وکیل ملکی در شیراز
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

وکیل ملکی در شیراز

 

 

وکیل ملکی در شیراز به وکیلی گفته می شود که مسائل و مشکلات مربوط به اموال غیر منقول مانند خانه ، زمین و ... را در بین افراد حل و فصل می کند. خانه و زمین را از این جهت اموال غیر منقول می نامند که قابلیت جابجایی و انتقال را ندارند. بهره گیری از وکیل ملکی در شیراز در دعاوی مربوط به ملک و املاک موضوع بسیار مهمی است. چرا که قوانین مربوط به این حوزه یعنی املاک دارای پیچیدگی های بسیاری است که شاید شما با آن آشنا نباشید، ولی وکیل ملکی در شیراز به خوبی با آن ها آشناست و بنابراین به راحتی می تواند از موکل خود در دادگاه دفاع نموده و پرونده را به نفع وی تمام کند.

 

وکیل ملکی شیراز

همان طور که گفتیم وکیل ملکی در شیراز به مسائل مربوط به املاک رسیدگی می کند. انواع دعاوی ملکی که وکیل ملکی در شیراز می تواند وکالت آن ها را بر عهده بگیرد عبارتند از : جعل سند، افراز ملک، کلاهبرداری، تنظیم سند رسمی، خلع ید، تعدیل اجاره بها، ابطال قرارداد اجاره، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، تقسیم املاک مشاع، تخلیه ی املاک استیجاری، اخذ پایان کار، فسخ معامله، تصرف عدوانی، رفع مزاحمت از ملک، الزام به تحویل مبیع، انتقال یا فروش مال غیر، ممانعت از حق، مطالبه وجه التزام قراردادی، خیانت در امانت، فروش غیر قانونی ملک، انتقال منافع ملک، ورود غیر مجاز به ملک و ... .

 

بهترین وکیل ملکی در شیراز

بهترین وکیل ملکی در شیراز وکیلی است که از تمام قوانین مربوط به املاک و مستقلات اطلاع داشته و بتواند به درستی حق موکل خود را در دعاوی ملکی بگیرد. این مورد را می توان از پرونده های ملکی وکیل مورد نظر و میزان موفقیت وی در این پرونده ها متوجه شد. سابقه، تجربه و مخصوصا دانش بالا در رابطه با قوانین ملکی از خصوصیات مهم بهترین وکیل ملکی در شیراز می باشد.

 

وکیل امور ملکی در شیراز

ملک ها انواع مختلفی دارند اما مهم ترین آنها ملک مشاع و ملک مفروز می باشد. بیش ترین دعاوی ملکی نیز بر سر همین دو نوع ملک می باشد. ملک مشاع ملکی است که دو نفر یا بیشتر مالک آن ملک هستند و ملک مفروز به ملکی گفته می شود که فقط یک نفر مالکیت ملک را بر عهده دارد. اگر به مشکل حقوقی یا کیفری در ملک خود برخورده اید، بهتر است حتما از یک وکیل ملکی در شیراز مشاوره بگیرید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: