نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

فرمولی که به افزایش بازدید سایت شما کمک میکند

فرمولی که به افزایش بازدید سایت شما کمک میکند

 

هنگامی که یک کسب وکار اینترنتی داریم مسئله قابل اهمیت این است که بازید سایت ما بالا باشد زیرا هرچه آمار بازید بیشتر باشد احتمال موفقیت کسب وکارمان به مراتب بیشتر خواهد شد .

 

هر برنامه و هدفی که برای کسب و کار خود دارید، بدون وجود ترافیک و بازدید کننده سایت به ثمر نخواهد رسید. بدون بازدید کننده، نه لیست ایمیل دارید نه میتوانید از روش های بازاریابی ایمیل به صورت اصولی استفاده کنید و نه فروشی خواهید داشت و نه درآمد و سودی

 از مشکلات همیشگی افرادی که کسب وکار اینترنتی دارند علل الخصوص افرادی که به تازگی سایت راه اندازی کرده اند افزایش بازدید سایت است و همواره به دنبال ترفند های افزایش بازدید سایت هستند تا بتوانند بازدید کننده سایت خود را هرچه سریعتر افزایش دهند.

البته بسیاری نیز به دنبال روش های فِیک یا تقلبی برای افزایش بازدید سایت خود میگردند که عملا بی فایده بوده و به درد نخواهد خورد جز اینکه ممکن است برای مدت کوتاهی رتبه سایت شما را در الکسا افزایش دهد، در هر صورت به هچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم وقت خود را برای جذب چنین ترافیکی تلف کنید.

عده ای نیز ترافیک زیادی برای سایت خود دارند اما متاسفانه نمیتوانند آن درآمد و فروشی که انتظار دارند را از این میزان ترافیک به دست آورند، زیرا این ترافیک یا بازدید کننده هدفمند نیست.

 

در ادامه ی این مقاله با شرکت طراحی سایت در شیرازهمراه باشید تا ترفند هایی را  که باعث افزایش بازدید سایت شما میشود عنوان کنیم .

آیا افزایش بازدید سایت کار سختی است؟

 

اما مسئله خنده دار این است که ما موضوع افزایش بازدید را برای سایت خود کار سخت و پیچیده ای کرده ایم و همه باور کرده اند که به راستی جذب و افزایش بازدید سایت کار بسیار دشواری است.

انسان ها دوست دارند به هرچیزی که پیچیده و سخت تر است بهای بیشتری دهند درست مانند کسب درآمد و پول درآوردن.

 

تنها فرمول اصلی افزایش بازدید سایت که به آن نیاز دارید

 

افزایش بازدید سایت همان چیزی هست که همه ما میخواهیم، هر چه بیشتر باشد موفقیت کسب و کارمان نیز به مراتب بیشتر خواهد شد

 

ترافیک یا بازدید سایت درست مثل خونی است که در رگ های شما جریان دارد، بدون آن زندگی تان متوقف خواهد شد. اگر سایت تان هم بازدید نداشته باشد، عملا از بین خواهد رفت و کسب و کارتان بی معنی خواهد بود.

 

 

 

هر برنامه و هدفی که برای کسب و کار خود دارید، بدون وجود ترافیک و بازدید کننده سایت به ثمر نخواهد رسید. بدون بازدید کننده، نه لیست ایمیل دارید نه میتوانید از روش های بازاریابی ایمیل به صورت اصولی استفاده کنید و نه فروشی خواهید داشت و نه درآمد و سودی.

 

افزایش بازدید سایت یکی از بزرگترین مشکلاتی است که اکثر افراد از تازه کاران تا افراد حرفه ای در حوزه کسب و کار اینترنتی با آن مواجه هستند و همواره به دنبال ترفند های افزایش بازدید سایت هستند تا بتوانند بازدید کننده سایت خود را سریعتر افزایش دهند.

 

البته بسیاری نیز به دنبال روش های فِیک یا تقلبی برای افزایش بازدید سایت خود میگردند که عملا بی فایده بوده و به درد نخواهد خورد جز اینکه ممکن است برای مدت کوتاهی رتبه سایت شما را در الکسا افزایش دهد، در هر صورت به هچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم وقت خود را برای جذب چنین ترافیکی تلف کنید.

 

 

بسیاری نیز ترافیک زیادی برای سایت خود دارند اما متاسفانه نمیتوانند آن درآمد و فروشی که انتظار دارند را از این میزان ترافیک به دست آورند، زیرا این ترافیک یا بازدید کننده هدفمند نیست.

 

 

آیا افزایش بازدید سایت کار سختی است؟

 

اما مسئله خنده دار این است که ما موضوع افزایش بازدید را برای سایت خود کار سخت و پیچیده ای کرده ایم و همه باور کرده اند که به راستی جذب و افزایش بازدید سایت کار بسیار دشواری است.

 

 

 

انسان ها دوست دارند به هر چیزی که پیچیده و سخت تر است بهای بیشتری دهند درست مانند کسب درآمد و پول درآوردن.

 

 

 

افزایش ترافیک سایت کار سختی نیست

کسب درآمد و پول درآوردن مفهوم ساده ای است که آن را انقدر پیچیده و سخت برای خود جلوه داده ایم که حتی نمیدانیم پول و درآمد از کجا می آید!؟ نتیجه هم این میشود که درصد بالایی از افراد جامعه به هر دری میزنند تا کسب درآمد کنند و آخر سر هم به نتیجه نمیرسند

جذب ترافیک و بازدید کننده سایت هم درست مانند پول است، آن را آنقدر سخت و پیچیده جلوه داده ایم و دائما به دنبال یک روش خاص هستیم تا بتوانیم بازدید کننده سایت خود را سریعتر افزایش دهیم.

به همین دلیل تمام کسانی که دارای سایت یا کسب و کار اینترنتی هستند به دنبال افزایش بازدید هستند و آن را کاری سخت و مشکل میپندارند.

اما یکی از هنرهایی که باید داشته باشید این است که کارهایی که به نظر سخت می آیند را بررسی کرده و آن ها را برای خود ساده سازی کنید. فراموش نکنید که موفقیت در ساده سازی است، حتی اگر دقت کنید می بینید که موفق ترین ایده های دنیا از دل ساده ترین آن ها به دست آمده، آنقدر ساده که بارها با خود فکر کرده ایم اینکه ایده خود ما بود، یا چرا به فکر خودم نرسیده بود؟!

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا با ساده سازیِ نحوه جذب و افزایش بازدید سایت، یک فرمول ساده را در اختیار شما قرار دهیم که با استفاده از آن بتوانید به راحتی و با استفاده از تمام روش ها و تکنیک هایی که برای افزایش ترافیک یاد گرفته اید، بازدید سایت خود را افزایش دهید.

 

روش  اصلی افزایش بازدید سایت به زبان ساده

این فرمول چیست؟ به صورت خلاصه تنها فرمولی که باید برای افزایش بازدید کننده سایت خود از آن استفاده کنید این است:

ببینید مخاطبان اصلی تان کجا هستند؟

نیازهای آن ها را شناسایی کنید

به آنجایی بروید که حضور دارند و آن چه را نیاز دارند به آن ها بدهید

از آن ها بخواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت تان بیایند

با ارائه هدیه رایگان و ارزشمند آن ها را عضو لیست ایمیل خود کنید

مراحل گفته شده را تکرار کنید

اما با خواندن این فرمول ممکن است فکر کنید که:

اما این که خیلی ساده است!

شاید فکر کنید این فرمول آنقدر ساده و پیش پا افتاده است که نمیتواند اثر بخش باشد.

حتما میگویید پس این همه روش های مختلفی چون سئو و بهینه سازی سایت ،  پیدا کردن کلمات کلیدی، لینک دهی داخلی و ایجاد یک لینک، نوشتن رپورتاژ، استفاده از روش های کامنت گذاری یا استفاده از تبلیغات و رپورتاژ آگهی و  PPC ها و پاپ آپ ها چه؟

اما اگر کمی دقت کنید خواهید دید که همه این روش ها بر اساس این فرمول پاسخ گو خواهند بود. زمانی که بتوانید این فرمول را بشناسید و بر اساس آن روش مناسب برای سایت خود را انتخاب کنید مطمئن باشید نه تنها میتوانید بازدید خوبی برای سایت خود بیابید بلکه این بازدید کننده هدفمند خواهد بود.

علاوه بر این تبدیل این بازدید کنندگان به مشتری و کسب درآمد و فروش از آن ها به مراتب آسان تر خواهد بود.

درست است که این فرمول ساده است اما مطمئن باشید که کار میکند و بسیار موثر است. متاسفانه افراد تمام وقت خود را صرف پیدا کردن یک روش خاص یا پیچیده میکنند، آن ها همواره به دنبال یک راز یا مسیر کوتاهی هستند که بتوانند به هدف شان برسند، در صورتی که اگر به اساس و پایه هر چیزی برگردند و اصول و اساسی را پیاده کنند موفقیت آن ها بسیار سریعتر و تضمین تر شده خواهد بود.

اگر اکنون تصمیم به طراحی وب سایت شرکتی در شیراز یا طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز و یا طراحی وب سایت بیمه در شیراز  را دارید روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

چگونه شرکت طراحی سایت خود را انتخاب کنیم

 

انتخاب شرکت طراحی سایت اولین و مهم ترین گام در ورود به دنیای دیجیتال محسوب میشود. شرکت‌ها و کسب و کارهایی که تصمیم به ورود به دنیای دیجیتال و بطور مشخص دیجیتال مارکتینگ شده اند کاملا این نکته را میتوانند به شما گوش زد کنند که چقدر انتخاب شرکت طراحی سایت مهم است. برای انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نکات مهمی توجه نمائید. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

 

شرکتی که به تازگی تاسیس شده است و با استراتژی هدف خود را دنبال میکند تصمیم دارد وارد دنیای پر هیاهو و جذاب اینترنت و وب و دیجیتال مارکتینگ شود . باید جست وجوی کافی به عمل آورد  که یک مجموعه ی فنی که تجربه‌ی فراوان در دنیای دیجیتال داشته باشد، او را همراهمی نمائید. چون شرکت ها به مسائل فنی و برنامه نویسی علم و اطلاعاتی ندارند  سبب  میشود که قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت تحقیقات بیشتری به عمل آورند . حال سوال اینجاست که چگونه شرکت طراحی سایت خود را انتخاب نمائیم. پاسخ به این سوال را میتوان بطور خلاصه اینگونه بیان نمود: تجربه، تعهد، دانش و قیمت مناسب.

ویژگی ها یک شرکت طراحی سایت خوب

    تجربه: بدیهی است زمانی که شرکت طراحی سایت شما، خود تجربه‌ی کافی در دنیای وب نداشته باشد شما را به بیراهه میبرد. این بیراهه بجز اتلاف زمان شما در این دنیای پر سرعت رقابت، میتواند هزینه های بسیار نیز بر شما تحمیل نماید. یک شرکت طراحی سایت باتجربه بهترین، سریع ترین و کم هزینه ترین روش را باتوجه به کسب و کار شما، برای شما خواهد یافت.

    تعهد: طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ یک کار کاملا فنی و تخصصی است. یک شرکت طراحی وب سایت معتبر میداند که نباید شما در این راه تنها بگذارد. این پروسه یک پروسه طولانی و مادام العمر است. بدیهی است رها کردن آن با توجه به فعالیت رقبای شما، بازگشت به نقطه‌ی صفر است. تعهد شرکت طراحی وب سایت شما باعث پیشرفت و ماندگاری شما در وب خواهد شد.

    دانش: دنیای وب و اینترنت یه شرعت در حال تغییر و پیشرفت است. در فضای امروزی عدم دانش کافی فنی، باعث کندی سرعت پیشرفت و گاها افزایش هزینه‌ها خواهد شد. بسیاری از کارها و نتایج راه میان بر هم دارد! این راه‌های میان بر بشدت زمان نتیجه گیری و هزینه‌ها را کاهش میدهد بشرط آنکه شرکت طراحی سایت شما آنرا بداند!

    قیمت مناسب: همه‌ی بحث در هر کاری سر قیمت آن است! اکنون زمانه‌ی آن است که بهترین کیفیت با کم ترین هزینه میبایست ارائه گردد. شرکت طراحی وبسایت با تجربه این مسئله را میداند پس کیفیت را گران نخرید.

فعالیت های ما :

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آذر 1397 | نظرات ()