نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

دکتر متخصص اعصاب و روان و روانپزشک در شیراز، پزشک متخصص در زمینه بیماری های روحی و روانی است. و به این دلیل که 7 سال دوره پزشکی را نیز می گذارنند، می تواننده برای بیماران دارو تجویز کنند. روان پزشکان جزو محدود از متخصصان حیطه ی روان شناسی هستند که اجازه تجویز دارو دارند. و به جز بخش روحی، بخش فیزیکی بیمار را نیز چک می کنند.

متخصص اعصاب و روان خوب شیراز

بهترین متخصص اعصاب و روان شیراز

برای شناخت بهترین متخصص اعصاب و روان در شیراز باید در ابتدا بدانید چرا در زندگی نیاز دارید به آن ها مراجعه کنید. همه ی ما در زندگی با مشکلات و سختی های زیادی مواجه می شویم و  در بسیاری از موارد به تنهایی نمی توانیم با آن ها مقابله کنیم. از این رو نیاز است گاها به یک مشاور روان شناسی مراجعه کنیم تا به بهترین شکل و حالت ممکن بتوانیم از پس مشکلات برآییم.

دکتر اعصاب و روان خوب شیراز

بسیاری از مردم فکر می کنند روانپزشک ها همیشه برای بیماران خود دارو تجویز می کنند و این دارو ها وابستگی می آورد، از مراجعه به آن ها امتناع می کنند. اما باید بدانیم که یک دکتر اعصاب و روان خوب کسی است که از تجویز سریع دارو بپرهیزد و در ابتدا با استفاده از روش های درمانی دیگر به مراجعه کننده کمک کند. دکتر سید سادات سپهرتاج و همکارانشان از دکتر های اعصاب و روان و روانشاسان خوب شیراز هستند که با اطلاع و استفاده از بهترین و جدید ترین روش های درمانی به مراجعه کنندگان در روند درمان و حل مشکلات خود کمک فراوانی می کنند.

 

 

منبع : https://doctorsepehrtaj.com/%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b9%d8%b5%d8%a7%d8%a8-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

 

 

 

 

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم (Soprano ICE Platinum) که در این مقاله به اختصار از آن به پلاتینیوم یاد می کنیم ، یکی از جدید ترین دستگاه های لیزر موهای زائد در سال 2021 است. با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم از شرکت آتیه فرداد لوتوس ارائه دهنده ی انواع دستگاه لیزر موهای زائد، از مزایای بی شمار این دستگاه حذف موهای زائد بهره مند شوید. همانطور که بسیاری از کلینیک های زیبایی در سراسر جهان از این دستگاه بی نظیر استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

مشخصات دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

 

 

 

دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو آیس پلاتینوم همان طور که از نامش پیداست دارای سیستم خنک کنندگی بسیار قدرتمند است که موجب می شود پوست هیچ گونه آسیب و سوختگی را تجربه نکند. همچنین این قابلیت موجب می شود تا پوست در زمان طولانی مدت خنک باقی بماند. این دستگاه قدرت بسیار زیادی برای نفوذ در اعماق پوست دارد و سرسخت ترین مو ها را نیز حذف می کند. البته این قدرت نفوذ عمیق آن در پوست موجب کلاژن سازی بیش تر نیز می شود.

 

 

 

 

از ویژگی های دستگاه لیزر پلاتینیوم که آن را از بقیه ی دستگاه های لیزر موهای زائد متمایز می کند، ایمنی بسیار بالای آن است که هم از بیمار و هم از دکتر مراقبت می کند. با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم می توانید موهای زائد بدن مراجعه کنندگان خود را به طور دائمی حدف کرده و لبخند رضایت را بر روی لب های آن ها ببینید.

 

 

 

 

از دیگر مشخصات دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

 

 

  • دارای سیستم اپتیکی واگرا کننده ی خاص
  • جذب شدن به وسیله ی رنگدانه ها
  • افزایش شادابی پوست با موزدایی آن
  • درمان موثر ضایعات از جمله ضایعات رنگدانه و ضایعات عروقی

 

 

 

 

 

 

 

فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

 

 

 

با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار خواهید شد که از ترکیب چندین تکنولوژی و طول موج به وجود آمده و استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. دستگاهی بدون درد که می توانید برای انواع پوست و انواع مو آن را به کار بگیرید. طول موج های مختلف دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم شامل طول موج الکس با 755 نانومتر، طول موج دایود با 810 نانومتر و طول موج ان دیاگ با 1064 نانومتر می شود که هر کدام از این طول موج ها بر روی بخش خاصی از موهای زائد بدن تمرکز دارند.

 

 

 

 

به عنوان مثال طول موج الکساندرایت با 755 نانومتر برای حذف موهای سطحی مانند بالای ابرو ها و بالای لب مورد استفاده قرار می گیرد. طول موج دایود با 810 نانومتر فولیکول مو را با قدرت نفوذ بالا و عمیق هدف قرار می دهد. و در نهایت طول موج ان دیاگ با 1064 نانومتر که با جذب بسیار کم ملانین موجب عمیق ترین نفوذ در فولیکول مو می شود.

 

 

 

 

اگر به دنبال دستگاه لیزر موهای زائد به صورت دائمی برای کلینیک خود هستید، شرکت آتیه فرداد لوتوس با سابقه ای طولانی در فروش انواع دستگاه های لیزر از جمله فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم ، این دستگاه عالی را به شما پیشنهاد می کند.

 

 

 

 

 

 

 

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

 

 

 

با توجه به ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی که برای این دستگاه برشمردیم ، اما قیمت آن بسیار مناسب است. مخصوصا اگر آن را از شرکت آتیه فرداد لوتوس خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم با شرکت آتیه فرداد لوتوس در تماس باشید. لازم به ذکر است که شما می توانید این دستگاه را به صورت قسطی نیز از ما خریداری نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم در شیراز

 

 

 

 

هر چند سعی کردیم در بخش های قبل به بررسی مشخصات و ویژگی های دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم بپردازیم، اما هنوز هم موارد نا گفته ای وجود دارد. توان دستگاه لیزر پلاتینیوم 800 وات و تعداد شات آن 20/000/000 است. صفحه نمایش LCD ، 10 اینچی دارد و مجهز به سیستم TEC که خنک کننده بسیار قوی است، می باشد.

 

 

 

 

اگر ساکن شیراز هستید می توانید با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم در شیراز از شرکت آتیه فرداد لوتوس از مزایای بسیاری از جمله تحویل سریع بهره مند شوید. برای اطلاعات بیش تر با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم در شیراز

 

 

 

 

شرکت آتیه فرداد لوتوس که در زمینه ی فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم در شیراز فعالیت دارد، مفتخر است که این دستگاه را بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عزیزان عرضه نماید. امید است که بتوانیم پاسخگوی نیاز های مشتریان خود باشیم.

 

 

 

 

 
آتیه فرداد لوتوس https://lotusmedical.ir/

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

شیراز پیشه ، بزرگ ترین بانک مشاغل شیراز

 

سایت شیراز پیشه به عنوان جامع ترین سایت مشاغل شیراز با هدف معرفی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در زمینه های زیبایی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی و... در تلاش است تا بتواند با انتشار آگهی رایگان شیراز رونق بخش کسب و کار هموطنان خود باشد. با ثبت کسب و کار خود و درج تبلیغ مشاغل شیراز در بانک مشاغل شیراز به دیده شدن خود کمک کنید. کسب اطلاعات کامل از بهترین مشاغل در شیراز در زمینه های مختلف در استان فارس و شهر شیراز در سایت آگهی مشاغل شیراز پیشه به هر آن چه که نیاز دارید خواهید رسید.

برای درج تبلیغات در شیراز آگهی می توانید با راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()