نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

هند اسپید چیست؟

 

 

هند اسپید یک بازی رومیزی است. یعنی بازیکنان به دور یک میز جمع شده و بازی را انجام می دهند. این بازی هم برای دو نفر و هم برای چهار نفر قابل استفاده است. در واقع یک بازی رقابتی است و بازکنان باید زوج باشند.

اما این بازی چگونه انجام می شود؟ روی میز چراغ های زیادی در سمت هر بازیکن وجود دارد. هنگامی که بازی شروع می شود، برخی از این چراغ ها روشن می شوند و بعضی از آن ها خاموش می مانند. بازیکنان باید دکمه های مربوط به چراغ های روشن را فشار دهند و امتیاز کسب کنند.

دقت داشته باشید که دکمه ی چراغ های خاموش نباید فشرده شوند. در غیر این صورت، یعنی فشردن دکمه ی چراغ های خاموش، از بازیکنان امتیاز کم می شود.

 

فواید بازی هند اسپید

بازی هند اسپید یک بازی سرعتی است و علاوه بر ذاین نیاز به تمرکز بسیار زیادی دارد. دکمه هایی که روی میز قرار دارندف خیلی سریع روشن و خاموش می شوند. بنابراین بازیکنان باید از سرعت عمل و تمرکز بسیار بالایی برخرودار باشند تا بتوانند امتیاز کسب نمایند.

با توجه به این موضوع، این بازی به مرور زمان روی سرعت عمل و تمرکز بازیکنان تاثیر فوق العاده ای خواهد گذاشت. همچنین توانایی و تحرک بدنی در این بازی نیز بسیار مهم است. چرا که با افزایش سرعت بازی، جابجایی بازیکنان نیز بیشتر می شود. بنابراین این بازی موجب افزایش تحرک بدن نیز خواهد شد.

 

 هند اسپید یکه سازان

هند اسپید در شیراز

هند اسپید چیست؟

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

نوبت پزشک شیراز

دندانپزشک در شیراز

 

 

دهان ما باکتری های زیادی دارد و اگر از آن مراقبت نشود، بروز بیماری های مختلف دهان و دندان دور از انتظار نیست. به همین دلیل چکاپ های منظم توسط دندانپزشک در شیراز توصیه می شود. دندانپزشکان خود نیز تاکید زیادی دارند که حداقل سالی یک بار باید وضعیت کلی دندان ها توسط دندانپزشک بررسی شود. اما بهتر این است که هر 6 ماه یک بار انجام شود. بیماری‌های لثه، پوسیدگی دندان، ناراحتی‌های ویروسی و دیگر عفونت‌های شایع دهانی از جمله مواردی است که در صورت عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و عدم مراجعه به دندانپزشک رخ می دهد.

 

 

 

دندانپزشک کودکان در شیراز

 

 

بسیاری از افراد تصور می کنند که چون دندان های کودکان شیری هستند و قرار است بیفتند، رسیدگی به آن ها اهمیت زیادی ندارد. اما این تفکر اشتباه است و حتی می توان گفت که سلامت دندان های شیری زمینه ساز دندان های دائمی کودکان هستند. بنابراین نیاز است که حتما کودکتان زیر نظر دکتر دندانپزشک کودکان باشد.

این موضوع از آن جهت اهمیت زیادی پیدا می کند که کودکان در مرحله ی رشد هستند و چنانچه دچار بیماری های دهان و دندان شوند، ممکن است بر روند رشد آن ها تاثیر منفی بگذارد.

 

 

 

بهترین دندانپزشک در شیراز

 

 

می توان گفت دندانپزشکی هم علم است و هم هنر. چرا که دندانپزشک باید ظرافت زیادی در آن به کار ببرد. بهترین دندانپزشک در شیراز دندانپزشکی است که علاوه بر علم بالایی که در این زمینه دارد، از مهارت و تجربه ی خوبی نیز برخوردار باشد. همچنین دندانپزشکی نیاز به دستگاه ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته دارد که یک دندانپزشک خوب باید از آن ها استفاده نماید.

دقت بالا، اخلاق خوب، صبر و حوصله، تمرکز، اطلاعات و اعتماد به نفس را نیز می توان از ویژگی های یک روانپزشک خوب در شیراز دانست.

 

 

 

کلینیک دندانپزشکی شیراز

 

 

 

 

امروزه بیش تر مردم برای کار های دندانپزشکی خود به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه می کنند. چرا که کلینیک های دندانپزشکی به صورت تخصصی تر کار می کنند. مواردی مثل ترمیم، جرم گیری، عصب کشی و یا کشیدن دندان را می توان در مراکز عمومی دندانپزشکی نیز انجام داد. اما برای امور تخصصی تر مثل ایمپلنت و ارتودنسی باید حتما به کلینیک دندانپزشکی در شیراز مراجعه نمایید.

شما می توانید بهترین دندانپزشک های شیراز را در این صفحه از وبسایت نوبت پزشک شیراز ببینید و از طذیق همین سایت نیز نوبت خود را رزرو نمایید.

 

 

 

 

 

بهترین فوق تخصص دندانپزشکی شیراز , دندانپزشکی شیراز اقساطی , دکتر دندانپزشک کودکان شیراز , بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز , دندانپزشک خوب در شیراز , دکتر دندانپزشک در شیراز , دندانپزشک اطفال در شیراز , دندانپزشک زیبایی در شیراز

 

 

 اخذ نوبت پزشک (nobatepezeshk.ir)

 

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

ایرانیان همیشه توجه زیادی به هنر و موسیقی، داشته و دارند. به طوریکه اغلب مردم، کودکان خود را از سنین کم به یادگیری موسیقی سوق می دهند. داشتن آلات و لوازم موسیقی مناسب به فرد یادگیرنده کمک شایانی می کند. خرید ارگ حرفه ای، به افراد علاقه مند کمک می کند تا به بهترین روش، بتوانند موسیقی را دنبال کنند.

مشخصات ارگ حرفه ای

  • دارای سبک های متفاوت باشد
  • قابلیت ظبط و پخش صدا از طریق USB  را نیز داشته باشد
  • حاوی ظبط کننده داخلی با ترک های نسبتا زیاد باشد.
  • اسپیکر داخلی پرقدرت، یکی از ویژگی های ارگ حرفه ای به شمار می آید.

قیمت ارگ کرگ

با ارگ کرگ قادر هستید با گروه سازهای بکینگ ترک، تک نوازی انجام دهید تا حد امکان از خلاقیت خود استفاده کنید و قطعات بی نظیر بسازید. کیبورد ارنجرهای سری PA کمپانی کرگ اولین انتخاب بسیاری از آهنگسازان می دهد.این ویژگی های بی نظیر این محصول، قیمت ارک کرگ را تا حدی بالا می برد. ارگ کرگ برای افرادی که به خرید ارگ حرفه ای علاقه دارند کارآمد است.

راهنمای خرید ارگ حرفه ای

قبل از خرید ارگ و دیگر آلات موسیقی، باید مطمئن شوید که این وسیله تا چه حد می تواند نیاز شما را برآورده کند. باید مطمئن شوید که این وسیله آپشن های موجود را دارد یا خیر. اما اگر قصد حرفه ای کار کردن را ندارید، بهتر است از یک ارگ نسبتا ساده تر کمک بگیرید و در مراحل بعد که پیشرفت کردید، آن را با ارگ حرفه ای جایگزین کنید.

زیرا تعدادی از کیبوردها، برای افراد مبتدی ساخته شده اند.

خرید اقساطی ارگ

به دلیل قیمت نسبتا زیاد این محصول، قبل از خرید محصول اطمینان حاصل کنید که نوع محصول با خواسته شما مطابقت دارد. خرید اقساطی ارگ، به افراد امکان پرداخت هزینه به صورت تدریجی را می دهد و خیال شما را آسوده می کند. خرید ارگ حرفه ای پیشنهاد امروز ما به شما است.

خرید ارگ حرفه ای

قیمت ارگ حرفه ای

خرید اقساطی ارگ حرفه ای



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به خرید خانه هایی ویلایی مخصوصا در شمال کشور دارند. قیمت خانه های ویلایی به نسبت خانه های آپارتمانی زیاد است. قیمت این املاک از 850 میلیون شروع و تا 3 میلیارد ادامه دارد. افزایش قیمت ها به متراژ و امکانات داخلی ویلا بستگی دارد.

خرید ملک ویلایی

شما باید هنگام خرید ملک ویلایی به موارد متعددی از جمله: متراژ، کنار ساحل دریا بودن و آپشن های داخلی عمارت دقت کنید.

خانه ویلایی دوبلکس: این خانه ها طوری طراحی شده است که شما می توانید به راحتی از دوبلکس منظره دریا را تماشا کنید و لذت ببرید. خرید این طور املاک تنها یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است که در طی چندین سال، سرمایه تان رشد چشمگیری خواهد داشت.

خرید خانه ویلایی دوبلکس با استخر

طراحی و اجرای یک خانه ویلایی دوبلکس استخر دار باید توسط یک مهندس معمار انجام گیرد. ترسیم نقشه خانه ویلایی استخر دار به خلاقیت زیادی نیاز دارد. ویلا استخر دار فضایی زیبا و آرامش بخش برای شما ایجاد می کند. استخر در ویلا به جذابیت ویلای شما می افزاید. در ایران برای راحتی خیال، معمولا در هنگام ترسیم، اطراف استخر پوششی در نظر گرفته می شود.

قیمت خانه ویلایی حیاط دار

بسیاری از افراد آپارتمان را مناسب زندگی نمی دانند. به علاوه در طی چند سال اخیر متاسفانه فرهنگ آپارتمان نشینی رشد نکرده است. قیمت خانه ویلایی حیاط دار، نسبتا زیاد است اما شما اطمینان خاطر دارید که استقلالتان کاملا حفظ می شود.

قیمت خانه حیاط دار شیک

توجه به عواملی چون زمین‌شناسی و اقلیم از اصلی‌ترین فاکتورها در خصوص طراحی یک خانه حیاط دار شیک  می‌باشد. بنابراین پس از مطالعات کافی در این خصوص و با توجه به سلیقه کارفرما عملیات طراحی این نوع بنا آغاز می‌شود. البته در کنار طراحی خانه حیاط دار شیک، نباید از طراحی چشم‌انداز مناسب و با صفا غافل شد، چرا که چشم‌انداز خانه حیاط دارشیک بسیار اهمیت دارد و مکمل طراحی یک ویلای خوب، محوطه‌سازی مناسب برای آن است. 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

میکرودرم

امروزه زیبا جلوه کردن برای بسیاری از اشخاص حرف اول را می زند. جوانسازی پوست از جمله اقداماتی است که باعث افزایش انرژی مثبت شما خواهد شد. هر کس شما را ببیند با گفتن این جمله که: خودت هستی؟ نشناختمت. شما را خوشحال خواهد کرد و شما شگفت زده خواهید شد.

امروز با معرفی میکرودرم در خدمت شما هستیم. میکرودرم از جمله روش های زیبایی و جوانسازی به شما می آید که اغلب برای پاکسازی پوست شما به کار می رود. جلسات درمانی  این روش، معمولاً بین چند دقیقه تا چند ساعت طول می‌کشند. بعد از جلسات درمانی نیازی به استراحت یا مراقبت خاصی نیست. میکرودرم باعث حذف لایه شاخی پوست می شود. لایه شاخی پوست به لایه ای گفته می شود که شامل سلول های مرده و آسیب دیده است. برخی از انواع میکرودرم، کاملا فیزیکی صورت می گیرد.

قیمت میکرودرم صورت

تعداد جلسات میکرودرم به نوع پوست‌ارتباط دارد و در مورد پوست هایی که  مشکل آن‌ها بسیار عمیق  و جدی است بیشتر خواهد بود. در جلسات اول لایه مرده سطح پوست از بین می‌رود، به همین دلیل در اوایل میکرودرم فاصله بین جلسات کوتاه‌تر است تا نتیجه و بازده بهتری داشته باشد.مورد بعدی که قیمت را متفاوت می کند، کلینیک انتخابی است. هر چه کلینیک پیشرفته تر و مجهز تر باشد، قیمت خدمات ارائه شده بیشتر خواهد بود. انتخاب دستگاه ها نیز باعث تفاوت قیمت می شود.

قیمت میکرودرم

ناحیه درمان، از جمله عوامل موثر در افزایش یا کاهش قیمت میکرودرم می باشد. هرچه ناحیه میکرودرموسیع تر باشد، قطعا قیمت میکرودرم نیز افزایش می یابد. از دیگر عواملی که می‌تواند روی قیمت میکرودرم تاثیرگذار باشد، عمق و نوع لایه ‌برداری می باشد. هرچه عمق مشکلات پوستی بیشتر باشد به مراتب هزینه میکرودرم هم افزایش پیدا خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

دریافت نوبت از کلینیک چشم پزشکی

جهت دریافت نوبت از کلینیک چشم پزشکی می توانید به دو صورت انلاین و حضوری اقدام نمایید اما اگر عجله دارید یا از شهری به شهر دیگر فقط به خاطر نوبت پزشک مسافرت می کنید، نوبت حضوری راه حل بهتری است.

نوبت دهی حضوری متخصص چشم پزشکی

برای نوبت دهی حضوری متخصص چشم پزشکی همه روزه می توانید با مراجعه به کلینیک نوبت را دریافت کنید اما قبل از دریافت نوبت حتما با پزشک عمومی مشورت کنید. امکان دارد بیماری تان به راحتی قابل درمان باشد و دیگر نیازی نباشد که شما در صف های طولانی دکتر متخصص، منتظر بنشینید تا بتوانید پزشک را ملاقات کنید. به علاوه شاید پزشک عمومی دارو های کم هزینه تری را برای شما پیشنهاد کرد. متخصص بیشتر برای سالمندان و کودکان تشخیص های دقیق و کاربردی می دهد. سن این دو گروه هم بسیار حساس است و هرگونه تشخیص اشتباه موجب درگیری های زیادی برای شخص می گردد.

نوبت دهی حضوری فوق متخصص چشم پزشکی

فوق متخصص چشم پزشکی در اغلب اوقات برای عیوب شبکیه و عنبیه چشم مورد توجه قرار می گیرد. در این موارد تشخیص بسیار سخت و غیر قابل برگشت است. شما عزیزان توجه داشته باشید که در قبال پرداخت هزینه بیشتر می توانید از ویزیت طولانی تر بهره مند شوید. فوق متخصص این مزیت را دارد که در مراحل انتهایی کار به شما انجام جراحی را پیشنهاد می دهد.خدمات کلینیک های چشم پزشکی به گونه ای است که شما با راحتی می توانید تمامی اقداماتی را که فوق متخصص از شما می خواهد انجام دهید و او را در دادن تشخیص همراهی کنید و بهترین نتیجه را از درمانتان بگیرید.

نوبت دهی حضوری بهترین کلینیک چشم پزشکی

نوبت دهی حضوری بهترین کلینیک چشم پزشکی به شما این امکان را می دهد که از انجام کلیه خدمات راضی بوده و بتوانید به نتایج آزمایشات و تشخیص ها اعتماد کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

قیمت دستگاه چاپ بنر

تبلیغات امروزه یکی از راه های جذب مشتریان و بالا بردن سود و افزایش درآمد می باشد. بسته به نوع کسب و کاری که دارید و خدماتی که ارائه می دهید، می توانید با تبلیغات کاربردی به نامی آشنا و ماندگار در ذهن مردم تبدیل شوید. چاپ بنر به شما این امکان  را می دهد که بتوانید به تمام این اهداف به بهترین شکل ممکن برسید. دستگاه چاپ بنر یکی از موارد کاربردی در این حوزه است.در ادامه خصوصیات و قیمت دستگاه چاپ بنر خوب را بیان می کنیم. دستگاه چاپ بنر   برای چاپ بنر، فلکس، استیکر، مش و ………… مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه چاپ بنر در اندازه‌های مختلف و با کیفیت و امکانات متفاوتی برای چاپ تولید می‌شوند. عرض چاپ این دستگاه‌ها معمولا ۱۵۰، ۱۸۰، ۲۲۰، ۲۵۰، ۳۲۰ ،۵۰۰ ،۸۰۰ سانتی‌متر می‌باشد.

عامل تعیین‌کننده  در قیمت دستگاه چاپ بنر در مرحله اول کیفیت چاپ و قیمت یک دستگاه چاپ بنر، نوع و تعداد هد به کار رفته در دستگاه است. در مرحله دوم آپشن‌های نصب‌شده بر روی دستگاه می‌باشد. هدهای چاپ بنر که بطور معمول در ایران استفاده می‌شود شامل هد زار -کونیکا – اسپکترا -سیکو – اپسون می‌باشند. خود این هدها به دسته‌بندی‌های دیگر مانند هد کونیکا ۵۱۲ و هد کونیکا ۱۰۲۴ وغیره تقسم شده اند.دستگاه چاپ بنر می تواند بنر را در سایز های مختلف و اندازه های گوناگون چاپ کند. اصلی ترین بخش یک دفتر چاپ، دستگاه چاپ بنر می باشد. این دستگاه فضای بسیار کمی در مقایسه با چاپخانه اشغال می کند و بسیار سریع و با صرفه می باشد. قیمت دستگاه چاپ بنر به عواملی همچون عرض چاپ، سرعت چاپ، تعداد هد ها بستگی دارد.

بهترین دستگاه چاپ بنر

کیفیت و سرعت بالا از ویژگی های بهترین دستگاه چاپ بنر می باشد. از جمله مواردی که دستگاه بنر را برتر از دستگاه های دیگر می کند این است که لوازم برقی آن برای پشتیبانی بسیار باشد.

قیمت بهترین دستگاه چاپ بنر

اگر دستگاه چاپ بنر به سیستم پرژ جدا، مجهز باشد باعث می شود تا رنگ کمتری در دستگاه استفاده شود و در رنگ صرفه جویی خواهد شد. دستگاه باید به طوری طراحی شده باشد که در صورت استفاده زیاد، برق زیاد مصرف نکند.قیمت بهترین دستگاه چاپ بنر به تمام این موارد بستگی دارد.

خدمات

خدمات طراحی و چاپ

قیمت دستگاه چاپ بنر



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

لیفتینگ صورت در شیراز

اکثر انسا ها با گذشت زمان دچار پیری پوست می شوند. طی روند پیر شدن پوست دچار  اغفتادگی می شود و قابلیعت ارتجاعی خود را از دست می دهد. در این شرایط بالا کشیدن صورت یا همان لیفتینگ کمک بزرگی به پوست و ظاهر شما می تواند باشد و نشانه های پیری و افزایش سن را از بین ببرد.عمل لیفتینگ ر ا معمولا اشخاصی که 40 تا 60 سال سن دارند جهت جوانسازی انجام می دهند تا سن شان 10 تا 15 سال کمتر از سن واقعی نشان داده شود. لیفتینگ صورت در شیراز به شما کمک می کند علاوه بر جوانسازی با برداشتن چربی های اضافی، سفت کردن عضلات صورت و کشیدن پوست جوانی به پوستتان برگردد.

 

انواع روش های لیفتینگ صورت در شیراز

با روش های گوناگونی لیفتینگ صورت انجام می پذیرد : در یک روش با استفاده از جراحی مقداری از سطح پوست برداشته می شود. سپس اطراف محل برداشته شدن پوست نزدیک شده و پوست به یک دیگر نزدیک شده و محل بخیه زده می شود. به این ترتیب سطح پوست مورد کشش قرار می گیرد.

 

لیفتینگ صورت با نخ

در روش دیگر لیفتینگ صورت در شیراز از نخ استفاده شده به طوریکه نخ از سطح پوست عبور داده می شود و تعدادی گره در جاهای مختلف این نخ ایجاد می گردد که باعث کشیده شدن پوست می شود. اکثر افراد از این روش ناراضی اند زیرا به گفته آنها نگهداری از آن سخت بوده و گره ها و نخ ها آسیب می بینند و فرآیند لیفتینگ دچار مشکل می شود. گاهی اثر این روش به سرعت از بین رفته و نتایج دلخواه حاصل نمی شود.

 

لیفتینگ صورت به روش هایفو تراپی

 دستگاه هایفو، روشی نوین برای لیفتینگ می باشد اما با توجه به قیمت بالای دستگاه، هزینه جلسات درمانی این روش گران است. درصد رضایت از این روش نیز بین بیماران کم بوده و تأثیرگذاری این روش نیز مورد پذیرش اکثر بیماران نمی باشد.

 

لیفتینگ به روش RF

روش دیگر لیفتینگ صورت در شیراز RF می باشد.  نام اصلی این روش، آر-اف فرکشنال(Fractional Radio Frequency)  است که در آن، از تاباندن موج الکترومغناطیس، با تنظیماتی خاص و دقیق در زمان بسیار کوتاه بر روی پوست استفاده می شود. در حین این تابش، سوزن های بسیار نازکی از جنس طلای ۲۴ عیار وارد سطح پوست می گردد (micro-needling).

فلز طلا باعث سفت شدن پوست می شود همراهی سوزن و طلا باعث شکستن کلاژن های پیر و قدیمی می شود و تولید کلاژن و سلول های تازه در سطح پوست سرعت صعودی به خود می گیرد. بدین ترتیب این فرآیند باعث نرمیو کشش پوست می شودو جوانسازی و لیفتینگ صورت و شادابی را به ارمغان می آورد. البته روند این فرآیند در پوست های مختلف، زمان های متفاوتی دارد، اما به دلیل این که بدون هیچ گونه خونریزی و جراحی است، عوارض جانبی خاصی (مانند التهاب، ورم، درد و اثرات بیهوشی یا بی‌حسی) برای شخص نداشته و چند ساعت بعد از انجام، فرد قادر به انجام کارهای روزمره ی خود می باشد.

پیشنهاد می شود در روز استفاده از این روش از تابش مستقیم نور آفتاب به محل مورد نظر جلوگیری شود. نتایج به کارگیری این روش تا دو هفته بعد قابل رویت می باشد و پیشنهاد می شود در این مدت از مواد آرایشی بهداشتی استفاده نشود.

 


:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

شاید تا کنون  در مسیری خلوت و کم تردد گیر کرده اید و ضرورت پنچرگیری سیار را حس کرده اید .به خصوص اگر شخصی با مشغله کاری فراوان باشید و زمان برایتان ارزش داشته باشد .پنچرگیری سیار تهران برای تمامی این  مشکلات شما راه حل در نظر گرفته است .پنچر شدن امری غیرقابل پیش بینی است . پس یک پنچرگیر سیار حکم قوت قلبتان را دارد .

پنچرگیری سیار تهران



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

فروشگاه آنلاین مواد غذایی ایرانی و افغانی

فروشگاه یلدا یک هایپر مارکت و سوپر مارکت اینترنتی و آنلاین مواد غذایی در آلمان می باشد. شما می توانید انواع مواد غذایی نظیر برنج، چای، قهوه، ترشی، خشکبار، میوه خشک، تنقلات، حبوبات، خرما، لبنیات، مربا، کنسرو، غذای آماده، عرقیات، ادویه جات، سبزیجات خشک، طعم دهنده ها و حتی لوازم آشپزخانه و … را از این مرکز خرید تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که شما می توانید به صورت آنلاین مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین با خرید از وبسایت یلدا شاپ، می توانید از مزایای قیمت مناسب، تخفیف های روزانه و پرداخت امن بانکی بهره مند شوید.

خدمات یلدا شاپ:

فروشگاه آنلاین مواد غذایی ایرانی در آلمان

فروشگاه آنلاین مواد غذایی افغانی در آلمان



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()