود. استفاده مکرر از ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در مکان های پر رفت و آمد مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها، ادارات و ... برای حفظ بهداشت و سلامت افراد بسیار ضروری است.

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز تولید شده در شرکت پاکسایه به سرعت انواع سطوح را پاک کرده و کاربردی بسیار آسان و راحت دارد. این محلول آماده مصرف است و نیازی به رقیق سازی ندارد. ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در اندازه های بزرگ تولید شده و مناسب مصارف خانگی و صنعتی می باشد. ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز برند مادسان ماندگاری طولانی مدتی بر روی سطوح دارد و پایداری بسیار بالایی نسبت به سایر مواد ضدعفونی کننده سطوح مرسوم در بازار دارد.

 

 

ویژگی های ماده ضدعفونی کننده سطوح مادسان

  • ساخته شده بر پایه ی بنزالکبلوبم کلراید
  • محلولی قوی جهت کشتن انواع باکتری ویروس و قارچ
  • جلوگیری از شیوع بیماری های مسری
  • قابل استفاده بر روی سطوح مختلف شهری منازل ادارات فروشگاه ها البسه انواع پارچه و مبلمان داخل خودرو مخازن حوضچه ها انبارها سردخانه ها ادوات و ابزارها
  • بدون عوارض جانبی برای انسان و محیط زیست، تایید شده توسط, Epa, fda و سازمان بهداشت جهانی
  • پایداری بالا نسبت به سایر ضدعفونی کننده های مرسوم بازار
  • قدرت بالا در از بین برندگی تمام عوامل بیماری زای بیولوژیک
  • بدون خورندگی و آسیب رساندن به سطوح حساس
  • بدون ایجاد لک و پوسیدگی در انواع منسوجات و لوازم شخصی
  • ارزانترین ماده ضد عفونی کننده موثر موجود در بازار
  • دومین ماده پرمصرف ضدعفونی کننده پس از الکل

ضدعفونی کننده بدون الکل سطوح

برای استفاده از ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز بهتر است که اجازه دهید این ماده حداقل ۳۰ ثانیه روی سطح بماند تا همه ی ویروس های موجود روی سطح از بین بروند. همچنین بهتر است که اجازه دهید این مواد خود خشک شوند و اقدامی جهت خشک کردن سطح مورد نظر نکنید تا به طور کامل همه ی ویروس ها از بین بروند.

ده بیمارستانی

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در آزمایشگاه ها، دندان پزشکی ها، مراکز اهدای خون، تزریقات، هتل ها، آرایشگاه ها و سطوح عمومی بسیار کاربرد دارد. این محصول علاوه بر دارا بودن قدرت پاک کنندگی بالا خورندگی در لوازم شخصی و سطوح ایجاد نکرده و تمام میکروب های موجود در محیط بیمارستان ها را به راحتی از بین می برد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز

 

شرکت تولیدی مواد ضدعفونی کننده مادسان برای پاکیزگی دستان شما و حفظ سلامت و بهداشت جامعه با تولید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز اقدام به تولید مرغوب ترین محلول ضدعفونی کننده دست در بازار کرده است. این محصول با داشتن گلیسیرین موجود در آن باعث حفظ لطافت و سلامت پوست شما می شود و از ایجاد هر گونه خشکی و ترک شدن پوست جلوگیری می کند. رایحه ی خوشبوی محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز برند مادسان حس سرزندگی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

قیمت محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز

تولید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز در شرکت مادسان پترو در اندازه های متنوع هم برای مصارف شخصی و هم اندازه های بزرگ تر ویژه ی ارگان ها و ادارات انجام می گیرد. برای اطلاع از قیمت هر محصول با ما تماس بگیرید.

 

ویژگی های محلول ضد عفونی کننده دست مادسان

  • موثر روی طیف گسترده ای از باکتری‌ها، ویروس ها و قارچ‌ها
  • دارای تائیدیه علوم پزشکی
  • جلوگیری از سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا
  • قابل استفاده برای قبل از تزریق
  • حاوی ترکیبات نرم کننده پوست
  • بدون ایجاد خشکی روی پوست
  • ضد عفونی کردن کامل دست
  • عدم نیاز به شستشو با آب
  • سازگار با انواع پوست
  • حاوی الکل
  • با رایحه ملایم

طریقه مصرف محلول ضدعفونی کننده دست مادسان

حدود ۳ سی سی از محلول  ضدعفونی کننده دست مادسان را بر روی کلیه قسمت های دست آغشته کرده و هر دو دستتان را بر روی یکدیگر مالش دهید به نحوی که همه پشت و روی دست و بین انگشتان، به محلول آغشته گردد. به مدت 30 ثانیه مالش را ادامه دهید تا محلول روی پوست خشک شود. بعد از استفاده از محلول نیازی به آبکشی نیست.

محلول ضدعفونی کننده دست در جنوب کشور

شرکت تولیدی بهداشتی مادسان پترو با تولید انبوه محصولات از جمله محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز و جنوب کشور فعالیت دارد. برای درخواست سفارش محصولات می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا پیغام خود را در سایت ثبت نمایید و در اسرع وقت به شما پاسخ داده می شود.

 

 

ضدعفونی کننده الکلی دست در شیراز

محلول ضدعفونی کننده دست مادسان دارای 70 درصد الکل می باشد که باعث از بین بردن انواع ویروس ها میکروب ها و قارچ ها می باشد. محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز بدون نیاز به آبکشی بوده و استفاده از آن برای حفظ بهداشت در سطح شهر بسیار ضروری ست.

محلول ضدعفونی کننده دست بیمارستانی

همانطور که می دانید محیط های بیمارستانی و آزمایشگاهی محیط های بسیار آلوده ای هستند و عامل بسیار خطرناک انتقال ویروس و میکروب هستند. به همین علت برای از بین بردن ویروس های اینگونه محیط ها بهتر است به طور مداوم از محلول های ضد عفونی کننده سطوح و دست استفاده شود. کارخانه ی تولیدی بهداشتی مادسان پترو با تولید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز در وزن های 10 و 20 لیتری برای استفاده در بیمارستان ها و مکان های عمومی پر رفت و آمد سعی در حفظ سلامت عمومی جامعه دارد.

خرید محلول ضدعفونی کننده دست شیراز

برای مشاوره و اطلاع از نحوه ثبت سفارش و خرید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز با شماره تلفن های 17-07132605111  تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح در جنوب کشور

تولید کننده برترین مواد ضدعفونی کننده در شیراز

محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح در شیراز

شرکت تولیدی بهداشتی مادسان به منظور حفظ و افزایش بهداشت و سلامت جامعه اقدام به تولید محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در شیراز و جنوب کشور نموده است. محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح مادسان در اندازه های کوچک و بزرگ برای مصارف شخصی، خانگی، بیمارستان ها، ارگان ها و ادارات تولید و عرضه می گردد. 

مشتریان گرامی می توانند برای مشاوره و ثبت سفارش محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح در شیراز با شماره های 17-07132605111 و 09174862383 تماس حاصل نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

 شامپو ماشین شیراز

 

شامپو ماشین موژان به عنوان برترین برند شامپو ماشین در شیراز با قدرت پاک کنندگی فوق العاده برای شست و شوی بدنه شیشه ها و موتور انواع خودروها و ماشین آلات به کار می رود. شست و شوی خودرو با شامپو ماشین موژان باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود زیرا این شامپو ماشین با میزان کف کنندگی مطلوب بدنه خودروی شما را از هرگونه گرد و غبار و دوده به سرعت پاک کرده و مانع هدر رفتن آب می شود.

از دیگر محصولات مرتبط با شامپو ماشین در شیراز تولید شده در شرکت بهداشتی پاکسایه شیراز میتوان به اسپری کارواش خشک موژان نیز اشاره کرد.

 

خرید شامپو ماشین در شیراز

با خرید شامپو ماشین در شیراز و جنوب کشور از شرکت پاکسایه با کیفیت فوق العاده خودروی خود را با یک بار شست و شو براق و درخشنده کنید. شامپو ماشین در شیراز در شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه در سایز های مختلف تولید شده تا شما مشتریان عزیز بسته به نیاز سفارشات خود را انجام دهید. جایگزین کردن اسپری کارواش خشک و شامپو ماشین در شیراز به جای مواد شوینده دیگر در کارواش ها باعث رضایت مشتریان از پاکیزگی دو چندان خودرو ها شده و جلب رضایت مشتریان را برای شما در بر دارد.

 

قیمت شامپو ماشین در شیراز

شامپو ماشین در شیراز با بهترین قیمت بازار در شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه تولید و به فروش می رسد. شرکت پاکسایه توزیع شامپو ماشین را به صورت عمده به شیراز و جنوب کشور ارسال می کند. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با شماره های 071-32605111-17 و 09175554250  تماس حاصل نمایید.

 

شامپو ماشین ارزان در شیراز

شاید به ذهنتان خطور کند که شامپو ماشین با قیمت مناسب به بدنه خودروی شما آسیب می زند و یا قدرت پاک کنندگی مناسبی ندارد اما محصولات شرکت پاکسایه با تولیدات محصولات کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به شما هم میهنان عزیز خدمت می کند. شامپو ماشین در شیراز با فرمولاسیون استاندارد مانع از پوسیدگی یا سفیدک زدن ماشین آلات بر اثر مواد اسیدی می شود و باعث شفافیت و درخشندگی خودرو شما می شود.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

مایع دستشویی در شیراز

در میان محصولات متنوع شست و شو مثل مایع دستشویی در شیراز انتخاب یک محصول منحصر به فرد بسیار سخت شده است. اما ما به شما اطمینان می دهیم که مایع دستشویی موژان یک محصول فوق العاده و ایده آل برای شماست. شرکت پاکسایه با در نظر گرفتن معیارهای بسیار زیادی از دید مشتری اقدام به تولید مایع دستشویی در شیراز کرده است. فاکتورهای اصلی تولید مایع دستشویی در کارخانه تولیدی بهداشتی پاکسایه شیراز عبارت اند از: کیفیت پاک کنندگی استثنائی با مصرف مقدار کمی از مایع دستشویی، حفظ سلامت و نرمی طبیعی پوست، رایحه ی خوب، قیمت مناسب محصول و ...

 

مایع دستشویی در جنوب کشور

کارخانه تولیدی مواد بهداشتی پاکسایه به صورت انبوه به تولید و عرضه ی مایع دستشویی در شیراز و هم در جنوب کشور می پردازد. خرده فروشان و بنک داران می توانند برای ثبت سفارش محصولات بهداشتی از جمله مایع دستشویی در شیراز که در بسته بندی هایی با اندازه ی دلخواه تولید می شود با ما در ارتباط باشند.

 

فروش مایع دستشویی در شیراز

مایع دستشویی تولید شده در کارخانه پاکسایه جزویکی از برترین برندهای مایع دستشویی در شیراز است. با رایحه های متنوع و خوش بو شادابی را برای شما به ارمغان می آورد. مایع دستشویی موژان با خاصیت پاک کنندگی بالا آلودگی را از دستان شما می زداید و باعث طراوت و نرمی پوست دستان شما می شود.

 

قیمت مایع دستشویی در شیراز

شرکت پاکسایه با در نظر گرفتن شکل ظاهری مناسب و کارآمد برای مایع دستشویی در شیراز و هم چنین حفظ کیفیت و فرمولاسیون قوی بر این هدف است که محصول را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. شما مشتریان عزیز می توانید اطلاع از قیمت ها با شماره های – و – تماس حاصل نمایید.

 

خرید مایع دستشویی در شیراز

در هنگام خرید مایع دستشویی در شیراز باید بسیار وسواس به خرج دهید زیرا یک مایع دستشویی مناسب سلامت دستان شما را حفظ کرده و حتی الامکان دستان شما را از استفاده از انواع کرم های نرم کننده بی نیاز می سازد و پوست دستان شما را پاکیزه و نرم می سازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

پخش عمده محصولات شوینده بهداشتی خانگی و صنعتی در شیراز 

شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه شیراز با بیش از دو دهه تجربه در خدمت بهداشت و سلامت جامعه می باشد تولید و پخش عمده محصولات شوینده بهداشتی خانگی و صنعتی استاندارد در شیراز و جنوب کشور می باشد که شامل مایع ظرفشویی، انواع مایع دستشویی، فوم دستشویی، مایع سفید کننده، مایع جرم گیر، جرمگیر بدون بو و بدون اثر خورندگی، مایع شیشه پاکن و مایع چند منظوره، شامپو ماشین و فوم حفاری است.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

آشنایی با انواع طلاق

 

 

برای هر فردی تشکیل خانواده عبارت است از یک همراه که در کنار وی احساس امنیت، آرامش و شادی را تجربه خواهد کرد. اما گاهی اوقات افراد به دلایل مختلف این آرامش و امنیت را در کنار یکدیگر احساس نمی کنند و تنها راه باقی مانده را طلاق می دانند. بنابراین مشاوره حقوقی از وکیل شیراز متخصص در دعاوی طلاق به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن و هزینه کم، این امر را به انجام برسانید.

 

 

 

طلاق در لغت به معنای جدا شدن یا رها شدن می باشد و امروزه در بین زن و شوهر ها بسیار رواج پیدا کرده است. باور غلطی که در رابطه با طلاق وجود دارد این است که افراد فکر می کنند با جدایی و طلاق آرامش و شادی از دست رفته خود را باز می یابند، در صورتی که این تفکر اشتباه بوده و طلاق آثار زیان بار زیادی دارد.

با توجه به اینکه امروزه طلاق یکی از مشکلات و نیازهای اساسی جامعه ماست، بر آن شدیم تا در این مقاله در رابطه با طلاق و انواع آن صحبت کنیم. پس این مقاله را جهت آشنایی با انواع طلاق دنبال کنید.

 

انواع طلاق

طبق ماده 1143 قانون مدنی اران طلاق به دو نوع تقسیم بندی می شود که به صورت زیر است:

طلاق رجعی : ایام عده به مدت زمانی گفته می شود که زن بعد از طلاق یا فوت شوهرش اجازه ندارد ازدواج کند. حال اگر شوهر در این مدت از طلاق پشیمان شود می تواند به همسر خود بازگشته و بدون نیاز به عقد مجدد به زندگی مشترک با همسر خود ادامه دهد.

طلاق بائن : در طلاق بائن برعکس طلاق رجعی شوهر حق رجوع در ایام عده را ندارد و چنانچه بخواهد به زندگی مشترک با همسر خود برگردد باید پس از پایان مدت عده، عقد جدید جاری گردد.

در قانون مدنی ایران همه طلاق ها از نوع طلاق رجعی می باشد مگر در موارد خاص که طلاق بائن هستند و در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

طلاق رجعی

همانطور که گفتیم طلاق رجعی طلاقی است که شوهر در مدت زمان عده حق رجوع بدون عقد مجدد دارد. یعنی می تواند به زندگی با همسر سابق خود برگردد بدون اینکه نیاز به جاری شدن صیغه عقد باشد. طلاق در اصل رجعی است و فقط در موارد استثنا بائن می شود. نکته ای که در طلاق رجعی وجود دارد این است که رضایت یا عدم رضایت زن برای برگشت شوهر به زندگی شرط نبوده و حق مخالفت ندارد.

مدت زمان عده در طلاق رجعی معادل 3 پاکیزگی یا طهر است. به معنای این که زنی که باردار نیست، بعد از جاری شدن صیغه طلاق باید سه بار عادت ماهیانه شده و پاک شود. پس از پاکی سوم مدت عده ی طلاق به پایان رسیده و می تواند دوباره ازدواج کند. اما در صورتی که زن در هنگام طلاق باردار باشد، ایام عده طلاق تا زمان فارغ شدن خواهد بود. چنانچه زن به سن یائسگی نرسیده باشد ولی عادت ماهیانه نبیند، مدت عده طلاق 3 ماه است.

توجه داشته باشید که مرد در ایام عده طلاق موظف است نفقه زن را پرداخت کند. چرا که در این مدت هنوز طلاق به صورت کامل صورت نگرفته و مرد همچنان حکم همسر زن را داشته و تمام آثار زوجیت پابرجاست. بنابراین چنانچه مرد از پرداخت نفقه طفره رود، زن می تواند از وی شکایت کرده و دادخواست ترک انفاق را در دادگاه طرح نماید.

 

طلاق بائن

در صورتی که طلاق در موراد زیر انجام شود، جزو طلاق بائن محسوب می گردد:

*طلاق زن باکره

*طلاق زن یائسه

*طلاق زن صغیره

*طلاق خلع

*طلاق مبارات

*سه طلاقه کردن زن

*طلاق در صورت عسر و حرج زن

در ادامه به بیان توضیح مختصری از هر مورد در طلاق بائن بسنده می کینیم:

طلاق زن باکره: طلاقی که قبل از رابطه جنسی و نزدیکی بین زن و شوهر واقع شود و زن هنگام طلاق باکره باشد.

طلاق زن یائسه: منظور از زن یائسه، زنی است که سن باروری وی به پایان رسیده و دیگر عادت ماهیانه نمی شود که معمولا زنان در سن 50 سالگی یائسه می شوند.

طلاق زن صغیره: زن صغیره زنی است که هنوز به سن 9 سال تمام نرسیده است.

طلاق خلع: طلاق خلع طلاق از طرف زن بوده و به دلیل کراهتی که از شوهر خود دارد می تواند با بخشیدن مهریه یا نفقه یا هر مال دیگری طلاق بگیرد. اما در صورتی که پس از طلاق مال بخشیده شده دریافت گردد، طلاق از نوع رجعی خواهد بود و شوهر می تواند به همسر خود بازگردد.

طلاق مبارات: طلاق مبارات مشابه طلاق خلع است با این تفاوت که در آن زن و شوهر هر دو از یکدیگر کراهت دارند. در طلاق مبارات نیز زن با بخشیدن مالی به مرد موافقت شوهر را برای طلاق کسب می کند.

سه طلاقه کردن زن: زن و شوهری که سه بار با یکدیگر ازدواج دائم کرده و طلاق گرفته باشند، طلاق سوم آن ها از نوع بائن می شود و دیگر ایام عده برای زن وجود نخواهد داشت و زن و شوهر بر یکدیگر حرام می شوند. در این نوع طلاق اگر مرد بخواهد دوباره با زن ازدواج کند باید ابتدا زن با مرد دیگری ازدواج کرده و رابطه جنسی برقرار کند و طلاق بگیرد. پس از آن مرد می تواند توسط اجرای صیغه عقد صحیح و قانونی دوباره با زن ازدواج کند.

طلاق در صورت عسر و حرج زن: عسر و حرج به معنی مشقت غیر قابل تحمل است و در صورتی که زن ثابت کند که زیر بار عسر و حرج بوده و ادامه زندگی با مرد برایش سخت و غیر قابل تحمل می باشد، می تواند از شوهر خود طلاق بگیرد که این نوع طلاق، طلاق بائن است و مرد نمی تواند به همسر خود رجوع کند. در این طلاق نیازی به بخشش مهریه یا مالی از طرف زن نیست.

از جمله مواردی که می تواند موجب طلاق در صورت عسر و حرج زن می شود، عبارتند از:

*ترک زندگی توسط مرد به مدت حداقل 6 ماه متوالی بدون عذر موجه

*اعتیاد زوج

*محکومیت زوج به حداقل 5 سال حبس

*ضرب و شتم زن توسط مرد و یا سوءرفتار وی که غیر قابل تحمل باشد

*ابتلای مرد به بیماری های صعب العلاج

 

 

 

برای دریافت مشاوره حقوقی در شیراز از وکیل شیراز با شماره 09356364445 تماس بگیرید.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

قانون کار بین کارگر و کارفرما

 

هنگامی که مشکلی میان کارفرما و کارگر به وجود می آید که این مشکل به دلیل تخلف یکی از طرفین از قرارداد بسته شده کاری میان آن ها باشد در وهله ی اول باید با سازش و مدارای دوطرف مشکل به وجود آمده حل گردد اما در صورتی که مشکلات جدی تر باشد و با سازش حل نشود باید از طریق هیئت های حل اختلاف قانونی رسیدگی شود. از مهم ترین مسائل و مشکلات پیش آمده میان کارگر و کارفرما میتوان به عدم پرداخت حقوق، عیدی، سنوات، بیمه و ... اشاره کرد که در این میان به دلیل عدم شناخت کافی قوانین از جانب کارگران، زمینه ساز دعوی های حقوقی می‌شود.

به این منظور برای حمایت از حق کارگر بهتر است که از وکیل اداره کار شیراز کمک گرفته شود.

 

قانون کار برای زنان شاغل

انجام کارهای سخت و حمل وسایل سنگین که وزن آن ها بیش از حد مجاز است بدون کمک گرفتن از وسایل کمکی مکانیکی برای زنان ممنوع است. در صورت بارداری کارگر زن مرخصی 90 روز است که در صورت امکان 45 روز از آن را بعد از زایمان استفاده می کند. برای مشاوره ی اطلاعات تکمیلی در مورد قوانین و شرایط کار زنان و برای معرفی و یافتن بهترین وکیل زن در شیراز می توانید با ما در تماس باشید.
 

قانون بیمه بیکاری

بیمه بیکاری شامل افرادی می شود که به صورت ناخواسته از کار بیکار شده اند و کارگرانی که طبق اراده ی خود از کار خارج شده اند شامل حمایت های بیمه بیکاری نخواهند شد که تشخیص اختیاری بودن یا نبودن بیکاری بیمه شدگان بر عهده ی نمایندگان اداره ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

 

چه کسانی مشمول دریافت بیمه بیکاری می شوند؟

همان طور که اشاره کردیم به طور کلی بيمه شدگانی كه بدون ميل و اراده ی شخصی خود بيكار شود و آماده به كار باشد مشمول دریافت بیمه بیکاری می شوند هم چنین کارگران بيمه شده اي كه به علت بروز حوادث غير مترقبه مانند سيل، زلزله، جنگ و آتش سوزي بيكار مي شوند نيز مي توانند از  قوانین بیمه بیکاری استفاده كنند.

 

روند زمانی اجرای قوانین در اداره کار

با صادر شدن ابلاغیه های مبنی بر شکایات هر یک از طرفین دعوا (کارگر یا کارفرما) حداکثر تا 15 روز پس از صدور رای هیئت امنا لازم الاجرا می گردد و اگر یکی از طرفین اعتراضی به رای صادره داشته باشند میبایست متن اعتراض را به صورت کتبی به هیئت حل اختلاف تحویل دهد تا رای نهایی صادر گردد. در صورتی که از نظر هیئت حل اختلاف اخراج کارگر از محل کار غیر موجه تشخیص داده شود، حکم بازگشت کارگر اخراجی و پرداخت حق السعی او را از تاریخ اخراج صادر میکند و در صورت موجه بودن اخراج کارگر از نظر هیئت حل اختلاف، کارگر مشمول اخذ حق سنوات به میزان مشخص شده خواهد بود.

کارگرانی بیمه شده ای که تقاضای دریافت بیمه بیکاری دارند موظف اند حداکثر تا یک ماه بعد از ثبت تاریخ بیکاری به اداره ی تعاون، کارو رفاه اجتماعی محل مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه ی  کارگر، مراجعه متقاضی بعد از 30 روز با عذر موجه و با تایید هیئت حل اختلاف اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی تا ظرف 3 ماه امکان پذیر است. میزان مبلغ بیمه بیکاری از تاریخ بیکاری محاسبه شده و مدت دریافت بیمه ی بیکاری جزو سوابق پرداخت حق بیمه از نظر بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت محسوب می شود.

مدير عاملان شركت ها حتي در صورت بيكاري مشمول دريافت حقوق ايام بيكاري نخواهند بود.

 

ارتباط بیمه بیکاری با مراجع حل اختلاف

براي اينکه مراجع حل اختلاف کار صلاحيت رسيدگي به دعوايي را داشته باشند مي بايستي بين طرفين دعوا رابطه کارگري و کارفرمايي اثبات گردد. بنابراین کارگري که قرارداد دائم و یا موقت با کارفرما دارد و از کار اخراج شده، باید در دادخواست خود درخواست بازگشت به کار نمايد و در صورتي که مرجع ، رابطه کارگري و کارفرمايي را احراز نمايد ، به اختلاف رسيدگي مي شود. برای اطمینان از اثبات تخلف کارفرما باید در انتخاب وکیل اداره کار شیراز بسیار محتاطانه عمل کنید.

احراز اخراج کارگر توسط کارفرما يکي ديگر از مواردي است که توسط مراجع حل اختلاف کار مي بايستي به آن راي دهند تا با احراز رابطه کارگري و کارفرمايي ، کارگر بتواند از مزاياي بيمه بيکاري برخوردار گردد.

برای دریافت مشاوره ی حقوقی در شیراز و اطلاع از حقوق قانونی خود در زمینه ی کاری با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

جهت اخذ مشاوره حقوقی در شیراز از وکیل شیراز با شماره 09356364445 تماس حاصل نمایید.

 


:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

وکیل در شیراز

وکیل کیفری در شیراز

بدون شک همه ما در زندگی خود حداقل یک بار دچار مسائل و دعاوی حقوقی شده ایم که به دلیل عدم مشورت با وکیل پایه یک دادگستری در شیراز مشکلات زیادی نیز به دنبال داشته است. مواردی از جمله اختلافات خانوادگی، تصادف، طلاق، فحاشی، تهدید و ... که شاید ساده به نظر برسند اما واقعیت این است که مسائل و قوانین حقوقی به هیچ عنوان ساده نیست و نیاز به مشاوره حقوقی از بهترین وکیل شیراز دارد.

مشاوره حقوقی با وکیل مجرب در شیراز می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و آثار زیانبار پیشگیری کرده و علاوه بر آن در هزینه و زمان شما نیز صرفه جویی کند. بنابراین در برخورد با هرگونه مسائل حقوقی، مشورت با مجرب ترین وکیل شیراز را فراموش نکنید.

یک وکیل خوب در شیراز وکیلی است که بتواند سریع ترین و کم هزینه ترین راه را برای موکلش بیابد.

 

ما اینجا هستیم تا به عنوان وکیل شیراز به شما کمک کنیم. با ما تماس بگیرید.

09356364445

 

با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل شیراز از حقوق قانونی خود مطلع شوید.

انجام مشاوره حقوقی در شیراز موجب صرفه جویی در هزینه و زمان شما خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()