ایمپلنت ، کاشت دندان در شیراز
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

ایمپلنت ، کاشت دندان در شیراز

 

 

ایمپلنت و کاشت دندان روش بسیار محبوب و پرطرفداری برای جایگزین کردن دندان های آسیب دیده است. یک ایمپلنت و کاشت دندان خوب می تواند تا آخر عمر مانند دندان طبیعی خود فرد برایش کار کند؛ چرا که ایمپلنت و کاشت دندان همانند دندان طبیعی دارای ریشه و تاج است.

ایمپلنت و کاشت دندان پین های باریکی از جنس تیتانیوم هستند که از تیتانیوم ساخته شده و درون استخوان فک گذاشته می شود. پوسیدگی دندان، بیماری های لثه، ضربه، شکستگی و ... از عواملی هسند که باعث می شود فرد به ایمپلنت و کاشت دندان روی بیاورد. لازم است که ایمپلنت و کاشت دندان در سنی انجام گیرد که رشد فک و استخوان فرد کامل شده باشد. بنابراین ایمپلنت و کاشت دندان برای افراد زیر 16 سال توصیه نمی شود.

انجام ایمپلنت و کاشت دندان مزایا و فواید بسیاری دارد. از جمله ی فواید ایمپلنت و کاشت دندان می توان به عدم آسیب ایمپلنت به استخوان فک، عدم درد و ناراحتی در دندان، انجام ایمپلنت همزمان با کشیدن دندان، عدم پوسیدگی دندان کاشته شده، عدم لغزش و جابه جایی در دندان کاشته شده، محافظت دندان ایمپلنت شده از دندان های سالم، راحت صحبت کردن و ... اشاره کرد.

ایمپلنت و کاشت دندان نسبت به روش های دیگر جایگزینی دندان از دست رفته نیاز به نگهداری کمتری دارد و برای بهداشت و سلامت دهان و دندان بهتر است. شانس  موفقیت ایمپلنت و کاشت دندان نیز نسبت به روش های دیگر بیشتر است و با بیش از 95 درصد موفقیت روبروست.

در اینجا سعی شده لیست خدمات ایمپلنت ، کاشت دندان در شیراز ، ایمپلنت قسطی شیراز ، مرکز تخصصی کاشت ایمپلنت دندان در شیراز و ایمپلنت دندان اقساطی و ارزان در شیراز را ارایه دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: