میکرودرم
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

میکرودرم

امروزه زیبا جلوه کردن برای بسیاری از اشخاص حرف اول را می زند. جوانسازی پوست از جمله اقداماتی است که باعث افزایش انرژی مثبت شما خواهد شد. هر کس شما را ببیند با گفتن این جمله که: خودت هستی؟ نشناختمت. شما را خوشحال خواهد کرد و شما شگفت زده خواهید شد.

امروز با معرفی میکرودرم در خدمت شما هستیم. میکرودرم از جمله روش های زیبایی و جوانسازی به شما می آید که اغلب برای پاکسازی پوست شما به کار می رود. جلسات درمانی  این روش، معمولاً بین چند دقیقه تا چند ساعت طول می‌کشند. بعد از جلسات درمانی نیازی به استراحت یا مراقبت خاصی نیست. میکرودرم باعث حذف لایه شاخی پوست می شود. لایه شاخی پوست به لایه ای گفته می شود که شامل سلول های مرده و آسیب دیده است. برخی از انواع میکرودرم، کاملا فیزیکی صورت می گیرد.

قیمت میکرودرم صورت

تعداد جلسات میکرودرم به نوع پوست‌ارتباط دارد و در مورد پوست هایی که  مشکل آن‌ها بسیار عمیق  و جدی است بیشتر خواهد بود. در جلسات اول لایه مرده سطح پوست از بین می‌رود، به همین دلیل در اوایل میکرودرم فاصله بین جلسات کوتاه‌تر است تا نتیجه و بازده بهتری داشته باشد.مورد بعدی که قیمت را متفاوت می کند، کلینیک انتخابی است. هر چه کلینیک پیشرفته تر و مجهز تر باشد، قیمت خدمات ارائه شده بیشتر خواهد بود. انتخاب دستگاه ها نیز باعث تفاوت قیمت می شود.

قیمت میکرودرم

ناحیه درمان، از جمله عوامل موثر در افزایش یا کاهش قیمت میکرودرم می باشد. هرچه ناحیه میکرودرموسیع تر باشد، قطعا قیمت میکرودرم نیز افزایش می یابد. از دیگر عواملی که می‌تواند روی قیمت میکرودرم تاثیرگذار باشد، عمق و نوع لایه ‌برداری می باشد. هرچه عمق مشکلات پوستی بیشتر باشد به مراتب هزینه میکرودرم هم افزایش پیدا خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: