نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

مهاجرت به آلمان ، ترکیه و کانادا

موسسه حقوقی آینده سازان مهر با سابقه فعالیت در زمینه حقوق خصوصی داخلی و بین الملل هم اکنون یکی از موسسات موفق و محبوب حقوقی کشور می باشد.

در صورتی که شما قصد دارید بصورت صد در صد قانونی مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به آلمان و مهاجرت به ترکیه را انجام دهید ، وکلای و مشاورین مجرب ما می توانند به شما کمک کنند .

ما سعی کرده ایم در این وب سایت اطلاعات جامع ، کامل و منحصر به فردی در اختیار شما قرار دهیم تا راهنمای شما در زمینه مهاجرت به کشورهای کانادا ، آلمان ، ترکیه ، ایتالیا ، اتریش ، آمریکا ، انگلستان ، روسیه ، استرالیا و هلند باشد . این اطلاعات شامل شرایط زندگی در هر کشور ، مخارج زندگی در هر کشور ، درآمد کارهای مختلف در هر کشور ، و راهنمایی در زمینه انتخاب بهترین روش مهاجرت به سایر کشورها می شود . برای ما مهم است تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا بتوانید آینده ای روشن را برای خود ترسیم کنید .

همنچنین موسسه حقوقی آینده سازان مهر علاوه بر انجام مشاوره رایگان مهاجرت ، بررسی پرونده های حقوقی و کیفری در زمینه های خانواده ، ملک ، قراردادها و مسئل کارگر و کارفرما را پذیرا می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

فرمولی که به افزایش بازدید سایت شما کمک میکند

فرمولی که به افزایش بازدید سایت شما کمک میکند

 

هنگامی که یک کسب وکار اینترنتی داریم مسئله قابل اهمیت این است که بازید سایت ما بالا باشد زیرا هرچه آمار بازید بیشتر باشد احتمال موفقیت کسب وکارمان به مراتب بیشتر خواهد شد .

 

هر برنامه و هدفی که برای کسب و کار خود دارید، بدون وجود ترافیک و بازدید کننده سایت به ثمر نخواهد رسید. بدون بازدید کننده، نه لیست ایمیل دارید نه میتوانید از روش های بازاریابی ایمیل به صورت اصولی استفاده کنید و نه فروشی خواهید داشت و نه درآمد و سودی

 از مشکلات همیشگی افرادی که کسب وکار اینترنتی دارند علل الخصوص افرادی که به تازگی سایت راه اندازی کرده اند افزایش بازدید سایت است و همواره به دنبال ترفند های افزایش بازدید سایت هستند تا بتوانند بازدید کننده سایت خود را هرچه سریعتر افزایش دهند.

البته بسیاری نیز به دنبال روش های فِیک یا تقلبی برای افزایش بازدید سایت خود میگردند که عملا بی فایده بوده و به درد نخواهد خورد جز اینکه ممکن است برای مدت کوتاهی رتبه سایت شما را در الکسا افزایش دهد، در هر صورت به هچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم وقت خود را برای جذب چنین ترافیکی تلف کنید.

عده ای نیز ترافیک زیادی برای سایت خود دارند اما متاسفانه نمیتوانند آن درآمد و فروشی که انتظار دارند را از این میزان ترافیک به دست آورند، زیرا این ترافیک یا بازدید کننده هدفمند نیست.

 

در ادامه ی این مقاله با شرکت طراحی سایت در شیرازهمراه باشید تا ترفند هایی را  که باعث افزایش بازدید سایت شما میشود عنوان کنیم .

آیا افزایش بازدید سایت کار سختی است؟

 

اما مسئله خنده دار این است که ما موضوع افزایش بازدید را برای سایت خود کار سخت و پیچیده ای کرده ایم و همه باور کرده اند که به راستی جذب و افزایش بازدید سایت کار بسیار دشواری است.

انسان ها دوست دارند به هرچیزی که پیچیده و سخت تر است بهای بیشتری دهند درست مانند کسب درآمد و پول درآوردن.

 

تنها فرمول اصلی افزایش بازدید سایت که به آن نیاز دارید

 

افزایش بازدید سایت همان چیزی هست که همه ما میخواهیم، هر چه بیشتر باشد موفقیت کسب و کارمان نیز به مراتب بیشتر خواهد شد

 

ترافیک یا بازدید سایت درست مثل خونی است که در رگ های شما جریان دارد، بدون آن زندگی تان متوقف خواهد شد. اگر سایت تان هم بازدید نداشته باشد، عملا از بین خواهد رفت و کسب و کارتان بی معنی خواهد بود.

 

 

 

هر برنامه و هدفی که برای کسب و کار خود دارید، بدون وجود ترافیک و بازدید کننده سایت به ثمر نخواهد رسید. بدون بازدید کننده، نه لیست ایمیل دارید نه میتوانید از روش های بازاریابی ایمیل به صورت اصولی استفاده کنید و نه فروشی خواهید داشت و نه درآمد و سودی.

 

افزایش بازدید سایت یکی از بزرگترین مشکلاتی است که اکثر افراد از تازه کاران تا افراد حرفه ای در حوزه کسب و کار اینترنتی با آن مواجه هستند و همواره به دنبال ترفند های افزایش بازدید سایت هستند تا بتوانند بازدید کننده سایت خود را سریعتر افزایش دهند.

 

البته بسیاری نیز به دنبال روش های فِیک یا تقلبی برای افزایش بازدید سایت خود میگردند که عملا بی فایده بوده و به درد نخواهد خورد جز اینکه ممکن است برای مدت کوتاهی رتبه سایت شما را در الکسا افزایش دهد، در هر صورت به هچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم وقت خود را برای جذب چنین ترافیکی تلف کنید.

 

 

بسیاری نیز ترافیک زیادی برای سایت خود دارند اما متاسفانه نمیتوانند آن درآمد و فروشی که انتظار دارند را از این میزان ترافیک به دست آورند، زیرا این ترافیک یا بازدید کننده هدفمند نیست.

 

 

آیا افزایش بازدید سایت کار سختی است؟

 

اما مسئله خنده دار این است که ما موضوع افزایش بازدید را برای سایت خود کار سخت و پیچیده ای کرده ایم و همه باور کرده اند که به راستی جذب و افزایش بازدید سایت کار بسیار دشواری است.

 

 

 

انسان ها دوست دارند به هر چیزی که پیچیده و سخت تر است بهای بیشتری دهند درست مانند کسب درآمد و پول درآوردن.

 

 

 

افزایش ترافیک سایت کار سختی نیست

کسب درآمد و پول درآوردن مفهوم ساده ای است که آن را انقدر پیچیده و سخت برای خود جلوه داده ایم که حتی نمیدانیم پول و درآمد از کجا می آید!؟ نتیجه هم این میشود که درصد بالایی از افراد جامعه به هر دری میزنند تا کسب درآمد کنند و آخر سر هم به نتیجه نمیرسند

جذب ترافیک و بازدید کننده سایت هم درست مانند پول است، آن را آنقدر سخت و پیچیده جلوه داده ایم و دائما به دنبال یک روش خاص هستیم تا بتوانیم بازدید کننده سایت خود را سریعتر افزایش دهیم.

به همین دلیل تمام کسانی که دارای سایت یا کسب و کار اینترنتی هستند به دنبال افزایش بازدید هستند و آن را کاری سخت و مشکل میپندارند.

اما یکی از هنرهایی که باید داشته باشید این است که کارهایی که به نظر سخت می آیند را بررسی کرده و آن ها را برای خود ساده سازی کنید. فراموش نکنید که موفقیت در ساده سازی است، حتی اگر دقت کنید می بینید که موفق ترین ایده های دنیا از دل ساده ترین آن ها به دست آمده، آنقدر ساده که بارها با خود فکر کرده ایم اینکه ایده خود ما بود، یا چرا به فکر خودم نرسیده بود؟!

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا با ساده سازیِ نحوه جذب و افزایش بازدید سایت، یک فرمول ساده را در اختیار شما قرار دهیم که با استفاده از آن بتوانید به راحتی و با استفاده از تمام روش ها و تکنیک هایی که برای افزایش ترافیک یاد گرفته اید، بازدید سایت خود را افزایش دهید.

 

روش  اصلی افزایش بازدید سایت به زبان ساده

این فرمول چیست؟ به صورت خلاصه تنها فرمولی که باید برای افزایش بازدید کننده سایت خود از آن استفاده کنید این است:

ببینید مخاطبان اصلی تان کجا هستند؟

نیازهای آن ها را شناسایی کنید

به آنجایی بروید که حضور دارند و آن چه را نیاز دارند به آن ها بدهید

از آن ها بخواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت تان بیایند

با ارائه هدیه رایگان و ارزشمند آن ها را عضو لیست ایمیل خود کنید

مراحل گفته شده را تکرار کنید

اما با خواندن این فرمول ممکن است فکر کنید که:

اما این که خیلی ساده است!

شاید فکر کنید این فرمول آنقدر ساده و پیش پا افتاده است که نمیتواند اثر بخش باشد.

حتما میگویید پس این همه روش های مختلفی چون سئو و بهینه سازی سایت ،  پیدا کردن کلمات کلیدی، لینک دهی داخلی و ایجاد یک لینک، نوشتن رپورتاژ، استفاده از روش های کامنت گذاری یا استفاده از تبلیغات و رپورتاژ آگهی و  PPC ها و پاپ آپ ها چه؟

اما اگر کمی دقت کنید خواهید دید که همه این روش ها بر اساس این فرمول پاسخ گو خواهند بود. زمانی که بتوانید این فرمول را بشناسید و بر اساس آن روش مناسب برای سایت خود را انتخاب کنید مطمئن باشید نه تنها میتوانید بازدید خوبی برای سایت خود بیابید بلکه این بازدید کننده هدفمند خواهد بود.

علاوه بر این تبدیل این بازدید کنندگان به مشتری و کسب درآمد و فروش از آن ها به مراتب آسان تر خواهد بود.

درست است که این فرمول ساده است اما مطمئن باشید که کار میکند و بسیار موثر است. متاسفانه افراد تمام وقت خود را صرف پیدا کردن یک روش خاص یا پیچیده میکنند، آن ها همواره به دنبال یک راز یا مسیر کوتاهی هستند که بتوانند به هدف شان برسند، در صورتی که اگر به اساس و پایه هر چیزی برگردند و اصول و اساسی را پیاده کنند موفقیت آن ها بسیار سریعتر و تضمین تر شده خواهد بود.

اگر اکنون تصمیم به طراحی وب سایت شرکتی در شیراز یا طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز و یا طراحی وب سایت بیمه در شیراز  را دارید روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

چگونه شرکت طراحی سایت خود را انتخاب کنیم

 

انتخاب شرکت طراحی سایت اولین و مهم ترین گام در ورود به دنیای دیجیتال محسوب میشود. شرکت‌ها و کسب و کارهایی که تصمیم به ورود به دنیای دیجیتال و بطور مشخص دیجیتال مارکتینگ شده اند کاملا این نکته را میتوانند به شما گوش زد کنند که چقدر انتخاب شرکت طراحی سایت مهم است. برای انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نکات مهمی توجه نمائید. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

 

شرکتی که به تازگی تاسیس شده است و با استراتژی هدف خود را دنبال میکند تصمیم دارد وارد دنیای پر هیاهو و جذاب اینترنت و وب و دیجیتال مارکتینگ شود . باید جست وجوی کافی به عمل آورد  که یک مجموعه ی فنی که تجربه‌ی فراوان در دنیای دیجیتال داشته باشد، او را همراهمی نمائید. چون شرکت ها به مسائل فنی و برنامه نویسی علم و اطلاعاتی ندارند  سبب  میشود که قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت تحقیقات بیشتری به عمل آورند . حال سوال اینجاست که چگونه شرکت طراحی سایت خود را انتخاب نمائیم. پاسخ به این سوال را میتوان بطور خلاصه اینگونه بیان نمود: تجربه، تعهد، دانش و قیمت مناسب.

ویژگی ها یک شرکت طراحی سایت خوب

    تجربه: بدیهی است زمانی که شرکت طراحی سایت شما، خود تجربه‌ی کافی در دنیای وب نداشته باشد شما را به بیراهه میبرد. این بیراهه بجز اتلاف زمان شما در این دنیای پر سرعت رقابت، میتواند هزینه های بسیار نیز بر شما تحمیل نماید. یک شرکت طراحی سایت باتجربه بهترین، سریع ترین و کم هزینه ترین روش را باتوجه به کسب و کار شما، برای شما خواهد یافت.

    تعهد: طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ یک کار کاملا فنی و تخصصی است. یک شرکت طراحی وب سایت معتبر میداند که نباید شما در این راه تنها بگذارد. این پروسه یک پروسه طولانی و مادام العمر است. بدیهی است رها کردن آن با توجه به فعالیت رقبای شما، بازگشت به نقطه‌ی صفر است. تعهد شرکت طراحی وب سایت شما باعث پیشرفت و ماندگاری شما در وب خواهد شد.

    دانش: دنیای وب و اینترنت یه شرعت در حال تغییر و پیشرفت است. در فضای امروزی عدم دانش کافی فنی، باعث کندی سرعت پیشرفت و گاها افزایش هزینه‌ها خواهد شد. بسیاری از کارها و نتایج راه میان بر هم دارد! این راه‌های میان بر بشدت زمان نتیجه گیری و هزینه‌ها را کاهش میدهد بشرط آنکه شرکت طراحی سایت شما آنرا بداند!

    قیمت مناسب: همه‌ی بحث در هر کاری سر قیمت آن است! اکنون زمانه‌ی آن است که بهترین کیفیت با کم ترین هزینه میبایست ارائه گردد. شرکت طراحی وبسایت با تجربه این مسئله را میداند پس کیفیت را گران نخرید.

فعالیت های ما :

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

نکاتی در مورد انتخاب دامنه وب سایت

  انتخاب دامنه یکی ازمراحل طراحی سایت است که معمولا زمان زیادی برای آن صرف میشود . علت زمان زیاد آن هم حیاتی بودن انتخاب نام دامنه است .

نامی که اکنون برای وب سایت خود انتخاب میکنید از امروز تا به همیشه مختص سایت شما میباشد و تغییر دادن آن گاه با تحمل  خسارت های زیاد و گاه ناممکن خواهد بود . پس خیلی بهتر است که در ابتدای کار زمان زیادتری را صرف جست جوی نام مناسب برای وب سایت خود کنید تا بعدا هیچ گونه پشیمانی از نام وب سایت وجودد نداشته باشد .

 

نکته 1 در خصوص انتخاب نام دامنه :

نامی که انتخاب میکنید تا حد امکان باید کوتاه و واضح باشد .

نام هر چه کوتاه تر باشد راحت تر در ذهن ها میماند. و کاربران براحتی دفعات بعدی میتوانند نام سایت شما را در مرورگر خود وارد کنند. به این طریق  حتی اگر وب سایت شما جز علاقه مندی هایشان  ((Favorite نباشد براحتی آنرا پیدا میکنند .

نام کوتاه و روان علاوه بر اینکه در خاطر و ذهن کاربران میماند ، سبب تبلیغ سایت شما خواهد شد. کاربران  با مراجعه به سایت شما و به یاد داشتن همیشگی وب سایت شما ، در هر جا که روند نام سایت شما را به دیگر کاربران میگویند و این به خودی خود بازاریابی برای شما محسوب میشود . نام طولانی و تلفظ سخت سبب میشود کاربران دیگر به وب سایت شما مراجعه نکنند .

نکته 2 در خصوص انتخاب نام دامنه:

علاوه بر کوتاهی نام دامنه ، جذابیت و خاص بودن در ماندگارشدن آن در ذهن کاربران نقش چشم گیری خواهد داشت . باید نامی را برگزینید که متمایز و خاص باشد و شما را از دیگر وب سایت ها جدا کند . در  این خصوص اصلا نباید از دیگر وب سایت ها ایده بگیرید و فقط از ذهن خود ایده بگیرید . نام تکراری یا مشابه سبب میشود کاربران به جای وارد شدن به سایت شما ، به سایت رقیب مراجعه کنند و فرصت دیده شدن از شما گرفته شود . علاوه بر اینها نام تکراری از اعتبار شما نزد مردم کم میکند .

 

نکته 3 در خصوص انتخاب نام دامنه :

نام انتخابی دامنه باید متناسب با فعالیت وب سایت و شرکت شما باشد و یک تناسب بین آنها وجود داشته باشد . حتی پیشنهاد میشود در صورتی که نام مرتبط با فعالیت شما را قبلا گرفته باشند ، با توافق دو طرف و در صورت مقرون بصرفه بودن قیمت پیشنهادی طرف مقابل خریداری کنید . زیرا شما با طراحی سایت در واقع در حال سرمایه گذاری برای تجارت خود هستید . پس تمام دقت لازم را برای انتخاب نام دامنه به عمل آورید و از کارشناسان ما مشورت بگیرید . فقط به خاطر بسپارید که  تغییر در نام دامنه در آینده هزینه زا و در برخی موارد غیر ممکن خواهد بود .

به عنوان مثال اگر وب سایت شما مربوط به دانلود موسیقی باشد ، به کاربردن کلمه موسیقی در دامنه میتواند بسیار جذاب و تاثیر گذار باشد .

 

نکته 4 در خصوص انتخاب دامنه :

تاحد ممکن از کاراکتر های حرف اضافه در نام دامنه استفاده نکنید . دامنه های خوب و روان و کوتاه گرفته شده اند و روز به روز انتخاب دامنه مناسب سخت تر از قبل میشود .

بهتر است که برای گمراه نشدن افراد بازدیدکننده از اسپیس ، آندرلاین و دش و قرار گرفتن دوحرف کنار هم خودداری کنید . مانند sserver.ir  نه و بجای آن server.ir

 

نکته 5 در خصوص انتخاب دامنه :

متداول ترین پسوند ، پسوند .com است .که اکثرا به عنوان یک پسوند بین المللی شناخته میشود . اگر پسوند com  را برای خود ثبت کرده اید توصیه میشود حتما در کنار آن پسوند ir  هم برای خود به ثبت برسانید . شاید الان نیاز نداشته باشید اما در آینده حتما به پسوند داخلی هم نیاز پیدا خواهید کرد . ممکن است تا آن زمان پسوند ir   را بگیرند پس بهتر است قبل از اینکه گرفته شود برای خود ir  هم به ثبت برسانید .

فعالیت های ما :

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

چاپ تراکت در شیراز

 

تراکت چیست ؟؟

 

تراکت همان برگه های کاغذی تبلیغاتی است که در سایزها و جنس های مختلف بصورت گسترده تهیه و چاپ  و سپس در فضای عمومی بین مردم پخش میشوند .

تراکت ها را در چاپ های سیاه سفید و چاپ رنگی با کاغذ تحریر معمولی  یا کاغذ گلاسه روغنی چاپ میزنند .

 

معمولا تراکت ها در سایز های A4   ، (نصف a4 )  یعنی A5  ، )یک چهارم (a4  یعنی A6     و دیگر سایز های دلخواه میتوان سفارش داد. اما متداول ترین سایزی که برای تراکت مورد استفاده قرار میگیرد سایز A5 یا همان نصف برگ آ چهار است .

 

متن و تصاویر تراکت هم میتواند در یک طرف برگ چاپ شود و هم بنا به ضرورت و سلیقه مشتری  در دو طرف برگ  تراکت  چاپ شوند .

 

تراکت ها هیچ گاه تا نمیخورند و اگر برگه چاپ شده ای تا خورده باشد دیگر نام آن تراکت نیست و به آن بروشور میگویند .

 

پخش تراکت ها هم به صورت چسباندنشان روی دیوارها و هم بصورت پخش مستقیم در خانه های مردم شیراز و یا خیابان ها ی شهرمان ، شیراز انجام میشود .

طراحی تراکت در شیراز

طراحی یک تراکت بسیار مهم و شایان توجه میباشد . همان طور که همه میدانند در دنیای پررقابت امروزی اگر تبلیغاتی برای حرفه خود انجام ندهید بزودی کار شما با شکست روبرو خواهد شد .

با تبلیغات میتوانید خود را همپای رقبا بالا بکشید و حتی اگر تبلیغاتتان هدفمند باشد از آنها پیشی بگیرید .

طراحی ، چاپ و توزیع تراکت در شیراز یک تبلیغات بسیار ارزان قیمت اما در عین حال فوق العاده موثر محسوب میشود .

هنگامی که تراکت به دست خواننده میرسد بایستی طراحی آن در حدی باشد که آن شخص را  جذب خود بکند .

اولین نکته مهم در طراحی یک تراکت مرتبط بودن اشکال بکار رفته در آن با متن تراکت است .

اگر به هر دلیلی بین این دو ارتباط وجود نداشته باشد تبلیغ را بی اثر و در نهایت تراکت به گوشه ای انداخته خواهد شد .

این بستگی به ذوق و هنر طراح تراکت دارد تا بتواند یک طراحی شکیل و مردم پسند طراحی کند .

شما میتوانید برای مشاهدهطرح تراکت در شیرازکلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید .

تعرفه چاپ تراکت در شیراز

قیمت هایی که برای چاپ تراکت تعیین شده اند بسته به سایز تراکت و جنس آن متغییر میباشند .

جنس های گلاسه که  روغنی هستند از بقیه جنس های تراکت گران تر هستند .

برای مشاهده تعرفه چاپ تراکت در شیراز میتوانید اینجا کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید .



:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

هر شغل و تجارتی برای موفقیت نیازمند تبلیغات است . شما هر چقدر هم در زمینه شغلی خود مهارت داشته باشید تا زمانی که شناخته نشوید، نمی  توانید در آمد مناسبی کسب کنید . افزایش ورود افراد به فضای مجازی و دنیای اینترنت باعث شده که تمامی مشاغل برای رونق کسب و کار و افزایش درامد خود  سعی در طراحی سایت مرتبط با شغل خود کرده اند. حرفه و هنر عکاسی نیز از این دسته مشاغل است. می توان گفت طراحی سایت آتلیه عکاسی  یکی از ملزومات جدایی ناپذیر این حرفه است.

شما میتوانید با نمایش دادن نمونه کارهای خود در وب سایت اتلیه و عکاسی، بازاری فراتر از یک محله یا یک شهر داشته باشید. با وجود شبکه های اجتماعی گسترده بسیاری از افراد خواهان انتشار عکسهای زیباتری از خود هستند و شما میتوانید با استفاده از این موقعیت کاری مناسب و تبلیغاتی که در وب سایت آتلیه خود انجام میدهید به درامد بالاتری دست پیدا کنید.

 

ویژگی ها و امکانات عمومی وب سایت آتلیه و عکاسی

 

  • نمایش نمونه عکسها به صورت دسته بندی شده

 

شما می‌توانید یک گالری کامل از نمونه کارها ایجاد کرده و کارهایی که تا کنون انجام داده‌اید را دسته بندی کنید، از عکس‌ها گرفته تا میکس و مونتاژ و...

 

 برای مثال نمونه کارهای تولد ، عکسهای نامزدی ، عقد و عروسی، عکسهای اسپورت و ...

 

دسته بندی کردن عکسها باعث می شود کاربران به راحتی در سایت شما به هدف خود برسند.

 

  • قرار دادن بخش اخبار یا مقالات آموزشی مرتبط با عکاسی

 

با قرار دادن مقالات آموزشی و جالب در بخش مقالات وب سایت اتلیه خود می توانید کاربران بیشتری را جذب نموده و رتبه سایت خود را بالا ببرید.

 

  • قرار دادن اطلاعات تماس و ادرس جهت ارتباط با شما

 

با قرار دادن اطلاعات  تماس در وب سایتتان به کابرانتان این امکان را بدهید تا بتوانند در صورت نیاز با شما از طریق وب سایت ارتباط داشته باشند.

 

  • گرافیک و طراحی منحصر به فرد

 

وب سایت آتلیه و عکاسی، در واقع یک سایت هنری است. بنابراین قالب و ظاهر یک وب سایت هنری باید زیبا و چشم نواز باشد. نمایش عکس ها و امکانات وب سایت اتلیه باید در قالبی گیرا و زیبا و مرتبط با نوع حرفه ی عکاسی باشد. استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه در طراحی سایت آتلیه و عکاسی و نمایش رنگ ها از مشخصه هایی است که در سایت اتلیه و طراحی سایت عکاسی و اتلیه برای عکاسان باید مدنظر قرار داد.

 

  • طراحی سایت اتلیه و عکاسی شما بصورت ریسپانسیو

 

همانطور که می دانید، این روزها بیشتر افراد با استفاده از موبایل و از طریق موتورهای جستجو دنبال عکاسی‌ها و آتلیه‌ها می‌گردند و می‌خواهند از طریق وب سایت اتلیه نمونه کارهای شما را ببینند و سفارش کار دهند.

 

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا موجب می شود وب سایت اتلیه شما در گوشی، تبلت یا هر دستگاه دیگری به صورت استاندارد نمایش داده شود و چیدمان وب سایت بهم نریزد

 

گروه طراحی سایت ساین با داشتن سال ها تجربه در زمینه طراحی وب سایت های موفق، می تواند گامی موثر در طراحی یک سایت حرفه ای برای صاحبان آتلیه و عکاسان باشد.

 

  • امکان مدیریت صفحات و منو نامحدود در طراحی سایت آتلیه

 

در سایت خود می توانید هر چه بخواهید صفحات جدید ایجاد نمایید و آنها را مدیریت کنید . همچینی دسته بندی و چینش منو کاملا در اختیار شما و بصورت داینامیک است و این باعث می شود بعد از اینکه طراحی سایت اتلیه شما انجام شد ، انعطاف بسیار زیادی در سایت خود داشته باشید.

 

  • امکان اتصال شبکه های اجتماعی به سایت خود

 

قطعا امروزه بسیاری از افراد در فضای مجازی شبکه های اجتماعی را دنبال می کنند . ما در طراحی سایت مخصوص اتلیه های عکاسی امکان اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی مختلف را بصورت داینامیک برای شما فراهم می کنیم .

 

در صورتی که نیاز به امکان خاصی داشتید که در بالا به آن اشاره نشده بود ، ما می توانیم آن را همانگونه که شما می خواهید برایتان پیاده سازی کنیم

 

تکنولوژی پیاده سازی طراحی سایت اتلیه و عکاسی

 

طراحی سایت اتلیه و عکاسی به زبان asp.net و بر پایه c# انجام خواهد شد . همچنین در آن از تکنولوژی های java script , css , html , jquery , … نیز استفاده می شود

 

 

هزینه طراحی سایت اتلیه و عکاسی

 

هزینه طراحی سایت اتلیه بصورت اختصاصی و توسط برنامه نویسی بصورت میانگین حدود 900 هزار تومان است . این قیمت بسته به امکاناتی که مد نظر شماست می تواند کمتر یا بیشتر شود . برای مشاهده تعرفه طراحی سایت و امکانات اختصاصی می توانید به صفحه محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت مراجعه نمایید .

 

بهینه سازی وب سایت اتلیه و عکاسی برای موتورهای جستجو (سئو وب سایت فروشگاهی)

 

پس از اینکه سایت شما در اینترنت بارگذاری شد ، بسیاری از افراد دوست دارند با جستجوی نام شما در اینترنت به سادگی شما را پیدا کنند . بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو با توجه به نام آتلیه زیاد کار سختی نخواهد بود و به سادگی توسط خودتان قابل انجام است . اما اگر قصد دارید با کلمات کلیدی حرفه ای تری (مانند آتلیه در تهران) در صفحات اول گوگل ظاهر شوید ، کمی کار شما سخت تر است . شما می توانید به راحتی توسط بسته آموزش سئو گروه مهندسی ساین این کار را انجام دهید . اما اگر فرصت کافی برای انجام این کار ندارید ، ما می توانیم بهینه سازی سایت شما را برای موتورهای جستجو انجام دهیم . هزینه انجام سئو را می توانید در صفحه تعرفه سئو ببینید.

 

پس از طراحی وب سایت اتلیه شما باید چکار کنید

 

پس از اینکه وب سایت آتلیه طراحی شد ، شما باید ابتدا اطلاعات اصلی خود مانند نام ، تلفن ، آدرس ، رزومه کاری و مواردی از این قبیل را در سایت خود تکمیل نمایید . پس از آن می توانید به مرور نمونه کارهای خود را علاوه بر شبکه های اجتماعی در سایت خود قرار دهید و در مورد تکنولوژی های نورپردازی یا عکاسی استفاده شده در آن نیز توضیحاتی ارائه نمایید .

 

همچنین می توانید مقالاتی در زمینه اتلیه و عکاسی و تخصص های خود در سایت قرار دهید تا علاقمندان به حرفه شما بتوانند شما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایند . در صورتی که شما در سایت نیاز به فروش محصول یا خدمات خود نیز دارید ، می توانید توضیحات مربوط به طراحی سایت فروشگاهی را نیز ببینید.

 

آموزش کار با سایت آتلیه و عکاسی پس از طراحی سایت

 

پس از اینکه طراحی سایت اتلیه و عکاسی انجام شد ، روش کار با بخش های مختلف سایت بصورت فیلم آموزشی در اختیار شما قرار می گیرد . همچنین در صورتی که شما ابهامی در کار کردن با سایت خود داشته باشید ، می توانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید و آموزش های مورد نیاز را دریافت نمایید .

 

ما سعی می کنیم در صورتی که در کار کردن با سایت نیاز به نرم افزار خاصی داشتید آن را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید کار خود را سریع تر به پیش ببرید .

 

نحوه پشتیبانی وب سایت اتلیه و عکاسی

 

در صورتی که در حین کار کردن با سایت ، بخشی از سایت به شما خطا دهد ، و یا به مشکل خاصی برخورد کردید ، نگران نباشید . وب سایت شما 1 سال پشتیبانی رایگان دارد . فقط کافیست مشکل را با ما در میان بگذارید تا در سریع ترین حالت ممکن آن را حل نماییم . برای اطلاع از مواردی که در طراحی سایت شامل پشتیبانی می شوند ، و مدت زمان تقریبی رفع مشکل می توانید صفحه شرایط پشتیبانی طراحی سایت را ببینید

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت آتلیه عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

1-حدودا7 درصد تمام جنگ ها به خاطر مسائل مذهبی شروع شده است.

2- در تمام طول تاریخ بشریت حدود 100  میلیارد نفر مرده اند.

3-ششمین جنگ مرگبار دنیا ، جنگ جهانی اول است.

4-زمانه کشف قاره آمریکا ،90 میلیون نفر تقریبا یک سوم جمعیت جهان در آن ساکن بوده اند

5-بریتانیایی های عصر یخ بندان از جمجمه ی انسان به عنوان فنجان استفاده میکردند

6-کل انسان های کشته شده در جنگ در کل تاریخ دنیا بین 150 میلیون تا 1 میلیارد تخمین زده شده است.

7-در مصر باستان معتقد بودند که قلب جایگاه هوش و اطلاعات است نه مغز

8-شهر تاریخی بلقیس که در واقع اسفراین کهن محسوب می شود قدمتی حدود چهار هزار سال دارد،آنچه که اکنون در این شهر تاریخی باقی مانده، آثار و بقایایی است که به دوره صفوی نسبت می دهند

9-در ابتدای قرن ۲۰ میلادی، برای درمان سرفه از هروئین استفاده می شد.

10-صلیب شکسته پیش از اینکه نماد نیروهای نازی باشد، به مدت ۳ هزار سال به عنوان نماد خوش شانسی مورد استفاده قرار می گرفته.



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 21 22 23 24 25 ... 26 صفحه بعد