نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

فروشگاه آنلاین مواد غذایی ایرانی و افغانی

فروشگاه یلدا یک هایپر مارکت و سوپر مارکت اینترنتی و آنلاین مواد غذایی در آلمان می باشد. شما می توانید انواع مواد غذایی نظیر برنج، چای، قهوه، ترشی، خشکبار، میوه خشک، تنقلات، حبوبات، خرما، لبنیات، مربا، کنسرو، غذای آماده، عرقیات، ادویه جات، سبزیجات خشک، طعم دهنده ها و حتی لوازم آشپزخانه و … را از این مرکز خرید تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که شما می توانید به صورت آنلاین مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین با خرید از وبسایت یلدا شاپ، می توانید از مزایای قیمت مناسب، تخفیف های روزانه و پرداخت امن بانکی بهره مند شوید.

خدمات یلدا شاپ:

فروشگاه آنلاین مواد غذایی ایرانی در آلمان

فروشگاه آنلاین مواد غذایی افغانی در آلمان



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

خرید، قیمت و مشخصات کیلر

 

 

کیلر یکی از مواد پر کاربرد در صنعت چوب و خودرو است که افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند. اما می خواهیم بدانیم کیلر چیست؟ کیلر یک رنگ شفاف است که به منظور پوششی روی چوب یا بدنه ماشین به کار می رود. قبل از اینکه کار کیلر زدن روی چوب و خودرو انجام شود، ابتدا روی آن سیلر می زنند. سیلر و کیلر هر دو برای این به کار می روند که رنگ آمیزی چوب و اتومبیل به درستی انجام شود. سیلر باعث می شود که رنگ به راحتی به بدنه بچسبد و کیلر نیز پوششی است که رنگ را تثبیت می کند. خرید، قیمت و مشخصات کیلر موضوع این مقاله از وبسایت شرکت پلیمر رزین می باشد. با ما همراه باشید.

 

خرید، قیمت و مشخصات کیلر

 

خرید کیلر

شما می توانید انواع خرید کیلر را چه برای خودرو و چه چوب با بهترین کیفیت و قیمت از شرکت پارتاکنا رزین خریداری نمایید. کیلر ها در دو نوع مات و براق وجود دارند و کاربرد هر کدام بستگی به سلیقه و نظر شما و مشتری شما دارد. کیلر زدن با استفاده از یک قلم مو یا پیستوله انجام می شود که شما باید همراه با کیلر آن را نیز خریداری نمایید.

کیلر های تولید شده در شرکت پارتاکنا رزین در برند های مختلفی است که عبارتند از:

  • کیلر پارتاکنا
  • کیلر پارتامیکس
  • کیلر رانا
  • کیلر لاکسید

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با هر کدام از آن ها با شماره های 0993068809 ، 09143328641 ، 09144742163 تماس حاصل نمایید.

 

مشخصات کیلر

مهم ترین مشخصات کیلر ها را می توان موارد زیر نام برد:

  • در دو نوع مات و براق وجود دارند.
  • در برابر اسید، هیدروکربن ها، آب، خراش، ضربه و سایش بسیار مقاوم هستند.
  • زمان خشک شدن آن بسیار کوتاه است.
  • فقط نیاز به یک لایه پوشش دارد.
  • ترکیبی از رزین و حلال است.
  • قابلیت شعله وری بالایی دارند.

 

قیمت کیلر

قیمت کیلر با توجه به نوع آن متغیر است. شما می توانید با شماره های 0993068809 ، 09143328641 ، 09144742163 تماس گرفته و از قیمت محصول مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

 

 

منبع : شرکت پارتاکنا رزین

 

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

هاردنر – خرید، قیمت و مشخصات

 

 

هاردنر که معادل انگلیسی آن Hardener می باشد به نام های دیگری از جمله سخت کننده، خشک کننده و یا خشک کن نیز معروف است. اما سوال این است که هاردنر چیست؟ هاردنر ماده ای است که از ترکیبات شیمیایی خاص و مختلفی تهیه می شود. کاربرد هاردنر و موارد استفاده آن چیست؟ این ماده در فرآیند تولید رزین اپوکسی به کار برده می شود و وظیفه ی آن هم افزایش مقاومت است و هم به عنوان خشک کننده مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله از وبسایت شرکت پلیمر رزین، نحوه خرید، قیمت و مشخصات هاردنر را بررسی می کنیم.

 

هاردنر – خرید، قیمت و مشخصات

 

انواع هاردنر

انواع هاردنر بر اساس نوع کاربرد آن ها عبارتند از:

  • هاردنر پلی آمید

  • هاردنر پلی آمین

  • هاردنر انیدرید

  • هاردنر فنل آمین

 

و اما هاردنر هایی که در شرکت پارتاکنا رزین تولید می شود، در برند های متفاوتی است که به شرح زیر می باشد:

  • هاردنر اوربیتال (خشک کن اوربیتال)

  • هاردنر آی کیو (خشک کن آی کیو)

  • هاردنر پارتاکنا (خشک کن پارتاکنا)

  • هاردنر پارتامیکس (خشک کن پارتامیکس)

  • هاردنر رانا (خشک کن رانا)

  • هاردنر لاکسید (خشک کن لاکسید)

 

خشک کن هاردنر

همانطور که در ابتدای این مطلب توضیح دادیم، هاردنر ها را به نام خشک کن نیز می شناسند. چرا که رزین های اپوکسی برای خشک شدن نیاز به ماده ای دارند که آن ماده هاردنر است. و از آنجایی که در مرحله ی خشک کردن رزین های اپوکسی به کار برده می شود، به آن خشککن نیز گفته می شود.

 

قیمت و خرید هاردنر

قیمت هاردنر بستگی به نوع کاربرد و برند آن دارد. اما نگران قیمت آن نباشید. شرکت پارتاکنا رزین، قیمت هاردنر را متناسب به هر بودجه ای در نظر گرفته است. برای اطلاع از قیمت و خرید هاردنر با شماره ی 0993068809 در تماس باشید.

 

مشخصات هاردنر

مشخصات هاردنر ها با توجه به نوع آن متفاوت است. اما از مهم ترین ویژگی های آن می توان به قدرت چسبندگی بالا، ضد آب بودن، مقاومت بالا مخصوصا در برابر رطوبت، قابلیت مشخص کردن زمان به عمل آمدن مواد، قابلیت شستشو، قابلیت استفاده بر روی سطوح مختلف و عدم تغییر کیفیت اشاره کرد.

 

 

پارتاکنا رزین

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

انواع آپشن و امکانات خودرو

 

 

اتوهلد: در زمان ترافیک بسیار استفاده میشود.     عملکرد:هنگام ترمز،ترمزدستی را نگه میدارد و نیازی به گرفتن دائم ترمز نیست.

پس از آن با فشاردادن پدال گاز،ترمز دستی رها شده و خودرو حرکت میکند.

 

تندوتیز

درج آگهی ملک رایگان



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

آزمون SAT چیست؟

 

SAT

 


آزمون «SAT» مخفف عبارت «Scholastic Aptitude Test» است. این آزمون در کشور آمریکا و اولین بار در سال 1926 توسط مؤسسه غیرانتفاعی «College Board» پایه‌گذاری شده است و توسط سرویس آزمون تحصیلی «ETS» یا «Educational Testing Service» مدیریت می‌گردد. این آزمون جنبه سنجش تحصیلی دارد و برای تمامی افرادی است که با حداقل سن 17 تا 18 سال و دارا بودن مدرک دیپلم هدف ادامه تحصیل داشته باشند. هرساله تعداد افرادی که در آزمون SAT شرکت می‌کنند روبه‌بالا است و این آزمون در سرتاسر جهان دارای بیش از هزار مرکز آزمون است. SAT یکی از پراستفاده‌ترین آزمون‌ها برای تحصیل در ترکیه به شمار می‌رود. فرم کامل SAT آزمون ارزیابی اسکولاستیک است که قبلاً به عنوان آزمون استعداد تحصیلی شناخته می شد. SAT یک آزمون استاندارد است که توسط هیئت College board آمریکا برگزار می شود و دانش آموزان متقاضی پذیرش در کالج ها یا دانشگاه های عالی رتبه در ایالات متحده ، انگلستان ، کانادا ، استرالیا ، ترکیه و سایر کشورها باید آن را انجام دهند. آزمون SAT در گروه آزمون های استعداد تحصیلی است که در آن توانایی های فرد مورد ارزیابی قرار می گیرد و مدرک این آزمون جز مدارک لازم برای پذیرش در دوره ی کارشناسی در اکثر دانشگاه های آمریکا و دانشگاه های کشورهای کانادا، استرالیا، نروژ، ترکیه و انگلستان و..... میباشد.

 

زمان برگذاری آزمون SAT

آزمون «SAT» برای کسانی که در آمریکا زندگی می‌کنند به مدت‌زمان 7 بار در سال و در طی ماه‌های مارس، می، ژوئن، آگوست، اکتبر، نوامبر و دسامبر برگزار می‌گردد. در غیر این صورت به مدت‌زمان 4 بار در سال و در ماه‌های مارس، می، اکتبر و دسامبر برگزار می‌گردد؛ البته روزهای برگزاری آزمون در کشورهای مختلف ممکن است متغیر باشد. 

 

مهلت اعتبار آزمون

هر زمان که شما مدرک آزمون SAT خود را دریافت کنید، از آن تاریخ به‌مدت 2 سال اعتبار دارد. لازم به ذکر است پس از گذشت این زمان موظف به شرکت مجدد در آزمون خواهید بود. بهتر است بدانید به 2 دلیل مدرک آزمون SAT به‌مدت 2 سال معتبر است: 1. در طی 2 سال امکان تغییر قواعد و شرایط آزمون وجود دارد و فرد دارنده مدرک موظف است خود را با آخرین تغییرات اعمال‌شده همگام سازد و تنها راه اثبات این موضوع، شرکت مجدد در آزمون و کسب نمره قبولی است. 2. در طی 2 سال به‌علت فرار بودن زبان و واژگان انگلیسی، امکان فراموش‌شدن آن توسط فرد دارنده مدرک وجود دارد، لذا برای به‌خاطر سپردن و اثبات تسلط خود، باید در آزمون شرکت کند.

 

شرایط سنی

در برخی مواقع بیان می‌شود که محدودیت سنی برای آزمون SAT زیر 16 سال است. درواقع آزمون SAT برای تمامی افراد مجاز است و هیچ مانعی ندارد. دلیل این بند در محدودیت سنی، درواقع یک توصیه است زیرا هیچ فایده‌ای برای افراد زیر 16 سال نخواهد داشت. به دلیل اینکه تا 18 سالگی فرد وارد دانشگاه نخواهد شد و مدت‌زمان اعتبار آزمون SAT نیز 2 سال است لذا مجدد باید در آزمون شرکت کنند. پس برای این افراد شرکت در آزمون SAT منطقی نیست.

 

مباحث و بخش های مختلف SAT

SAT از پنج بخش تشکیل شده است که در آن بخش پنج (مقاله) اختیاری است. آزمون SAT در پنج بخش در مباحث ریدینگ (خواندن)، ریاضیات (بدون ماشین حساب)، ریاضیات (با ماشین حساب)و رایتینگ و زبان (نوشتن و زبان) هستند و یک بخش(مقاله) Essay نیز در نظر گرفته شده است.

بخش 1: تست خواندن

هدف از این بخش سنجش توانایی شما در خواندن و تفسیر متن های مختلف است مانند متونی که در دانشگاه یا در حرفه خود با آن روبرو می شوید. هر آزمون خواندن از پنج قسمت با 10 تا 11 سوال در مجموع شامل 52 سوال تشکیل شده است. مباحث آزمون خواندن: ادبی ، که شامل آثار داستانی از ایالات متحده و سراسر جهان است. اطلاعاتی ، که شامل علوم ، علوم اجتماعی ، اسناد بنیانگذار و مکالمات عالی جهانی است که آنها الهام می گیرند. سوالات آزمون خواندن به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: اطلاعات و ایده ها: سوالاتی که بطور مستقیم یا غیرمستقیم بر آنچه که متن می گوید تمرکز می کنند. بلاغت: سوالاتی که درباره چگونگی انتقال معنی توسط نویسنده می پرسد. سنتز: سوالاتی که از شما می خواهد نتیجه گیری کنید و بین دو متن مرتبط یا متون و اطلاعات گرافیک ارتباط برقرار کنید.

بخش 2: نوشتن و زبان

در این بخش ، SAT می خواهد شما بخوانید ، اشتباهات یا نقاط ضعف را پیدا کنید و آنها را برطرف کنید. این اشتباهات و ضعف ها می تواند در مورد علائم نگارشی ، دستور زبان ، جمله و ساختار پاراگراف ، انتخاب کلمه صحیح و درک مطالب باشد. سوالات مربوط به آزمون نوشتن و زبان، کلمات در متن ، تجزیه و تحلیل در تاریخ / مطالعات اجتماعی و علوم ، بیان ایده ها و مهارت های استاندارد انگلیسی را ارزیابی می کند.

بخش 3 و 4: ریاضیات

ما می توانیم سوالات ریاضی SAT را در چهار حوزه ریاضی دسته بندی کنیم: جبر اصلی (36٪) ، حل مسئله و تجزیه و تحلیل داده ها (26٪) ، گذری به ریاضیات پیشرفته (27٪) و سایر مباحث ریاضیات (10٪). چهل و پنج سوال در آزمون ریاضی چند گزینه ای است ، سیزده سوال پاسخ تشریحی است که به آن grid-ins نیز می گویند که در آنها به جای انتخاب یک پاسخ صحیح از لیست گزینه ها ، باید مسائل را حل کنید و پاسخ های خود را در جاهای خالی ارائه شده در پاسخ نامه وارد کنید.

بخش 5: مقاله

شرکت در این بخش از آزمون اختیاری است. با در نظر گرفتن نوشتن Essay زمان آزمون 3 ساعت و 50 دقیقه می باشد. برای ثبت نام در این آزمون اگر بخواهید بخش Essay را هم امتحان دهید هزینه ثبت نام شما برابر با 115 دلار آمریکا می شود و اگر بخش Essay را انتخاب نکنید هزینه ای برابر با 99 دلار آمریکا باید پرداخت کنید. نتیجه آزمون SAT شما بین دو تا شش هفته به دست شما می رسد و اگر بخواهید نتیجه را برای موسسه ای ارسال کنید 10 روز زمان می برد تا کارنامه شما را دریافت کنند.  

 

مدت‌زمان آزمون

مدت‌زمانی که آزمون SAT طول می‌کشد 3 ساعت و با انتخاب بخش Essay که (Optional) است، 3 ساعت و 50 دقیقه است و نحوه مدیریت زمان در این آزمون بسیار مهم است. زیرا اکثر افراد از کمبود وقت خود شکایت دارند.

 

نمره قبولی آزمون SAT

نمره کلی یا سقف نمره در این آزمون «1600» است؛ که هربخش به‌صورت جداگانه نمره دارد. به‌صورتی که در بخش ریاضیات، نمره‌ای بین 200 تا 800 دریافت می‌کنید و برای بخش شفاهی که شامل درک مطلب، نگارش و زبان است نمره‌ای بین 200 تا 800 دارد. مجموع نمرات دریافتی این دو بخش برای شما تعیین‌کننده نمره‌ نهایی است؛ اما این موضوع که نمره قبولی در این طیف چه نمره‌ای می‌تواند باشد بستگی به اهداف شما، دانشگاه مدنظر و رشته انتخابی دارد و هیچ قانون کلی برای آن موجود نیست.

 

خدمات کالج ITTC برای پذیرش در آزمون SAT و در نتیجه تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه چیست؟
کلاس های آنلاین ، تلفیقی و حضوری :

  • ریاضی
  • گرامر
  • درک مطلب تحلیلی
  • کلمات کاربردی SAT
  • گفت و شنود (تاریخ و ادبیات آمریکا)
  • ترکی
  • مشاوره
  • رفع اشکال
  • تحلیل
  • آزمون
     

خدمات آموزشی :

  • بیش از 800 ساعت آموزش ، آزمون و مشاوره
  • سیستم آکادمیک مدیر دپارتمان،مدرسین و کمک مدرسین SAT
  • دوره های PRE-SAT
  • کوییزها ، آزمون های هفتگی و ماهانه آنلاین و حضوری
  • بیش از 30 آزمون آزمایشی SAT
  • منابع متعدد از ناشرین معتبر با حضور اساتید NATIV


خدمات و کیفیت کالج ITTC باعث شده اند تا میانگین نمرات دانش آموزان این مجموعه بالاتر از میانگین نمرات در کشور آمریکا باشد.

 

 منبع : ittciran



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

وظایف امداد خودرو چیست؟

 

 

امروزه با توسعه و گسترش خودروها، امداد خودرو به یکی از ضروری ترین خدمات در سراسر جهان تبدیل شده است. حال این خدمات ممکن است توسط شرکت های خودرو سازی برای امداد رسانی به خودروهای تولید شده ی خود باشد و یا توسط شرکت هایی که منحصرا با هدف امداد رسانی به خودروها ایجاد شده اند، انجام شود. در هر صورت امداد خودرو ها باید مجوز این کار را داشته باشند و به این منظور کارت شناسایی معتبر داشته باشند.

شرکت امداد خودرو کالج بار شیراز یکی از مراکز معتبر خودرو بر در شیراز می باشد که برای امداد رسانی به عزیزان ساکن استان فارس و شیراز ایجاد شده و آمادگی خود را به این منظور اعلام می دارد.

 

وظایف امداد خودرو چیست؟

 

خدمات امداد خودرو چگونه انجام می شود؟

چه در حال رانندگی باشید و چه خودرو متوقف باشد و شما احساس خرابی و وجود نقص فنی در آن کنید، باید با شرکت های امداد خودرو تماس بگیرید و درخواست امداد رسانی داشته باشید. اگر مشکل خودروی شما خیلی حاد نباشد و نیاز به یک تعمیر جزئی داشته باشد، کارشناس امداد خودرو همان جا اقدام به رفع مشکل ایجاد شده در خودروی شما می کند. اما اگر خودروی شما مشکل جدی پیدا کرده باشد که نتوان آن را در محل تعمیر کرد، امداد خودرو آن را به یک تعمیرگاه معتبر منتقل می کند تا اقدامات لازم جهت برطرف شدن نقص فنی روی آن انجام شود.

 

امداد خودرو چه خدماتی ارائه می دهد؟

شرکت های امداد خودرو اعم از کالج بار شیراز، خدمات متنوع و زیادی از جمله پنچر گیری، تعویض باتری، حمل خودرو به تعمیرگاه و ... را ارائه می دهند. به طور کلی خدماتی که توسط شرکت های امداد خودرو ارائه می شوند، مربوط به عیب یابی خودرو و برطرف کردن آن ها مربوط می شود. خدمات امداد خودرو می تواند درون شهری و یا برون شهری باشد.

عمدتا خدمات امداد خودرو شامل موارد زیر می باشد:

  • تعمیر در محل
  • اعزام یدک کش به محل
  • سوخت رسانی در جاده ها
  • انتقال خودرو به تعمیرگاه
  • انتقال خودرو به نمایندگی
  • انتقال خودرو به مرکز تعویض پلاک
  • امداد باطری
  • تعمیرات برق خودرو
  • مکانیکی
  • پنچر گیری

 

مزایای استفاده از امداد خودرو چیست؟

اگر فکر می کنید تا وقتی که خودروی شما دچار مشکل جدی نشود و این مشکل منجر به روشن نشدن خودرو شود، نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه ندارید، سخت در اشتباهید. تعمیرات جزئی و منظم می تواند برای خودروی شما بسیار مفید باشد و از بروز هر گونه حوادث نا گوار و خطر آفرین پیشگیری کند. ضمن اینکه اگر تا بزرگ تر و جدی تر شدن مشکلات خودرویتان دست نگه دارید، بعد ها باید هم هزینه ی بسیار بیش تری برای رفع مشکل آن پرداخت کنید و هم زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد.

پس با استفاده ی به موقع از خدمات امداد خودرو از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • تعمیر خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن
  • تعمیر خودرو به صورت کاملا حرفه ای
  • عدم بروز حوادث ناگوار در آینده
  • هزینه های تعمیر مقرون به صرفه
  • حمل خودروی شما به صورت کاملا ایمن

 

 kalejbarshiraz.ir



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

مهرناز امجدی

  • روانشناس
  • تربيت درمانگر كودك
  • مدرس مهارتهاي فرزندپروري
  • عضو سازمان نظام روانشناسي
  • عضو انجمن مشاوره ايران
  • عضو انجمن مطالعات روان درماني
  • عضو خانه ي روانشناسان

سوابق آموزشی:

  • مربي كودك
  • مدرس مهارتهاي فرزند پروري
  • مدرس مهارت هاي زندگي
  • برگزاري وركشاپ تربيتي والدين و كودكان

سوابق پژوهشي:

مولف كتاب رويكردهاي درماني بيش فعالي

محقق و نويسنده مقالات بين المللي،همايشي، علمي پژوهشي



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

دکتر متخصص اعصاب و روان و روانپزشک در شیراز، پزشک متخصص در زمینه بیماری های روحی و روانی است. و به این دلیل که 7 سال دوره پزشکی را نیز می گذارنند، می تواننده برای بیماران دارو تجویز کنند. روان پزشکان جزو محدود از متخصصان حیطه ی روان شناسی هستند که اجازه تجویز دارو دارند. و به جز بخش روحی، بخش فیزیکی بیمار را نیز چک می کنند.

متخصص اعصاب و روان خوب شیراز

بهترین متخصص اعصاب و روان شیراز

برای شناخت بهترین متخصص اعصاب و روان در شیراز باید در ابتدا بدانید چرا در زندگی نیاز دارید به آن ها مراجعه کنید. همه ی ما در زندگی با مشکلات و سختی های زیادی مواجه می شویم و  در بسیاری از موارد به تنهایی نمی توانیم با آن ها مقابله کنیم. از این رو نیاز است گاها به یک مشاور روان شناسی مراجعه کنیم تا به بهترین شکل و حالت ممکن بتوانیم از پس مشکلات برآییم.

دکتر اعصاب و روان خوب شیراز

بسیاری از مردم فکر می کنند روانپزشک ها همیشه برای بیماران خود دارو تجویز می کنند و این دارو ها وابستگی می آورد، از مراجعه به آن ها امتناع می کنند. اما باید بدانیم که یک دکتر اعصاب و روان خوب کسی است که از تجویز سریع دارو بپرهیزد و در ابتدا با استفاده از روش های درمانی دیگر به مراجعه کننده کمک کند. دکتر سید سادات سپهرتاج و همکارانشان از دکتر های اعصاب و روان و روانشاسان خوب شیراز هستند که با اطلاع و استفاده از بهترین و جدید ترین روش های درمانی به مراجعه کنندگان در روند درمان و حل مشکلات خود کمک فراوانی می کنند.

 

 

منبع : https://doctorsepehrtaj.com/%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b9%d8%b5%d8%a7%d8%a8-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

 

 

 

 

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم (Soprano ICE Platinum) که در این مقاله به اختصار از آن به پلاتینیوم یاد می کنیم ، یکی از جدید ترین دستگاه های لیزر موهای زائد در سال 2021 است. با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم از شرکت آتیه فرداد لوتوس ارائه دهنده ی انواع دستگاه لیزر موهای زائد، از مزایای بی شمار این دستگاه حذف موهای زائد بهره مند شوید. همانطور که بسیاری از کلینیک های زیبایی در سراسر جهان از این دستگاه بی نظیر استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

مشخصات دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

 

 

 

دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو آیس پلاتینوم همان طور که از نامش پیداست دارای سیستم خنک کنندگی بسیار قدرتمند است که موجب می شود پوست هیچ گونه آسیب و سوختگی را تجربه نکند. همچنین این قابلیت موجب می شود تا پوست در زمان طولانی مدت خنک باقی بماند. این دستگاه قدرت بسیار زیادی برای نفوذ در اعماق پوست دارد و سرسخت ترین مو ها را نیز حذف می کند. البته این قدرت نفوذ عمیق آن در پوست موجب کلاژن سازی بیش تر نیز می شود.

 

 

 

 

از ویژگی های دستگاه لیزر پلاتینیوم که آن را از بقیه ی دستگاه های لیزر موهای زائد متمایز می کند، ایمنی بسیار بالای آن است که هم از بیمار و هم از دکتر مراقبت می کند. با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم می توانید موهای زائد بدن مراجعه کنندگان خود را به طور دائمی حدف کرده و لبخند رضایت را بر روی لب های آن ها ببینید.

 

 

 

 

از دیگر مشخصات دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

 

 

  • دارای سیستم اپتیکی واگرا کننده ی خاص
  • جذب شدن به وسیله ی رنگدانه ها
  • افزایش شادابی پوست با موزدایی آن
  • درمان موثر ضایعات از جمله ضایعات رنگدانه و ضایعات عروقی

 

 

 

 

 

 

 

فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

 

 

 

با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار خواهید شد که از ترکیب چندین تکنولوژی و طول موج به وجود آمده و استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. دستگاهی بدون درد که می توانید برای انواع پوست و انواع مو آن را به کار بگیرید. طول موج های مختلف دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم شامل طول موج الکس با 755 نانومتر، طول موج دایود با 810 نانومتر و طول موج ان دیاگ با 1064 نانومتر می شود که هر کدام از این طول موج ها بر روی بخش خاصی از موهای زائد بدن تمرکز دارند.

 

 

 

 

به عنوان مثال طول موج الکساندرایت با 755 نانومتر برای حذف موهای سطحی مانند بالای ابرو ها و بالای لب مورد استفاده قرار می گیرد. طول موج دایود با 810 نانومتر فولیکول مو را با قدرت نفوذ بالا و عمیق هدف قرار می دهد. و در نهایت طول موج ان دیاگ با 1064 نانومتر که با جذب بسیار کم ملانین موجب عمیق ترین نفوذ در فولیکول مو می شود.

 

 

 

 

اگر به دنبال دستگاه لیزر موهای زائد به صورت دائمی برای کلینیک خود هستید، شرکت آتیه فرداد لوتوس با سابقه ای طولانی در فروش انواع دستگاه های لیزر از جمله فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم ، این دستگاه عالی را به شما پیشنهاد می کند.

 

 

 

 

 

 

 

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

 

 

 

با توجه به ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی که برای این دستگاه برشمردیم ، اما قیمت آن بسیار مناسب است. مخصوصا اگر آن را از شرکت آتیه فرداد لوتوس خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم با شرکت آتیه فرداد لوتوس در تماس باشید. لازم به ذکر است که شما می توانید این دستگاه را به صورت قسطی نیز از ما خریداری نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم در شیراز

 

 

 

 

هر چند سعی کردیم در بخش های قبل به بررسی مشخصات و ویژگی های دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم بپردازیم، اما هنوز هم موارد نا گفته ای وجود دارد. توان دستگاه لیزر پلاتینیوم 800 وات و تعداد شات آن 20/000/000 است. صفحه نمایش LCD ، 10 اینچی دارد و مجهز به سیستم TEC که خنک کننده بسیار قوی است، می باشد.

 

 

 

 

اگر ساکن شیراز هستید می توانید با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم در شیراز از شرکت آتیه فرداد لوتوس از مزایای بسیاری از جمله تحویل سریع بهره مند شوید. برای اطلاعات بیش تر با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم در شیراز

 

 

 

 

شرکت آتیه فرداد لوتوس که در زمینه ی فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم در شیراز فعالیت دارد، مفتخر است که این دستگاه را بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عزیزان عرضه نماید. امید است که بتوانیم پاسخگوی نیاز های مشتریان خود باشیم.

 

 

 

 

 
آتیه فرداد لوتوس https://lotusmedical.ir/

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

شیراز پیشه ، بزرگ ترین بانک مشاغل شیراز

 

سایت شیراز پیشه به عنوان جامع ترین سایت مشاغل شیراز با هدف معرفی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در زمینه های زیبایی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی و... در تلاش است تا بتواند با انتشار آگهی رایگان شیراز رونق بخش کسب و کار هموطنان خود باشد. با ثبت کسب و کار خود و درج تبلیغ مشاغل شیراز در بانک مشاغل شیراز به دیده شدن خود کمک کنید. کسب اطلاعات کامل از بهترین مشاغل در شیراز در زمینه های مختلف در استان فارس و شهر شیراز در سایت آگهی مشاغل شیراز پیشه به هر آن چه که نیاز دارید خواهید رسید.

برای درج تبلیغات در شیراز آگهی می توانید با راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()